BUDI NETKO NOVI

30.09.2022.



slika: digital art


Iz nekog poetskog sna gurnuta sam u praskozorje i ne snalazim se u nekim novim jutrima, jer to nisu moja jutra, to nije moje vrijeme, to nije moje Sunce koje mi siječe pogled i stvara bol u očima.

Zabolim li te bar malo, zaboli li te ikad moj pogled u očima neke druge žene?

Probudi me i umij moje lice modrom vodom tvog pogleda, ispuni svaku moju nadu svojom šutnjom, odaberi najfiniji parfem i u njega umotaj moje tijelo pa neko vrijeme ostani uz mene, budi mi popularan ovih dana.

Pomakni tu kocku leda koja svojim vrhovima probija moje srce i od njega stvara razderotine što ti ih donosim na dlanu, budi netko novi u mom životu, željna sam tvog mira i pogleda novog doba.

Nemirna sam, nepostojana na površini, u dubinama duše gubim se i tamo je taj tamni svijet gdje se predivno snalazim.

Živim plavim snom, a između dva udisaja hranim se tvojim postojanjem uz mene, taj šapat će probuditi moju dušu i uzdignuti je iz dna mora, dok sa mrtvog crkvenog zvonika sviraju našu najdražu pjesmu.



napisano 18.07.2004. u 19:38h | na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE“
https://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=28607

sjena duše3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NOĆ

28.09.2022.



slika: digital art


U sivoj nebeskoj haljini obavijen moj grad još je snivao, dok sam na balkonu udisala mirise noći i kiše u zraku što neće doći.

Značenje svijeta u tom trenutku mi nije bilo bitno, odstranila sam korijen težine duše i pustila da me noć opčinjava svojim mirisima i da kiša što ne dolazi izaziva moj nemir.

Kao bijeli prah osjetih par kapi na licu i to je bilo sve... tako provodim petu noću u odmaku od tebe, a tko me stalno vraća tebi, osim mene same?



slika: digital art

Lutala sam po daljinama mojih misli, poslala sam ih među tvoje da se spoje i da mi te ne odvoje, a zasjenjena oblacima noć je polako odmicala, nebo se spuštalo sve niže, a tama je uzimala dio po dio mog tijela.

Krilati san je zatvorio trepavice, a između njih više nisu mogle doletjeti bijele ptice.



slika: digital art

Grad nije živio tu noć, od njegovih zidina ostale su samo sive nebeske haljine oblaka koje su se vijorile na tom vjetru donoseći sladak zvuk tvog imena.


napisano 22.04.2005. u 7:02h na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "Sjena duše"
<a href=http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=51236 target=_blank>http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=51236


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59496

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






IZA ZRCALA

25.09.2022.



slika: digital artist



Pogledaj me iza zrcala, pronađi me tamo gdje je najtamnije, pokušaj razgovarati s mojom dušom kad je najdelikatnija, pogledaj zvijezdu na tamnom baršunu Neba kako iz moje aorte izvlači i ono malo plazme što je skriva tkivo tijela.

Zamisli, da sam korijen nečeg što spava u tebi, zamisli da u tvom neredu postoji savršen sklad mene i znaš li da iz bijelog leda ne izvire plavo nebo, znaš li da sam posljednja od mojih predaka ostavljena ovdje na Zemlji, pa se pitam kome ću ostaviti svoj trag ili znak, kome ću ostaviti posljednji udisaj nekog toplog proljeća kad budem odlazila putem Neba?

Po mjeri vremena još ima vremena, ali postoji ta nula iz koje smo nastali i u koju odlazimo...

Daleko je tvoj pogled iza zrcala, daleko je kao u drugoj sferi postojanja, iako sam tu, iako sam uvijek ostala ista, promijenjena sam i darovana tebi.

Nemiran je moj noćni svijet mašte i snova gdje živim u najtamnijem kutku tame i gdje se spaja stvarnost i San i ne skrivam ni taj svijet ni sebe, a svaki put kad se poklope kazaljke i najave ponoć iz centra Neba kapne suza na tvoje srce koju ću jednog dana darovati tebi.

Iz bijelog leda neće izvirati plavo nebo niti ljetni dan se neće zabijeliti snijegom, samo u prozirnoj auri ostajem svoja, nepromijenjeno mirna, nemirno natopljena stihijskim željama za Životom.

