NE VOLIM VIŠE ONA BIJELA JUTRA

23.10.2021.



slika: digital art


Ne volim više ona bijela jutra
kad sam odlazila kao ptica iz gnijezda
slijedeći poput roba ustaljene korake
i zaboravljajući kako dan može biti kratak,
kad sam u tamnoj sferi moje duše
gledala u oči pitomog lava
i pitala se je li budan ili spava,
kad sam se iskradala
na početku dana od bjelokosti
i nadala se, da neću nikog sresti
pa se vraćala u mračni ponor
svojih bezbrojnih želja
i pitala se, gdje su oni
rastanci dolazaka i sastanci odlazaka?


slika: digital art

Ne volim više ona bijela jutra
ni istinu koja se pojavljuje u zaleđenoj vodi
tvoreći anđela kojeg nemam
i objavljujući mi se kao poruka
koja neće doći,
a opazim tek jedan oblak
koji prekriva rano sunce
i nudi mi one lažne čežnje kojih nemam,
spominje mi neku tamnu svjetlost
koju ne vidim i zaboravlja me isti tren
kad se pogleda u svoj odraz.


napisano: 12.01.2021. u 10:40h iz 20. neobjavljene zbirke u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.