Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

nedjelja, 29.10.2023.

29.10.2023. Dan sesti ...

Hello ekipa ...

Danas nekako prazna ...kisa pada i pada i pada ... toplo je u stanu!
Odem na Instagram i iskacu mi vijesti iz Gaze ... 4 mrtve djece lezi na haubi od auta dok se obitelji oprastaju od njih i realno snimaju ih kako bi zapadni svijet vidio!

Koliko tuzno, koliko zalosno, koliko boli, koliko nemoci, koliko jada i nepravde!

Ne zelim se svrstati ni na ciju stranu politicki. Svrstavam se na stranu malenog covjeka! I osjecam se jadno i bijedno jer se ovo sve dogada jer je netko iz svoje udobne fotelje tako pozelio! I to ne prije tri tjedna nego prije 70 godina !

Izasao mi je i video na kojem je napravljena kratka kompilacija vide gdje Izraelski narod snima podrugljive Tik-tokove i Reelse na temu stradavanja u Palestini ! Videe koji se rugaju sa ratnim stradavanjima i sire enormnom brzinom do drugog kraja svijeta i natrag! I nisu ograniceni ... dok moji Storyji imaju upola manje pregleda jer pricaju o stradanjima u Palestini.

I stvarno mi nije bitno jel se zovu Palestinci ili Izraelci, muslimani, zidovi, krscani, bogati ili siromasni .. na strani sam svakoga nevinog covjeka koji je umro za neke idiotske ideale retardiranih voda !

"Hrvatska je među 14 država koje su glasale protiv rezolucije kojom se traži “trenutačno, trajno i održivo humanitarno primirje” između izraelskih snaga i militanata Hamasa u Gazi. Protiv su glasale još i Austrija, Češka, Mađarska, Izrael i SAD, uz neke manje zemlje, Fidži, primjerice. Suzdržalo se od glasanja 45 država među kojima su Njemačka i druge članice EU, piše
Jutarnji list. " - sramota me zbog ovoga !

Sramota me je sto se nasi sada opravdavaju nekim drugacijim formulacijama i izokrecu cijelu bit ovoga!
Sramota me je da cemo biti zapamceni ovako .. u svijetu .. da cemo se otvoriti za daljnje sirenje idiotizma .. jer ovih "zamotanih" ima i malo ludih ! Onako ludih da dodu i samo krenu resetati ljude okolo jer su nemocni bilo sto drugo postici i napraviti u ovome svijetu plus .... - vjera koju ovaj narod ima mislim da ne posjeduje niti jedan drugi ! Sto je uvijek u jednu ruku dobro, u drugu ruku jako jako jako opasno! Pogotovo kada si nasuprot njih!
Sramota me da djeca i zene i mali covjek nikome, pa ni Hrvatskoj, nisu vazni niti i dodiruju sva silna stradanja!
Sramota me sto nismo pametni pa se uvijek usupkavamo krivim ljudima i krivim stranama ...
Mogli smo makar biti suzdrzani kad vec ne zelimo glasati ZA prekid ... ali mi smo se snazno svrstali u NE kategoriju! I dalje bi ispadali supci ali barem malo obzirniji supci !

To je to ne mogu vise ... na Instagramu mi se jako puno mojih prijatelja/pratitelja podsmjehuje sto me ova tema dira. Sto se "zamaram ubijenim ljudima na drugom kraju svijeta" . Ne shvacam to ... jednako sam bila involvirana u Ukrajinu i Rusiju .. (oke iskreno mozda malo manje jer Putin koliko god je nerealan covjek nije bacao bombe po punim bolnicama, postovala su se neka ratna pravila pluuuus Ukrajina ima vojsku i mogu se braniti i onda bi taj rat bio nekako kao pravedniji iako to ne postoji nigdje. Niti ista moze opravdati niti jedan rat na svijetu !).
Znam da se ovdje ratuje godinama .. znam da to nije prica od prije 3 tjedna ... ali zadnja tri tjedna cijeli svijet gleda! Zadnja tri tjedna je preraslo ratovanje u nesto puno puno vece !

Danas cu samo uzivati u svome muzu i djetetu i biti zahvalna na svemu sto imam ! Na svim onim velikim i vaznim stvarima kao i na onim malim najmanjim najosnovnijim ... na svakoj sitnici !

Zelim vam lijepu Nedjelju!

Pisem brzo ...

29.10.2023. u 12:24 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.