Iz rubinove boje mog srca procijedila sam tri kapi i pokrivam ih preko plave bluze, umatam ih pogledom rasne disciplinirane životinje i odlazim dalje u moj tamni svijet mašte i snova.



napisano napisano: 30.5.2010. u 15.30h i ponovljeno 14.10.2011. na portalu Magicus, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=44933

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69893




http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SKORAŠNJI EKVINOCIJ, NESANICA I JOŠ PAR SITNICA

23.09.2022.



(slika: digital art)


Uskoro će se izjednačiti dan i noć, čista preinaka u jednakost.

Na uglu moje ulice protekla noć je plesala ispod uličnog svjetla svoj magični tango, ljudi su spavali, mene san nije pohodio.


(slika: digital art)

Pročitala sam sve davne zapise sjećanja zabilježenih u nekim kutevima moje nestašne pameti i nakon nepravilnog disanja položila glavu na jastuk, dok je kraj mene netko disao, pravilni razmaci, miran san, spokojno lice.


(slika: digital art)

Noćna tama me sakrila od slučajnog radoznalog pogleda, snovi su jurili prema meni, ali sam ih zaustavljala i zaustavljala i dok se vani vjetar poigravao mirisom lipa, to mistično sjedinjenje mene i snova se nikako nije događalo.


(slika: digital art)

Svaki tren sam očekivala krilatog prijatelja (San) da mi sklopi umorne oči, ali nije sletio, taj anđeo sna je lebdio iznad čela, dok su brzinom svjetlosti misli opsjedale umoran mozak.


(slika: digital art)

Mirno disanje kraj mene polako me uspavljivalo, poljubila sam njegovo čelo i umirila se, san je odsvirao zadnje akorde noćnog requiema, a noć je završila svoje korake plesnog tanga negdje na kraju moje ulice.

Oblaci i vjetar su donijeli olakšanje i tanak vir sna koji me povukao iza zelene zavjese.



napisano 31.05.2005. u 7:04h | na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE“


https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=55396&order=desc

sjena duše3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (47) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






J E S E N

22.09.2022.



slika: internet


Zaplesala je umotana
u ljetne ostatke paučine
i donijela kapi kiše
zakačene u svojim
žutim haljinama.

Mislila sam,
ljeto se poigralo
pa se u nju preobuklo,
ali ona je distancirano
odmahnula rukom
i zatresli se javori
ispred mog prozora,
lišće je zašumjelo
a ja sam znala...
stigla je.

Tada sam se povukla
u moje sjene,
zatvorila sam
dotok kiše u rujnu
i pustila je
da pada nekim
drugim očima,
dok sam ja stajala
uz prozor
i bludećim pogledom
prolazila ulicom.

U ovom trenu
netko isto tako gleda
tu klizajuću kap kiše
na svom prozoru,
u tišini stoji
i ne želi se naći
na trgu ptica
gdje se ničim ne trguje.

Tamo od pjesme
srce samo zadrhti,
tamo od pjesme
nema sjevernog neba,
na tom trgu ptica
zidine se ruše i pretvaraju
u grmove najljepših ruža.



napisano: 23.09.2019. u 18:00h iz 16. zbirke poezije "NOĆ DUŠE"


http://www.digitalne-knjige.com/varga16.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-254-6
@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (32) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SATIMA

21.09.2022.




slika @MidnightMoonVisualis


napisano: 14.09.2018. u 17:58h iz 14. zbirke poezije RUŽA MOG SRCA



http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-146-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BISERI

20.09.2022.



slika: digital art Le Monde de Keellan


Ispustila sam iz ruku dugih 6 godina života, proklizile su niz prste kao biseri rasuti po snijegu i u toj bjelini se nisu vidjeli.

Umorne oči nisu zapažale te bisere u snijegu, jer su zvijezde poprimile bijelu boju turobnog pejzaža moje osamljenosti, moje najvjernije pratilje.

Iz jednog trenutka vječnosti istrgnulo me vruće sunce onog ljeta i naplavilo na oštre hridi nepoznate obale gdje sam našla mekan kutak i tu sam se sklonila.

Nakon nekog vremena to je postala najljepša plaža ovog globusa, najzelenija dolina mog vilinskog vrta i najljepši maslinik na obali mora.

