ŽIVOTNI AKVATORIJ

28.04.2022.



slika: digital artist


za još jedan odsjaj
tog plavog oka,
dajem cijelo nebo
mog života

za još jedan bljesak
zvijezde u tamnoj noći,
dajem cijeli životni put
kojim moram poći

za još jedan drhtaj
srca u dubini duše,
dajem sve one
snove davne,
a i one nove
koji život ruše

za takve dane
cijeli akvatorij
života se previja
u onoj liniji života
koja moje vrijeme savija



napisano: 14.02.2022. u 18:51h iz 20. zbirke poezije
"ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?"


(knjiga će biti dostupna za download 5.5.2022.)

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-359-538-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



28.4.2022.

napiši nešto, ako želiš: (6) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PITANJE

26.04.2022.



slika: digital art


Zašto si me dozvala,
zašto si me dozivala,
jesi li me upozorila
ili si samo uz mene bila?

Ne ide mi se još sada
k tebi u nebeske visine,
još sam u srcu mlada
pa istražujem mog srca dubine.

Jesi li me dozivala
u noćima kad sam bila tužna
ili si samo upozorila
da me čeka stvarnost ružna?

Ne znam ništa sada,
jer je sad kaos cijeli
u meni nemir vlada
i ne vidim dan bijeli.

Čudni su ovo nalazi
koje dobivam danas
i da li me crni anđeo pronalazi,
hoće li me odvojiti od nas?

Pitam i sebe i tebe, mama,
a pitam i Davora,
čekaš li me ti na Nebu
ili za mene ipak sviće
još jedna nova zora?



napisano: 26.04.2022. u 15:00h, pjesma je iz 21. zbirke poezije SVJETLO MOG ŽIVOTA-Mami i tati


http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-354-205-8
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PUSTI

25.04.2022.





napisano: 22.04.2022. u 18:36h kao komentar ispod pjesme jedne blogerice, pjesmica je iz 22. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju


@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEISPRIČANA PRIČA

23.04.2022.



slika: digital artist


Ne vodi me
u zavjetrinu sjena,
tamo ne mirišu ruže
i ne cvjeta sreća.

Plavi Mjesec baca
svoje sablasno svjetlo
na moje lice.

Čudan i neobičan svijet
prelijeva se ispod tog
sablasnog svjetla,
vidim ga i promišljam
o nekim stihovima
koje sam davno zaboravila,
neodlučna sam,
gledam li svoj
prošli život ili San?

Iznad grada
nadvio se crni baršun
po kojem sjaje
sitne zlatne zvijezde,
daleke i iznad dosega
ljudske mašte.

Znam, da postoji
plavi Mjesec
prekriven svojom
sablasnom sjenom
i znam, da je takav
samo zbog toga,
da se osjetim
kao neispričana priča.



napisano 25.12.2006. u 19:03 na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=143128


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






POGLED NA ZEMLJU

22.04.2022.



slika: digital art


Bože, zaustavi drhtaj tla gdje stojim
i umiri njenu utrobu vrelu,
dopusti da sunčane dane brojim
i osjećam Sunce na svom čelu.

Bože, umiri njen vapaj tužni
kojim nas sve upozoriti želi
i donesi joj topli vjetar južni,
da joj rana vrela što brže zacijeli.

Bože, umiri je i izliječi tu vrelu ranu,
jedina je ovdje u ovom svemirskom beskraju
gdje se noć uzvišeno priklanja danu,
a ona je tako krhka u tisućljetnom treptaju.


slika: digital art

Bože, ovo je samo moj mali glas,
Tebi, koji možeš izliječiti ovu planetu
njoj još nije došao posljednji čas,
jer je najljepša u ovom svemirskom svijetu.

Pjesmicu ovu napisah kao od šale,
dok sam sa sobom u sebi pričala,
ali želje moje nisu nikako male,
jer nam je svima samo ona ostala.

Ako je izgubimo ni nas neće biti
u Svemiru velikom ostat će tama,
a Ti ćeš, Bože, suzu proliti
i duša će Tvoja bez nas ostati sama.



napisano: 15.3.2011. u 22:13h, a objavljeno 4.3.2012. na portalu Magicus
iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/pogled-8

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=77547


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (43) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






I TAJ TREN

21.04.2022.



slika: digital art


I taj tren,
kad voda zadrhti
na ovom planetu,
Duša će se uznemiriti
iza zida stvarnosti
stegnuta čudnim pravilima
ljudskih zakona.

I taj tren,
kad se planet okrene
još jednom oko sebe,
zakrčit ću ovu
bijelu površinu monitora
stihom kojeg daruje
netko izvan moje
sfere postojanja.

