Fressssssh

utorak, 04.07.2017.

tra la la


pošto je danas teško nadmašit kolegicu Annaboni, najozbiljnije sam razmišlja ne napisat ništa, jer me užasno nervira kad neko dobije više komentara od mene, i tako barem na trenutak zasjeni moju popularnost

čak sam razmišlja da izvučem teško naoružanje i napišem nešto o seksu, ali ono malo žešće, jer zna se da taj seks uvik ima puno publike, ali kad su odnošaji na blogu u pitanju, to ni najžešći seks ne pomaže

možda bi nešto postiga jedino ako bi objavio intimnu ispovijest o nečijim seksualnim akrobacijama na blogu, to bi potaracalo i Annaboni, i pjesničko literarno, gramatičke sukobe na blogu, ma kako intenzivni bili

međutim odlučio sam se svoja saznanja o seksu na blogu zadržat za sebe, takvo oružje se ipak koristi samo u sukobu globalnih razmjera, ono kad kim izvuče balistički projektil, pa onda donald izvuče svoga, a ujedinjeni narodi raspravljaju čiji je veći

možda bi ipak najbolje bilo ne napisat ništa i svu slavu prepustit Annaboni, a onda s druge strane, alooooo, toliko uloženog truda, u vlastiti lik i djelo, pa da onda to neka Annaboni zasjeni

ima jedan čovik koji popravlja bicikle

nađe dvi tri razbivene bicikle i onda od njih sklopi jednu šta valja

onda te sklopljene bicikle poklanja siromašnon dici

svak oni koji nemore kupit ditetu biciklu moga je otić kod toga čovika, i mukte uzet biciklu

sad se ti čovik koji je sklapa bicikle razbolija, pa se neko sitija pitat bi li neko drugi moga popravljat bicikle

da se nije razbolija niko ga ne bi ni primjetija

zašto ono dobro primjetimo tek onda kad nestane

baš smo u kurcu

- 12:08 - Komentari (40) - Isprintaj - #