Smokve tog života su slatke i preslatke, skupe su, ali život je tako i tako jedan, a ispod masline se još uvijek okupljaju mlade lastavice i nose mi izgubljene bisere na dar.

Svaki novi dan je novi biser...


napisano: 07.09.2005. u 22:13h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=65958

05.04.2011. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/biseri


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






REZULTATI V-MEĐUNARODNOG SUSRETA KNJIŽEVNIKA NA UNI

19.09.2022.



slika: digital artist p-mor


Jadranka Varga: ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?
napisano: 19.02.2021. u 14:20h


Je li to simulacija daljine gdje se mijenja požuda u nevinost ili je tek san obojen čudnim polusnom i pitanjem, zašto bijeli ljiljani sanjaju?

U mojim minutama koje ispunjavaju sat pustinja života se napunila mirisom bijelih ljiljana kao što si ti ispunio moj život svojim plavim očima.

Najava proljeća ove godine dolazi čudno i osjećam se sablasno bludno zbog takve ljepote koju očekujem, ali je i potajno priželjkujem, jer me opet odvodi do prazne obale mora gdje se ne čuje šapat sablasnih duša koje lutaju danima, da bi mi se pokazivale noćima.


slika: digital art

Više me ne obilazi nijema tišina boli koju sam nekad mogla shvatiti i nikad nisam osjetila što mi tako smeta kao ta mukla i nijema tišina boli.

Zašto bijeli ljiljani sanjaju?

Je li to ipak san u polusnu ili sam se tek probudila u tvojoj duši, mekanoj kao bijelo krilo anđela pa se više ne osjećam toliko usamljeno i odvojeno od svijeta snova i lelujajućih zavjesa onog mjesta gdje se saginju bijeli cvjetovi ljiljana koji još uvijek sanjaju.








"Poštovani autori, dragi prijatelji,

Udruženje "Riječi sa Une“ sa zadovoljstvom objavljuje spisak zastupljenih autora koji su poslali radove za V međunarodne susrete.



U četvrtoj zbirci poezije pod nazivom „Riječi svijeta u odsjaju Une“ će biti objavljeni radovi ovih učesnika:

1. Bajram Redžepagić
2. Šimo Ešić
3. Amir Talić
4. Dika Bejdić
5. Mubera Šabanović
6. Edin Šarić
7. Maid Čorbić
8. Žaklina Mančić
9. Damir Maras
10. Tatjana Vukoslavović Maras
11. Cvija Peranović Kojić
12. Zdenko Ćurković
13. Slavka Klikovac
14. Ljubinka Ljupka Dimitrijević
15. Ljubica Katić
16. Kulina Slobodanka
17. Miodrag Čabarkapa
18. Ilda Arnautović
19. Smiljana Tomić
20. Slavka Božović
21. Ramiz Velagić
22. Senada Homarac
23. Branislav Lukić Luka
24. Ajdin Kovačević
25. Bajruzin Hajro Planjac
26. Ensar Bukarić
27. Ademir Ado Halilović
28. Alma Imamović
29. Dragoslav Bato Babić
30. Ivan Grahovec
31. Advija Herenda
32. Semira Jakupović
33. Milena Zlateska
34. Krzysztof Kokot
35. Rini Asih Sasami (Rini Valentina)
36. Taghrid Bou Merhi
37. Naila Hina
38. Mirsada Šabotić
39. Stojan Knez
40. Šahdo Bošnjak
41. Jože Brenčič
42. Jasmina Hanjalić
43. Amela Delić
44. Rahima Halimanović
45. Ljiljana Terentić
46. Edita Šarić - Bukva
47. Katica Pavkić Špiranec
48. Nihad Ćosić
49. Enes Topalović
50. Nerandža Nena Kostić
51. Nina Kovačić
52. Sonja Kušec Bećirević
53. Abdulah Bećirević Alija
54. Avdulah Ramčilović
55. Denis Dželić
56. Refik Martinović
57. Vernesa Manov
58. Habib Mandžić
59. Ahmed Chahdi
60. Vida Nenadić
61. Jadranka Varga
62. Bajram Neljković
63. Ivan Korponai
64. Osman Čavić
65. Atina Mušić
66. Zdenka Mlinar
67. Džehva Havić
68. Marija Juračić
69. Kemal Ljevaković
70. Silvana Jovanović
71. Ljubica Rogulj
72. Miroslav Vurdelja
73. Ana Piršljin
74. Ibrahim Honđo
75. Mirjana Zeman Nova
76. Kadifa Tahirović Murajčić
77. Edita Mulaosmanović
78. Katarina Pahljina
79. Rabija Hamidović
80. Tanja Ajtić
81. Meho Jakupović
82. Aleksandra Vujisić
83. Rabija Halilović
84. Milorad Kostić
85. Aleksandra Kostić
86. Ifeta Hrnjić
87. Nura Suljkanović
88. Lili Koci
89. Milan Milutinović
90. Hava Bužo Sakić
91. Dragan Mitić
92. Zdravka Meštrović
93. Strašević Salih
94. Merima Jusupović Murtić
95. Mirjana Jerotić
96. Mehmed Smajić
97. Mirjana Jezildžić
98. Dženita Memić
99. Mira Jungić
100. Merima Hadžiaganović
101. Evica Kraljić
102. Julijana Plenča
103. Nermina Adžović Mustagrudić
104. Dženita Suljkanović
105. Denis Beganović
106. Tatjana Tomić
107. Biserka pl. Vuković
108. Edima Efendić Džinić
109. Hanifa Ahmetašević
110. Jusuf Bajrektarević
111. Žanka Žana Bošković Coven
112. Begajeta Omerović
113. Marijana Kunjas
114. Slava Stanojević
115. Lidija Puđak
116. Ramzija Kanurić-Oraščanin
117. Asim Ferhatović
118. Mirjana Majić
119. Gordana Sarić
120. Ibrahim Ibrahimović
121. Gordana Pirel Zejnilagić
122. Marija Ivoš
123. Hurija Dženet Alma
124. Rabija Mameledžija
125. Ljiljana Jerončić
126. Lela Zjajo
127. Zlatan Demirović
128. Elizabeta Pavlovska
129. Slavica Božičević
130. Nermina Latić Ćehić
131. Suada Suljić Sokolović
132. Emir Hasić Hase
133. Dušan Šabič
134. Fatima (Jamaković) Čorambegić
135. Jasemina Ademović
136. Naida Ribić
137. Melanka Melanija Bulat
138. Zdravko Odorčić
139. Slavica Oka Pažanin
140. Vehbo Popara
141. Slaven Trebovac
142. Refika Dedić
143. Ljiljana Lipovac
144. Amra Varcar Kolčaković
145. Said Štet
146. Nihad Mešić River
147. Mirjana Svetozarevi
148. Mersija Balić
149. Dilista Međedović
150. Blaženka Jukić
151. Spomenka Marčić
152 .Kemal Handan
153. Sulejman Aličković
154. Anita Kahrović
155. Safeta Osmičić
156. Gorica Bukić

Uredništvo:

Džehva Havić Alagić
Dika Bejdić
Refika Dedić
Gorica Bukić
Dilista Međedović"

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SLIJEDI TRAG ANĐELA

18.09.2022.



slika: digital artist


U dušu se zaogrnuo drhtaj mog srca tako blizak smirenoj boji, laganim korakom pohodio me u rano jutro zatvoreno u zlatnoj krletci snova, vodio me prema tvom plavom potoku, putovao je od tajanstvenog izvora tvoje duše prema grumenu bola nasukanog na sprud bezimene obale.

U tvojim grudima je predubok ponor, u očima dugo nošena svijest o nepostojanju, otvaraš dlan, čitao bi… ne vidiš ništa, u srcu titraju šumovi, misliš ... nešto ti govore, ali nema požara koji pali jutarnji tren, nema sjene koja hladi umorno čelo, nema tog anđela kojem želiš dati sve, kad se, dušo draga, bojiš tog anđela.

U tamne spilje mahovinom obrasle zalutao si i ne nalaziš izlaz, možda i ne želiš izlaz, a novo svjetlo te mami van….