I taj tren
koji će za tren
postati prošlost,
zaustavit ću pogled
na plavetnilu Neba,
jer to je baš ono
što mi sada treba.


napisano: 24.3.2014. u 12.35h, na stranici 17. iz 6. zbirke poezije
"DUŠA ANĐELA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu
Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZLATNI PRAH NOĆI

19.04.2022.



slika: digital art


Opet mi se izmaknuo oslonac pomiješan s krajnostima u vremenu i prostoru, opet sam se zanijela nekim tko živi između oba svijeta, jer nisam shvatila pravilo i nikad neću, a krećem se u tom krugu i ne vidim izlaz.

Otpadamo jedno od drugog i opet se srećemo ne vidimo se, osjećam te, ali ne osjećaš me...zaleđuješ me u razne oblike, gledaš sa strane tu ledenu statuu, razmišljaš, odlaziš i gledaš iz daljina.

Svjetlost se miješa s ovom noći, dok iz mene raste novo bolno mjesto spoznaje razdvajanja energije, ali znam koliko je nedjeljiva ljepota ove duše koja još uvijek sanja budna.

Od usana do usana, od srca do srca, od elementa do elementa... u tom krugu nadolazećeg proljetnog ekvinocija, pamtim taj dodir tvog tijela kao nešto što je prosulo zlatni prah kroz mračnu noć.


napisano: 02.11.2006. u 15:11h | iz 1. zbirke poezije "Sjena duše"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=132362

07.12.2015. objavljeno ovdje na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/12/1631988481/zlatni-prah-noci.html


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7673-60-4 .
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEKE MISLI NA USKRS

17.04.2022.









napisano: 30.4.2018. u 10:55h iz moje 24. zbirke
"ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"i nastavak napisan 17.04.2022.


https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-354-118-1
@COPYRIGNT BY JADRANKA VARGA Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






DUBINA TIŠINE

16.04.2022.



slika: digital art


ovo je ono posebno vrijeme
kad se zaroni u dubine tišine ...

tišina ima neka svoja predvorja
u koja se ulazi postepeno,
a početkom Velikog tjedna,
dubina tišine se povećava
i Duša ulazi u jedan mističan svijet
gdje samo ona može doći,
bez mentala, bez fizike,
čisti astral Duše
i ta duboka tišina


napisano: 21.03.2016. u 09:39h, iz 13. zbirke
"ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"


https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/



https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2017/09/1632101692/dubina-tisine.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-354-118-1
@COPYRIGNT BY JADRANKA VARGA Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TAJNA POSLJEDNJE VEČERE

14.04.2022.



slika: digital art

Sjena puna duše nadvila se iznad mene i ne govori, samo šuti i nove dane sluti.

Danas je dan tajne večere, te posljednje večere koju je naš Gospodin održao i svima je sve rekao, uputio je na savez Neba i Zemlje kojeg je On zapečatio krvlju svojom i time čovjeka zaštitio od zla, stradanja, nasilja i smrti.

Danas je taj dan, dan posljednje večere i teške izdaje, danas je dan kad se spomen pretvara u znamen i danas je dan kad se očekuje otvaranje Svjetlosti nebeske kroz veo tišine.

Danas je dan kad je izdaja carovala zbog trideset srebrnjaka, danas je dan kad su se nečije oči okrenule, kad su ruke krvavi novac uzele i kad su nečije tuđe zle usne našeg Gospodina izdale.

Danas je dan koji dolazi svake godine, ali sa sjevernog neba ne čuje se tišina, već jauk i plač kojeg prekida udarca mač i ono nerođeno opstaje, a na mjestu gdje će biti zaboden sudbinski križ niknut će hram prepun zakona Njegovih i onda će netko osjetiti, da je pustinja prepuna života i da se mrtve kapi pretvaraju u život i da se mrtvi pozdravljaju sa živima.

Danas je dan kad će jedna zvijezda ostati u svom sjaju, u tišini te vječne tajne posljednje večere.


napisano: 13.4.2017. u 12:10h, iz moje 13. zbirke
"ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"


https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-354-118-1
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SUTON I ZORA

13.04.2022.



slika: digital art

Kad Suton poželi sresti Zoru, ljudi potrošenog pamćenja ne znaju mi pokazati put, pitala sam danas ljude na trgu ptica gdje se ljube Suton i Zora pa u ritmu neizrečenih pitanja odlelujala dalje.

Davna vremenska prašina me vodila, dok sam za njom hodala između tezgi gdje se nudilo svašta: umovi, mržnja, voće, ‘ljubav’, tuga, paprika, sreća, paradajz, radost, grožđe, zavist, strah, lubenice, sram, neugoda, kruške, nelagoda, poniženje, celer, ponos.

