Fressssssh

subota, 11.11.2017.

Pakleni šund

Oćemo li s mojin ili tvojin?

A?

Oćemo li s mojin ili tvojin, jeben te gluva.

Šta se dereš, nisan gluv, glupane, jebe mi se s kojin ćemo.

Moj je veći.

Je baš oš vidit?

Ne to glupane nego brod, a i ograda mi je kromirana.

A tooo, a di ćemo s brodon.

Jebate jesi senilan, jesan ti reka da će mi doć ona blogerica Aliena, ona lipotica, šta mi je sliku poslala.

A šta ću ti onda ja.

Tiš bit mornar, a ja kapetan broda, ja ću se derat na tebe, i tirat te da veslaš.

A zašto ću veslat kad imaš motor.

Jebate jesi dosadan, muči i radi šta ti rečen, i da ti nije palo na pamet kurčit se sa dolorin.

Dobro, znaš šta san se sitija, mi dva smo ka Tom Cruise i oni drugi u oni film, ono kad letaju sa avionin, ti si my wingman.

Je, je, naučija si u Ameriku tri riči pa se sad brčiš, dobro ja ću bit Tom Cruise.

Nemore.

Zašto nemore?

Nemore ja san manji a ti veći, Tom Cruise je bija manji, pa ću ja bit on, jebate vidi onu debelu.

Jeba tebe, šta ću je gledat kad je debela.

Maše ti, jebate biće to ta tvoja šesna blogerica.

Je kurac ova pari ka da je progucala moju šesnu blogericu.

Je malo pari ka Križanac Žaka Houdeka i Ivanke Boljkovac.

More bit da nekome drugome maše.

A da mi isto pobignemo.

Ajmo.

Šta ti je to.

Šta šta mi je.

Nešto ti je u džepu činilo pling.

A to mi je doša mail.

Od koga.

Od pizde materine, kako ću znat od koga kad mi je mobitel u džepu.

Aj vidi.

Aj iden.

Jebate šta si tako problidija, nemoj plakat, utekli smo debelon.

Ma nije to dobija san mail.

E ka Meg Ryan u film, imaš mail.

Iman glupane reka san ti da san dobija.

Šta si dobija.

Mail od Milane.

Koja je to, jel ona debela.

Nije to je šefica sekte.

Aha i šta ti piše.

Nešto o nekin junacin, i o ćevapin.

Samo to.

Nije rekla je još, ili ja ili ona.

A jebe ti se, a ko je ona, jel debela.

A ne znan ko je ona, to ne piše.

Pa pitaj.

Jesi li ti manit ko smi pitat.

A šta će ti, ako smo utekli od debele uteć ćemo i od nje.

A šta ako pošalje pokemanku.

Koja je to, jel to ona šta ide samo travu.

Nije ta je veganka, ona je dobra.

A koja je ta druga?

To je ona šta piše osan blogova.

Jebate je ta manita, eno Annaboni piše dva, a Freš oni svoj, i uvik još negdi nešto trkelja, to znači da nji dva pišu četri, a ta osan, onda je ona dvaput luđa od Freša i Annaboni zajedno.

A e.

To nemore bit, jebate zamisli koliko je ta manita.

E a zamisli da nju pošalje.

Neću.

Šta nećeš.

Neću zamišljat, jebate ušta ćeš ti mene uvalit, jerbo ne znaš držat onu stvar u gaće, sad ću te vratit debelon.

- 08:46 - Komentari (91) - Isprintaj - #