Pokušaj slijediti trag anđela, jer ti pokazuje put i bliska svjetlost će postati tvoj novi dom.



napisano 21.11.2007. u 19:24h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=208284


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TAJNI KLJUČ NAŠEG UNUTARNJEG SVEMIRA

16.09.2022.



slika: internet

Iz beskrajne dubine duše, iz tih tamnih koridora podsvijesti, iz bijesnih i ljutih emotivnih stanja ponekad dolazim do zlatnih obala mojih smiraja gdje se opušteno ispružim na žuti pijesak koji mi lagano prolazi kroz neusklađenu sivu tvar.

Iz takvih emotivnih stanja koja su često produkt nezadovoljstva same sobom prikazujem svoju ranjenu suptilnu dušu samoj sebi, jer ona sve pamti i lijepo i ružno i sretno i nesretno, duša sve upisuje u svoju zlatnu knjigu, ali ne zna još naslov, možda ju je strah staviti naslov na tu knjigu.

Iz tamne guste noći izronila sam jutros u ovo mlado jutro sasvim svjesna novog svjetla koje se probijalo kroz zelene zavjese u mojoj sobi.


slika: digital art

Iz kruga boli koji me obavijao neki niz godina izlazim polako ... oprezno ... teško, ali izlazim pa iz tog kruga odbacujem utege tamnih boja kojima je bila obojena duša moja.

Rješavam se mnogih tereta, oblačim zlatne boje i nosim ih u ove dane koji slijede, a možda igrom privida sreća kuca i na moja vrata, možda mi "bezdan" ponovo "uzvrati pogled" i ponese me na svoje mekano dno.


slika: digital art

Ne znam, put je dug, trnovit, tajnovit, beskrajan, nema prečice do lakog rješenja, nema recepta za život, sve mora zaigrati po stijeni života da bi se stijena otvorila i pokazala svoju srž koja je stoljetnom igrom privida izgledala kao – stijena.

Požar emotivnog naboja obuhvatio je zlatne boje moje duše, zatitralo je srce poznatim ritmom tvog disanja i opet me kao i uvijek nije iznevjerilo.


slika: digital art

Srce nikad ne laže, istina je u srcu koje svoju vlažnu opnu uvijek otvara – na istom mjestu... tu je prolaz za ljubav, tu je tajna i ključ našeg unutarnjeg svemira.



napisano: 09.09.2006. u 9:06h | iz moje 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=122433&order=desc


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php


https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/05/1631608991/tajni-kljuc-naseg-unutarnjeg-svemira.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAUSTAVI SAT

15.09.2022.



slika: digital art Mirela A


Zaustavio si sat na 14.30h, pitala sam: “zašto?” :), rekao si: “neka vrijeme stane, dok si sa mnom”.

Kazaljke nisu išle…nisam ni znala gdje sam…vidjela sam kako pada posljednji veo sa duše…vidjela sam sebe u treperavoj niti, neprospavanim snovima i na pješčanom žalu čudnog opažanja rotacije želja, tamo gdje raste mahovina i hladan dah miluje nebo…


slika: digital art

Rekla sam ti danas: “ti si moja stijena, ja sam tvoja mahovina”… :)…nasmiješio si se, bilo ti je lijepo, dok sam ukazala na taj prirodni fenomen, a kroz moje oči vidio si sebe, vidio si kako naše vrijeme prolazi, vidio si naše buduće dane…

U hladna jutra vidio si moje mramorno lice iza treperavog zelenila očiju i moje bijele sjene, sjetio si se moje ukočenosti i lepršavosti, sjetio si se prosinca 2004. kad smo čekali ponoć na trgu ptica i mirisali božićne borove, držali se za ruke…


slika: digital art

Nije bilo tamnih sjena…ptice su odletjele ispod trepavica u nepovrat…mirna i šutljiva čekala sam te da se otvoriš, da polako otvaraš svoje srce…

Tvoja dječačka ljubav još ne vjeruje, iako u snu dotičeš moje tijelo, još ne vjeruješ i zato sam ti i rekla: “srest ćemo se jednog dana sa nama u nama..”…

Zaustavi sat...


napisano: 23.8.2009. na portalu Magicus, a iz 4. zbirke poezije
"PLESAČ NA ŽICI"

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/zaustavi-sat-putovanje-kroz-vrijeme

napomena: sad sam tek vidjela ovdje na gornjem linku portala MAGICUS koliko mi se ulizivala ova blogerica koja me već godinama oponaša i kraducka mi poeziju nekim svojim tzv. "kolažiranjem"


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2017/07/1631650661/zaustavi-sat.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-53-1
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TRAGOVI U KALEIDOSKOPU ŽIVOTA

13.09.2022.



slika: digital art


Kažu da će asteroid proletjeti i sudariti se s Marsom, kažu, predviđaju, a u toj trigonometriji života prohujali su lijeni sati od kojih nemam ništa pa i to kažu.