Iz zlatne tišine, iz te nijeme buke ugledah dvoje traženih, Sutona i Zoru, ugledah ih u mojim mislima i poželjeh staviti pred svoja vrata znak dubine, da ljudi prepoznaju kome dolaze, ali ništa se nije dogodilo.



slika: digital art

Inspiracija se zavukla u kut, šuti i gleda me čudnim očima, pokazala mi je zrcalo, a ja sam opet iz srca lomila najoštriji komad leda i u pijesku počela pisati tvoje ime, dok se tama polako penjala uz zid do mog balkona i kao sjena kliznula u sobu zauzevši svoje mjesto pored inspiracije.

Bojim se da ću se probuditi jednog jutra, sjetiti se sna u bijelom i u novinama pročitati tvoje ime, to će biti trenutak kad će Suton poljubiti Zoru, sjediniti se sa njom i odnijeti tvoju dušu.

Iza mirnog čela nemirne misli, jer ''najtamnije i najbolnije je pred svitanje'', davno je napisao Soltec.


napisano 01.09.2009., iz 5. zbirke "NA TRGU PTICA" i objavljeno na portalu Magicus 1.9.2009.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=29364

i 24.01.2012.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=75484

i 27.01.2014.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=103400


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (37) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






S C E N A

11.04.2022.



slika: digital artist


U mnoštvu pitanja
pojavilo se ono zadnje,
a ja ne znam
što je znanje,
dok ga ne doživim i proživim.

Ti si daleko od mene
i ne vladam tvojim mislima
ni tvojim snovima,
a uz tvoje lice
više ne lebdi moja sjena,
dok se u kišnom dodiru
uz tebe zavlači druga žena.

Pokazao si mi ocean,
pokrio me, zatvorio vrata
i tiho izašao,
dao si svoj život kišnim noćima,
dočekivao razna mutna jutra,
bio si ranjen
i ponovno si rađao
novog čovjeka u sebi,
mjesecima i godinama
bacao si se daljinama, ponorima,
čitao razne gluposti
mnoštvu izgubljenih duša
i tražio slabu točku
u nečijem lutajućem pogledu.

Neprepoznatljiv sam sebi,
tvoja žudnja te tjerala
na još dalje i dalje
u još kišnije noći
i mutnija jutra,
ali u krilu sna
tvoja duša se uzdignula
iznad oceana,
oživjela je i probudila se.

O tome svjedoči slika
tvog nestanka sa scene,
jer tražeći godinama pravu riječ,
našao si odgovore u sebi.


napisano: 16.04.2006. u 18:34h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=96200



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (32) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JEZERO SAMOĆE

10.04.2022.



slika: digital art


Svi su me uzimali u tom jezeru samoće, čitali su iz nekih starih dubokih knjiga svoje besmislice i objesili kamen oko mog vrata potapajući me u plitkoj vodi, da bih se u ovim stihovima pronašla, ali neomiljena ovom životu, odlučila sam postati pjesnikinja tame koja će se uhvatiti baš za taj kamen kojim su me potapali u plitkoj vodi.


slika: digital art

Drhtala sam od nesreće bljeskanja zraka koji je izlazio iz očiju i prekrivao mi ukrase u kosi koje su mi stavili, da bih kao sjena završila u nekom svom drhtaju one samoće u kojoj sam i rođena.


slika: digital art

Završila sam laganim korakom taj udisaj pa iz otvorenog groba ovih stihova pustih prelomljeni dah nek' odleti do onih obala gdje mi još umorna duša spava.


slika: digital art

Ipak sam opijena tim besmislom koji moju strepnju dovodi u nekim čudnim naletima kiše koja se kao jato nemirnih ptica spušta oko mene i skuplja se želeći živjeti sa mnom u toj bolnoj tami kojoj ni traga ne znam.


slika: digital art

Ipak, nešto moje spava na ovom planetu, nešto moje još dugo će se kriti u najtajnijem dijelu srca samog Boga i otputovat će kad se umorim od ovog čudnog hlada gdje sam došla gledati taj život bez ijedne boje, jer one nisu moje, one su se samo meni dogodile, a kad se tijelo obuče u onu svoju blistavost – zadrhtat će svako jezero ovog planeta.



slika: digital art


napisano: 07.11.2021. u 20:35h iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Ova moja pjesma je uvrštena u "BPU: REZULTATI KONKURSA - OSMI CIKLUS"
http://www.kns.ba/.../531-bpu-rezultati-konkursa-osmi-ciklus

