subota, 04.01.2014.

Prvi post u 2014. godini

Već je 4.1. a nisam još napisala ni jedan post u ovoj godini pa moram to ispraviti.

Godina je počela dobro. Doček je bio prosječan. Nisam imala neki veliki plan, a na kraju smo bili doma kod jednih prijatelja koje sam nedavno upoznala i bilo nas je 11 plus dva mala bebača od 6 mjeseci koji su otišli spavati u 21 sat. Od tih 11 sam četvero ljudi tad prvi put upoznala. Pekli smo razne pizze i hrpu palačinki, pričali, jeli, gledali TV, proljevali šampanjac...

Prvi dan nove godine smo proveli na kasnom doručku kod budućeg mužića, pa na kasnom ručku kod mene i gledajući filmove između doručka i ručka, te nakon ručka. Bio je to neki uspavani dan kao i svake godine.

Jučer sam prvi put probavala vjenčanice. Išla sam s mojom dragom prijateljicom Anamarijom koja se udala u rujnu. Povela bih ja i kumu, ali kad je ona u Zagrebu, a ovo smo otišle onako na blef bez ikakvog dogovora. Bilo je ako mi daju probavati vjenčanice, dobro, a ako ne, idemo na kavu.

Kako je ovo Bjelovar i nema gužve, u oba salona sam bez problema mogla probavati što sam htjela. Iznenadilo me što me nekako već prva haljina navela da se osjećam kao mladenka i princeza. Ne znam. Nešto je u tim bijelim, velikim haljinama. Poželjela sam ići na bal.

U glavi mi je neka vizija široke haljine, ali ne baš previše princeza kroj, nego više A kroj ili kako se već to zove. Voljela bih i da ima naramenice ili nešto tako, tj. da nije bez naramenica i rukava. No nije ništa strogo definirano. Mislim da sam probala 7 ili 8 haljina i čak su me oduševile i one jako široke. Ma nešto je u njima. Ne mogu to opisati. :D

Nisam još donijela odluku. Planiram otići s kumom u Zagreb u neki salon, a i ovdje se vratiti još jednom. Onda ćemo vidjeti.

Ova godina će mi definitivno biti obilježena pripremama za vjenčanje i uređivanjem kuće. Tako da će vjerojatno biti i dosta takvih postova.

- 21:37 - Ostavi trag (4) - Isprintaj - #