Kažu, prošlost je mrtva stavka života, a zašto onda tako jako probija tkivo sjećanja i odlaže se još uvijek u nekom kutku podsvijesti?

Kažu za asteroid da će projuriti brzinom 12 km/s, sve su to rekli, ali ne i da svaka mrtva tvorevina može ponovo nanijeti bol.

Gledam ovo sivo nebo iznad sebe, samo ga gledam, vidim zraku ljepote koja se probija kroz sivi dan u sivi sumrak i mračnu noć.

Ne, nije asteroid, nije ni prošlost, slutim nečujni tijek pješčanog sata koji rotira u glavi i ostavlja svoje tragove, one tragove svog vremena, svog postojanja i sporije, nego ikada sluteći svoje traženje koje me uvijek vraća na isto mjesto – meni.

Vidjet ću tog dana hoće li taj asteroid uništiti neki planet, možda hoću, možda i ne, a hoću li vidjeti svoje tragove ostavljene u kaleidoskopu mog života?



napisano: 23.12.2007. u 16:26h | na portalu iskrica-weblog, a iz moje 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=214573



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Citat čl. 229. st. 2. Kaznenog zakona:
„Novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine kaznit će se tko bez navođenja imena ili pseudonima autora objavi, prikaže, izvede, prenese ili na drugi način priopći javnosti tuđe djelo na kojemu je označeno ime ili pseudonim autora ili na nedozvoljen način unese dijelove tuđeg djela u svoje autorsko djelo ili dozvoli da se to učini.“

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NOĆ

11.09.2022.



slika: digital art Antares Sensi xX


Noć, kao tamni saten, provlači svoje trake ovim sivim danom i polako ubija dan, a koliko je svjetla oko tame, toliko je i tame u nama.

Duboko u sebi pamtim onaj prvi zov nježnih riječi, onaj dan kad si svoju ruku spleo s mojom, sve se događalo tijekom dana, a znao si da te neću uvesti u beskonačnost iz koje ne znaš izlaz, jer beskonačnost ne traje našim životima, sve se lagano zbroji, oduzme i na kraju ostane ono zrno srca što ima svoje lagane ritmove.


slika: internet

U tom moru hladne svjetlosti prolazila sam danas kao sjena, kao san, a u meni je tiho odzvanjala prošla noć, prošli životi.

Sjetila sam se nekih trenutaka, neproživljenih u ovom životu, a toliko jasnih, da je tišina postala pretiha i tako se dogodi buđenje nečeg, duboko uspavanog u podsvijesti i u nekoj tajnoj šifri memorije zaleprša poput sitne kiše i nestane u visini očiju.


slika: internet

Još se uvijek iza mirnog čela kriju tajne misli, tajni znakovi, tajni snovi, a kad jednog dana moja duša proleti iznad svijeće života svoj posljednji let, znam... plamen će se lagano pomiješati s tvojim dahom pa ćeš me ispratiti u daljine gdje ćemo se opet sresti…

Znaš… noć mi je ispričala ovu priču… vjerovat ću joj.



napisano 01.04.2009. u 19:36h na portalu Iskrica weblog, a iz 4. zbirke "PLESAČ NA ŽICI"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=302313

i 10.06.2009. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=23605

te 29.08.2010. objavljeno na portalu Magicus:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=49274


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-53-1
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (29) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NA MALU GOSPU

08.09.2022.



slika: digital art


Na Malu Gospu
prema jugu laste lete,
vraćaju se tek u proljeće
kad se i ti budiš,
moj dragi svijete!

Na Malu Gospu
sunce jače sije,
jer slavi rođendan Njen
i srce se slađe smije.

Na Malu Gospu
početak je one jeseni
kad sam se stisnula uz tebe
i kad si se privinuo k meni.

