Karizmatik bez ruku i nogu na dar dobio dres hrvatske 'repke'

24.09.2012.

Zbog svog hendikepa u školi sam si pokušao oduzeti život. Bio sam depresivan, a onda sam shvatio da imati ruke i noge ne znači sreću, rekao je Nick Vujičić.

Zbog svog hendikepa u školi sam si pokušao oduzeti život. Bio sam depresivan, a onda sam shvatio da imati ruke i noge ne znači sreću. Sreća je temeljena na nadi, rekao je u nedjelju motivacijski govornik Nick Vujičić na predavanju u prepunoj dvorani zagrebačkog Doma Sportova. Na turneji su mu se pridružili i roditelji. Ovo je njegov prvi posjet Hrvatskoj, a u ponedjeljak gostuje u Rijeci.

Ispričao je kako je kao dječak svakog dana molio da dobije ruke i noge misleći kako mu samo udovi nedostaju da bi bio sretan.

- Mislio sam da bih onda imao sve. Ali pogledajte vas, imate i ruke i noge, a i dalje ste ponekad nesretni - poručio je Nick i dodao kako ga je iz teške depresije i osjećaja bespomoćnosti izvukla nada.

- Nije stvar u imanju pozitivnog stava. Zamislite nekog tko je tri dana nije jeo i zbog toga je nesretan. Zar ćete mu reći da ima pozitivan stav i da će tako riješiti svoje okolnosti? Potrebna mu je nada. To je ono što je mene izvuklo. Strahovao sam kako će moj život izgledati nakon škole. A u veljači sam se oženio i čekamo dijete. I bit će dječak! - rekao je Nick Vujičić i istaknuo kako život i svoje mogućnosti uzimamo 'zdravo za gotovo'.

- Sigurno ste čuli za onu 'Ne znaš što imaš dok to ne izgubiš'. Vjerujem da sve olako shvaćamo. Sam sam se u to uvjerio kada sam prije dvije godine ozlijedio stopalo dok sam igrao nogomet. Svoje malo i jedino stopalo sam ozlijedio i dva tjedna se nisam mogao kretati. Tada sam shvatio koliko moram biti zahvalan što ga imam. Vi isto primijenite na sebi - rekao je.

Reprezentativac Joe Šimunić poklonio mu je dres hrvatske reprezentacije.

Izvor: 24sata.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.