Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

četvrtak, 23.12.2021.

23.12.2021.

Hello ljudi!!

Evo da se i ja malo javim, očito se javljam samo kad sam na rubu i u lošim razdoblima pa ovo sad ne smijem preskočiti.

Danas sam išla iznenadno vaditi korijenje zuba broj 6!! Umirala sam dva dana od bolova i onda sam otišla i sad su vani i sad je odlično !!

Mama mi je došla u ponedjeljak ... i danas je izjavila da šta je uopće dolazila jer je K. završila u kazni jer ne suša i radi stvari kojima se može ozlijediti!!
Plus ne valja ovo ne valja ono ... stalno nešto ne valja !
Bolio me zub bila sam užasna i nije mi se dalo razg i sve skupa i ispričala sam se jer zbilja sam bila užasna i znam da sam bila. I rekla je oke pa razumijem nemaš se zašto ispričavat!

I sad D. je na godišnjem bit ćemo svi skupa doma a između njih dvoje je nategnuto stalno ... nije baš da ju D. previše voli jer on ima svoje principe ona svoje ne slažu se ... D. se ponaša onako indiferentno s ponekim podjebom .. ali ni mama nije baš dobrica. Ima i ona svojih izjava i tepe po svome i ne jebe živu silu kak bi se reklo!

Opet prko mojih leđa ... i stvarno mi je muka. Bila sam zbilja sretna da će doći malo vidjeti gdje smo šta smo i tako to .. ali znala sam da neće biti glatko. Da će biti komentar i izjava koje mi neće sjest jer jebote kao da ja ne znam neke stvari pa se sad na glas moraju reći.

Tek je jedan tjedan prošao, zapravo i manje od jednog tjedan i već je previše. Plus ... sve ovo je predložio moj brat .. da ona dođe i bude s unukom. Nitko nas nje pitao imamo li mi planova dok je D. na godišnjem ili tako nešto ... ali oke ... nema veze!!

Počela sam raditi btw. Ne znam jesam li to pisala ali mislim da nisam. Od ponedjeljka do petka po sat i 45 dnevno. Zadovoljna sam .. ništa strašno ali opet je lovica u pitanju i samo ću reći da sam za samo 40€ više radila u Hrv 3 smjene blagdane i vikende ........ to je sve što ću reći eto ! Zadovoljna sam ! Dok ne riješim školu i tečaj ovo je odlično !

Eto na brzinu par riječi da mi kažete neš normalno ikao znam da će svi sad pa jedna je mama.....drugi će da ona treba poštovati naše granice i da se ne trbam osjećat krivo .... treći će reć pa samo je dva tjedna .... Msm ona je predobr ažena ali je teška. I ja nekad ne mogu s njom kako da natjeram D. onda da hendla to?? Ali ona je moja, takva kakva je volim ju ! Samo je zbilja nekad neobzirna ... ne shvaća me !

Pišem vam brzo imam osjećaj jer neće ovo proći tako lagano !!

Kako je Vama pred blagdane ??? Jeste svi živi i zdravi ??

23.12.2021. u 18:46 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.