Na Malu Gospu
sretnija je moja duša,
jer zauvijek
glas Male Gospe
rado sluša.



napisano: 08.09.2021. u 10:50h, pjesmica je iz moje 20. zbirke poezije
"ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?"


http://www.digitalne-knjige.com/varga20.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-359-538-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"Joannes fuit lucifer, Marija aurora, Christi nativitas ortus solis."– "Ivan je bio zvijezda, Marija jutarnja zora, Kristovo rođenje sunčev izlazak.

Mala Gospa donosi jesen pa se u puku kaže “Gospa Mala – jesen prava!” O Maloj Gospi se lastavice skupljaju za odlazak. U puku je riječ, da ih Marija odvodi u tople krajeve kao što ih i vraća na proljetni marijanski blagdan Blagovijest (25. ožujka)."
(Izvor: Katolici.org)

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






VRIJEME

06.09.2022.



slika: internet



Vrijeme nikad ne može zastati u meni i pokloniti mi obećanje vječnosti.

U jednoj kapi vode ogleda se čitav svemir unutarnjeg bića i čitav kaleidoskop uspavanih misli, želja.

Vrijeme mi ne može pokloniti mene, vrijeme mi može dati obećanje, ali ga moram ispunjavati ja.

Tama polako presvlači svoju noć u mladu zoru igrajući se tamnim bojama, tamnijim od bezdana, a po nebeskoj stazi zvijezde još uvijek pokazuju svoje tajanstvene putokaze, šifrirane poruke i bezvremensko trajanje.

Lijepo mi je ovo vrijeme, vrijeme uoči Noći vještica, još malo i 'vaga' će potonuti u 'škorpionu' i ustupiti mu svojih 30 dana vremena i nestati.




slika: internet


Vrijeme nikad ne može zastati u meni i pokloniti mi bilo kakvo obećanje.

Ne volim obećanja, to je hod po staklenom mostu privida, to je titraj srca kad poskoči od očekivanja, a ja ne volim ni očekivanja, jer su lažna mrtva slova na papiru, mrtve misli koje zarotiraju mozak i odvedu me od trenutka kad sam "sada".

Ovaj prelijepi dan koji mi najavljuje južni vjetar, dočekao me milostivo i nije bio oštar kao jučerašnji utorak... znam da moraju postojati i takvi oštri dani, takva hladnija jutra, sve to znam.

Ostavila sam te u zemlji snova, dok je meka svila Svemira nježno dotakla tvoje trepavice i obavila te u svoj zaštitnički veo, a za neko vrijeme oglasit će se i moj mobitel da ti je poruka pristigla, bit će mi to znak da piješ kavicu i da je tvoj mobitel uključen.




slika: internet



Svako jutro ti pošaljem poruku, a s druge strane bajna tehnika daje odgovore, dok se kroz prozor povija siva koprena oblačnog neba, u meni sjećanja, ti stražari vremena, spavaju mirnim snovima.

Mjesec će se sakriti, a ja ću se polako otkriti ovom lijepom jutru i ušetati u još jedan dan, pomalo oblačan, pomalo tajanstven i pomalo prohladan.

Vrijeme je polako i završiti ovu misao, dopisati zadnja slova i staviti točku.

Hvala ti, Bože, što sam dočekala još jedan dan.



napisano: 21.10.2009. na portalu Magicus iz 4. zbirke poezije
"PLESAČ NA ŽICI"

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/vrijeme-6


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-53-1
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






CRNA

05.09.2022.



slika: digital artist



crno u crnom,

crna kao kraljica boja

ili kraljica bola

uvijek se ureže u kožu

i tamo ne ostavlja tragove,

već na drugom mjestu

puno dublje

i drugima nevidljivije

pa se prekrije velom

blijedog osmijeha:

“dobro mi je”



napisano: 03.09.2019. u 22:53h, pjesmica je iz moje 20. zbirke poezije "ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?"


http://www.digitalne-knjige.com/varga20.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-359-538-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






2.9.2002. NAŠLA SAM ŠUŠKU; 2.9.2005. OTVORILA SAM OVAJ BLOG

02.09.2022.



http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php


moja 9. zbirka poezije, najtužnija knjiga posvećena je mojoj Šuški, mojem malom cvjetiću


…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…

in memoriam Šuška
15.2.2002. – 26.11.2015.




slika: Shadow


ZAUSTAVLJENE MISLI
započela pisanje 23.10.2015., završeno 04.12.2015. u 20.40h


Nebo u “škorpionu” sakrilo je svjetlost, obuklo se u neku svoju svetost, a cvijeće smrti je procvjetalo crnim sjajem iz srca tame.

