Fressssssh

srijeda, 28.06.2017.

konsenzus



da ne bi ispalo da san ja uvik protiv antifašista, šta bi nužno upućivalo na moju ili njihovu isključivost, moran reć da se ja ponekad s njima itekako slažem

evo recimo na primjer, u svjetlu zadnjih događaja, antifašisti zbog uklanjanja table sa imenom maršala, traže da svi oni koji su za vrijeme sustava koji je uspostavio taj maršal dobili stanove te iste i vrate

evo vidite kako se ja i antifašisti moremo složit, dapače ja se toliko slažem s njima da sam spreman položit bilo kakvu antifašističku zakletvu po tom pitanju

obrazloženje

dakle stanovi koji su dijeljeni za vrijeme trajanja sustava koji je ustanovio dotični stanovi koji su se dijelili išli su iz dva izvora

prvi izvor je bio oteta privatna imovina, kao što znamo nakon uspostave tog sustava došlo je do masovnog otimanja imovine, ista je otimana svima onima koji su proglašeni neprijateljima tog sustava, a to su bili svi oni koji se te iste imovine nisu sami htjeli odreć, kao i mnogi koji su pobijeni, protjerani, progonjeni i valjda još ponešto s p

drugi izvor su bili stanovi koji su se gradili na način da se svim građanima uzimala lova a onda je otprilike deset posto građana dobilo stanove

stanovi su se dijelili onima koji su podupirali taj sustav, odnosno članovima političke organizacije koja je upravljala tim totalitarnim sustavom, sa posebnim naglaskom na one koji su svoju lojalnost sustavu dokazivali prokazivanjem svojih sugrađana

tako da kod dodjele tih stanova imamo manifestaciju izuzetne kreativnosti kod članova političke organizacije, a pretendenata na stanove koji su se dijelili

njihova kreativnost se očituje u širokom spektru aktivnosti, od prijava sugrađana koje su iste vodile na dugotrajne robije ili u smrt, do u kasnijim fazama fiktivnih razvoda kako bi se osigurala dva stana a ne samo jedan

slijedom svega navedenog, ja u potpunosti podržavam kolege antifašiste, i zahtjevam da se svi ti stanovi oduzmu i predaju u vlasništvo republike hrvatske kao pravne sljednice bivšeg totalitarnog sustava, kako bi se prodajom tih stanova lakše obeštetili svi oni kojima je u tom procesu nanesena šteta


uz drugarski pozdrav

za stan spremni


namjerno neću pisat o guzicama i sisama, jer je vaka pustoš na blogu, pa čisto sumnjam da bi ima puno komentara, a teško bi podnio da na postu o guzicama i sisama neman barem pedeset komentara, pa bi ih mora sam sebi pisat, šta bi neobično pogodilo annaboni

- 12:41 - Komentari (46) - Isprintaj - #