Fressssssh

petak, 07.04.2017.

esmeralda 2


evo gospon antonijo, ovo su van lažirana izvješća, imate li još koje pitanje

iman, ko je ona signorina sa grande guzica

aha to je iva, guzdina ćer

mmmmm, antonijo bi to jahao, đihaaaa, điha điha, i lupao ta grande guzica

a šta radi taj gospođica

marketing

marketing, aha, qe grande guzica, pošaljite mi taj gospođica



dobar dan gospon antonijo, ja sam iva

esmeralda

a????

ja tebe zvati esmeralda

dobro gospon antonijo, evo ja san sa svojin prijateljicama pokrenila akciju za spas konzuma

ja snam ovaj glumica

nije glumica, to je moja prija severina, pjevačica

ne pjevačica, ja pjevačica A3, ovo klumica, mucho popular kod nas na filipins, imala film na tvoja mala barka, sa šampanjac

a to, gospon antonijo jel vi to mene vatate za guzicu

qe grande guzica

aj barem da se nekome sviđa, navali antonijo, sve za kozum

andaleeeee

- 19:20 - Komentari (32) - Isprintaj - #