E H O 2

17.12.2019.



(slika: digital artist)

Jadranka Varga: NOĆ

Ne volim dan,
noć ima svoju
tajnu moć,
njene tamne oči
gledaju me pitomo i hladno
ne propušta ni jedan
treptaj mog oka,
gleda me kad se okrenem
pa te pomilujem s boka,
karikirano se propušta
kroz moje prste do kose
i te duboke tamne oči njene
u tajne me nose,
da se osjetim prazno i čudno,
zaboravljeno i bludno.

napisano: 11.01.2016. u 18.30h


(slika: digital artist)

Ivan Dragičević: VRATI MI MOJ SAN I SEBE

U noći, dok sjaju nam zvijezde
u snovima ljubav je sa nama,
gleda te očima duše,
a tebe je prekrila tama.

Ja ne znam što da ti kažem
kad zvjezda me moja probudi,
prazan je jastuk od suza
samoću tuga mi nudi.

Bez tebe sve je prazno i čudno,
osjećam se zaboravljeno i ludo
u noćima dozivam zvjezde,
da vrate mi moj san i tebe.


moja pjesma je iz 9. zbirke "KAMEN NIJE SAM" i
zajedničke zbirke

"EHO POEZIJE"
autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - *EuM-Evanđelje u molitvama*



http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-8100-30-7 (Kamen nije sam) i ISBN 978-953-48599-0-2 (Eho poezije) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (39) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.