Fressssssh

nedjelja, 18.12.2016.

nominacije za Miss paranoje


jučerašnji dan su obilježila tri događaja koja su kako će vrime tek pokazat značajno uticala na ljudsku povist

prvo je mačak o kojotice brež konkurencije pobijedio ka najveća muškarčina na blogu, na opće zadovoljstvo blogerica koje ionako mislu da su njiovi kolege blogeri, više manje pizdeki

drugo Blogi je napisa post o Miralemu, pod nazivom psihopat, šta miralem svakako je, i govno od čovika, jedino ne odobravan blogiju šta je zatvorija komentare, na način da je tamo stavija sliku od orangutana, dakle blogi zašto vriđaš orangutane uspoređujuć ih s miralemom,

treće naš istaknuti antifašista Moslavac, koji ima otvorenih šezdeset blogova, i komentira anonimno s dvadeset različitih anonimnih nickova, je izvršija blogosuicid, u dirljivom oproštajnom pismu na kojem je zatvorija komentare, je za ti svoj suicid optužija sve desničare, posebno istaknuvši mene

moran priznat da sam počašćen, nekad su suicidom zbog mene prijetile žene, doduše češće počinjenjem kaznenog djela ubojstva, mene naravno, ipak nikad se nisam nadao tako zvjezdanom trenutku da će jedan muškarac zbog mene počinit suicid, s druge strane neće valjda počinit suicid radi Tigija koji se depilira

nije lako bit Moslavac, kad te ni oni koji bi trebali bit tvoji istomišljenici, ne jebu dva posto, i kad svaki tvoj pokušaj da budeš primjećen završi fijaskom, najgore šta se čoviku može dogodit je da bude bezličan, prazan skup, amorfna forma bez sadržaja

danas ćemo imat natječaj za Miss paranoje

dakle, nerijetko se događa da blogeri imaju napadaje paranoje, tako su meni recimo dodjeljivani razni identiteti, pa sam bio blognjuz, pa neko vrime kupus, i šta ti ja znam

osim toga često se dogodi da ljudi komentiraju ono šta nisam napisa, dobro znam da ne čitate, ali neki nekad toliko zapizde da se čoviku neda, ni ulazit u raspravu

i treće događa li se vama da neki blogeri u nečemu što ste napisali pronađu sebe iako vam nisu bili ni na kraj pameti

ipak vrhunac tih parapsiholoških pojava je kad napišete post u kojem osudite neku vrstu ponašanja,a onda se oni koji to ponašanje redovito upražnjavaju, prvi jave s komentarom podrške, pa vam nije jasno jel se zajebaju, ili su retardirani

nominacije podnosite u komentarima kao i obično, nikakvo obrazloženje nije potrebno

- 10:05 - Komentari (38) - Isprintaj - #