U meni je podijeljeno vrijeme, zaustavilo se na rubovima vjetra i kiše ne pokazujući mi svoje znakove gdje bih mogla kroz to nebo pogledati u zaustavljene misli koje se ne predaju, već me kao tama obavijaju i znakovito se oko mene savijaju.

Postoji li svijet na kraju duge ili je to tek priča zaspalog Sna pred zoru?

Na duši nema tragova, tek jedan rub prošlosti polako umire pod zvijezdama noći, tek jedan tren i znam, više izdržati neću moći.

Sve se zauvijek mimoilazi u prolazu ljudskog govora, sve se zauvijek otuđilo i život mi preokrenulo.



ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-8100-30-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.






02.09.2005. otvorila sam i ovaj moj blog:


Postovi

Datum i vrijeme prvog posta: 02.09.2005. (14:13)
Zadnji post napisan: jučer
Ukupno postova: 1.787
Broj postova u zadnjih 30 dana: 22
Broj postova u tekućem mjesecu: 1
Prosjek postova po tjednu: 2
Prosjek postova po mjesecu: 8.8
Mjesec s najviše objavljenih postova: prosinac, 2020. (31 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: rujan, 2022. (1 postova)
Najveći broj neaktivnih dana između postova: 1092
Broj dana bez postova: 4.466
U koje doba dana najčešće pišete postove: poslijepodne (14 - 16 sati) i tijekom jutra (7 - 11 sati)
Ukupno riječi u svim postovima: 61.381
Prosjek riječi po postu: 35
U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).
Broj postova sa slikom: 0 (0%)
Broj postova bez slike: 1.787 (100%)

Komentari

Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 32.806
Prosjek komentara po postu: 18.4
Najviše komentara po postu: 86
Broj postova bez komentara: 30

Ostalo

Datum i vrijeme kreiranja bloga: 02.09.2005. (14:11)
Datum i vrijeme zadnje prijave u blogeditor: 01.09.2022. (11:06)
Broj prijava u blogeditor: 9.500
U ovom trenutku 0 korisnik(a) uređuje svoj blog.
Vaš blog postoji 204 mjesec(i) i 1 dan(a).
Vaš blog se nalazi na 'Fresh' listi.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAMJENA ŽIVOT ZA ŽIVOT

01.09.2022.



slika: digital art


Otišla bih, zamijenila život za život i ne bih više živjela ovaj koji živim, već neki drugi...bez znanja sam, bez spoznaja.

Pod mladim suncem u rana jutra vjetar vrti zaostala zrnca prašine i razotkriva najintimnije misli, uvijek se vežem za nešto, za sliku na zidu…cvijet u vazi... pjesmu s radija…za sjećanje.

Na glatkoj stijeni zabrinutog čela spavaju rojevi misli i zbog jednostavne kompliciranosti ne odlijeću dalje, ugnijezdile su se tu.

Otišla bih, zamijenila život za neki drugi život, a ostala sam u jednostavnosti tvojih riječi, kratkih minuta, u zavjetrini tvog srca i naviknuta na takav stil, medene riječi, zadrhtim svaki put kad me posjetiš u snovima.

Zaboravim, rasplamsava li se moja iskra ponovo od nove vatre u starom snu?

Zbog toga otišla bih, zamijenila život za život, nestala bih i utopila se u dubinama tvojih najslađih riječi i najdubljih emocija.


napisano 11.01.2006. u 11:35h pod naslovom "ZAMJENA" na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=80917

i 20.02.2011. 08:57h objavljeno na portalu Magicus:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=58615


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Citat čl. 229. st. 2. Kaznenog zakona:
„Novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine kaznit će se tko bez navođenja imena ili pseudonima autora objavi, prikaže, izvede, prenese ili na drugi način priopći javnosti tuđe djelo na kojemu je označeno ime ili pseudonim autora ili na nedozvoljen način unese dijelove tuđeg djela u svoje autorsko djelo ili dozvoli da se to učini.“

napiši nešto, ako želiš: (33) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.