Fressssssh

petak, 23.12.2016.

nominacije za Miss Love


eto dakle predsjednik odbora je odlučio da moralni pobjednici za Miss kužine budu Dražen i Gurmi, i sad nećemo pričat više o tome, iako mi je Domenicovo glasovanje za Mecu sumnjivo, ko zna kakve su mu namjere bile

danas ćemo malo o ljubavnim jadima

imamo nominacije za Miss Love, Love kao ljubav, a ne love kao novci

meni se čini da smo mi muški bolji od ženski, mislin evo i mi blogeri ovde, uvik lipo pričamo o svojin ženskin

recimo moj prijatelj Tigi on uvik lipo i sa puno nježnosti priča o svojon ženi, moj prijatelj Mekon isto tako, Domenico i EL dijablo oni su toliko nesebični da ne pričaju lipo samo o svojin ženan, nego o svin ženan općenito, naš Belator sad otkad je gastarbajter malo piše, ali svi znamo koliko je on lipo pisa o Miss Belator, o toma s koliko nježnosti ja pišen o purgerici da ne pričamo, daklen nameće se zaključak da smo mi muški blogeri jedna vrlo nježna i prijemčiva bića, uz izuzetak one budaletine Miralema, i antifašista, oni ne vole nikoga nego samo sebe,

za razliku od nas tako nježnih i punih ljubavi, vi naše voljene i poštovane blogerice, uz dva tri časna izuzetka skoro nikad ne pišete o tim vašin boljin polovican, vi i kad pokušate pisat o njima uvik pišete o sebi, svojin osjećajin, svojin željan, uvik o sebi, skoro ste iste ka i antifašisti, osvistite se, izađite iz ogledala, neće van reć ko je najlipši na svitu, ogledala ne govoru, to je samo priča, ugledajte se na svoje kolege blogere, pokažite malo nježnosti, niste antifašisti, nisu vam svi na ovom svitu neprijatelji.





- 09:14 - Komentari (47) - Isprintaj - #