"BALKANSKA PJESNIČKA UNIJA / POEZIJA GODINE-2022: REZULTATI KONKURSA-OSMI CIKLUS

SAOPĆENJE ORGANIZACIONOG ODBORA

Na konkurs „BALKANSKA PJESNIČKA UNIJA / POEZIJA GODINE 2022/ OSMI CIKUS“ stiglo je 150 aplikacija iz 18 države. Formalne uslove konkursa je zadovoljilo 148 aplikacija, koje su ocjenjene od strane Stručknog žirija, koji je radio u sastavu: Ivan Gaćina (R.Hrvatska), Maja Ivković (Italija), Mela Demirović (BiH), Radmilo Mojović (Njemačka) i Ibrahim Osmanbašić (BiH).

32. Jadranka Varga / R. Hrvatska / JEZERO SAMOĆE / 23,17 - CEF BPU br.5"



napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TA MOJA ČUDNA POEZIJA

08.04.2022.



slika: digital art


Ta moja čudna poezija ne čita se po zadimljenim kafićima ili negdje na cesti. Ta poezija se čita u posebnim momentima kad se svjetlost kao krila ptice savije oko duše pa se ovim stihovima liječi gubitak srca koje u boli grca i bez sažaljenja nad sobom susreće se, čitatelju, sa tobom.

Ta moja čudna poezija se čita u nekim posebnim dvoranama gdje se čovjek vraća po još i gdje mu je podsjetnik možda tek jedan napisani stih, tako jak i tako tih.

Ta moja poezija ne lebdi između konobara koji nosi naručena pića niti se čita u galami ljudi, ona se čita u tišini sobe koja samo tišinu probudi.

Ta moja čudna poezija se možda čita na promocijama, ali i tamo nema onog iskričavog momenta kad se ureže u srce i više nikad ne odlazi iz njega, jer ta čudna poezija je i došla iz srca i one duše koja već godinama takvu poeziju piše.



napisano: 08.04.2022. u 09:25h iz 21. iz moje 20. zbirke poezije
"ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?"


http://www.digitalne-knjige.com/varga20.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-359-538-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TRAG

06.04.2022.



slika: digital artist Unic Fantasy - Juan Jimenez


Ispraznila sam tvoje bijelo lice poljupcima mojim i zaustavila se u tom trenu gdje se ne susreću plave sjene i gdje ne šumi proljeće.

Sve se utišalo, u meni se začahurila sjena čekajući pred vratima duše, da bi otvorila prolaz prema vječnosti.

Misli bujaju, osjećaji miruju, a kratki bljeskovi sjećanja osvjetljavaju onaj dan kad sam zaspala snom neprekidne šutnje i zatvorila se i kao da se tijelo odvojilo i živi svoj život.

Ispraznila sam i svoje bijelo lice uzdahom za tobom, duhovi su me zaštitili od tog čudnog sna i tajanstvenog prolaza između tajnih svjetova.

Ispijam to gorko vino života koje po nebu raznosi sjaj Mjeseca i slijepe zvijezde navodi na njegov trag, a kad se zarotiraju dobre misli iza nemirnog dana, znam da ću i slijepe zvijezde navesti da ti osvijetle put do moje zagonetne duše.


napisano: 9.3.2013. u 10.30h na portalu Magicus, a iz 4. zbirke poezije "PLESAČ NA ŽICI"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/t-r-a-g



http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: ISBN 978-953-7889-53-1
@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






S R C E

04.04.2022.




ova poetska minijaturica je iz moje 16. zbirke poezije "NOĆ DUŠE"
http://www.digitalne-knjige.com/varga16.php



ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-254-6
@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


napiši nešto, ako želiš: (37) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






EROTIKA

03.04.2022.



slika: digital art



tiha erotika je

kao “podivljala ruža”

koja samo jednoj duši

nježne ruke pruža




ova pjesmica je bila kao jedan komentar kod jedne blogerice, a termin "podivljala ruža" je iz njene pjesme ispod koje sam ga stavila, napisano: 17.09.2017. u 12:13h | poetska minijaturica je iz moje 12. zbirke poezije "GLASNICI"

http://www.digitalne-knjige.com/varga12.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-354-076-4
@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






P L A M E N

01.04.2022.



slika: digital art


u plamenu sadašnjosti

neka gori srce moje

kao što je od davnina

nešto gorjelo

pa se ugasilo



napisano: 28.11.2018. u 17:01h, pjesma je iz moje 15. zbirke poezije
"SKRIVENO U MOMENTU SMIRAJA



http://www.digitalne-knjige.com/varga15.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-48599-2-6
@Copyright Jadranka Varga Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (54) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.