Komentar Davorovih novosti - Pregled ljeta

02.09.2011.

Na kraju smo jos jednog ljeta.
Bilo je toga dosta zanimljivo i mogu reci zbilja za svakoga po nesto.
- Modrave su prve startale i zadnje zavrsavaju. Ono sto je dolazilo sa terena bilo je samo pohvale. Steta je sto nisam mogao dolje barem na vikend, ali ocito je da me oci Isusovci ne vole i cak slobodno mogu napisat i mrze. Da ja ne postujem dogovor bio bih razapet, ali oni si mogu to dopustit. Sijedece godine bit ce 10 godina Modrava. Nadam se da ce se naci mjesto i za mene.
- Animatorsko ljeto na Losinju i ove godine okupio je mlade iz mnogih buskupija.
Dosao je novi povjerenik za mlade. Stari je dosta toga pokrenuo tako da se nadam da ce i novi krenut njegovim putem.
- Postira. Drago mi je da don Damir ostaje u sluzbi studenskog kapelana u Zagrebu. Veliki je radnik, ima razumjevanja za studente. Bio je i u Međugorju gdje je govorio mladima svijeta. Postira je bila samo odmor. I od tamo su informacije dolazile sve najbolje i zbilja su se mladi tamo odmarali uz Boga.
- Krapanj. Što reci o terminu za studente. Dobro uhodano i tjedan proleti. I ove godine orgarnizacija vrhunska.
- Velebit. Vrijeme bas i nisu imali najbolje ali uspjeli su izgurat do kraja. Orgarnizacija vrhunska.
- Madrid. Puno sam pisao na blogu tako da mogu slobodno napisat. Vrhunska orgarnizacija. Materijala za clanke bilo je cak i previse. Ono sto je dolazilo sa terena je bilo mozda najbolje do sada.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.