RANOJESENJA PJESMA

31.08.2019.



slika: digital arti

Tiho padaju kapi života, nečujno se slijevaju na dlan razlomljenih ruža i odlaze u nepovrat, ono što “sada” traje, više za sekundu nije.

Kad pjesma zašumi u krošnjama uvelog lišća ove jeseni, potpisat ću rani odlazak u svijet bijelih snova otkud mi stižu poruke tko se sve sprema prijeći na Onu stranu.

Znaš li, da su me ponovo zavarale tihe strune ptičjih ranojutarnjih cvrkuta i otvorila sam oči koje su gledale tamo negdje – iza stvarnosti?

Ponovo mi se piše danas, jer ove rane jeseni ne osjećam miris jorgovana, već slatko grožđe medeno obavija strukturu mog konsonanta koji se zapleo u krošnjama jesenjeg lišća i zauvijek ostao namijenjen samo tebi.

Znaš li kako miriše snijeg na ništavilo života, znaš li kako se mijenja boja lista u jesen, znaš li da se Sunce rađa samo jednom na dan, znaš li?

Ideš li lijevom stranom ulice samo da me ne sretneš ili se sklanjaš sunčevoj sjeni tek toliko, da zaboraviš vrijeme kad si me poznavao?

Završavam ovu ranojesenju kratku pjesmu, polako zavaravajući već odbjeglo jutro i razmišljajući o oštrim bridovima ledenog daha kojeg će mi zima uskoro donijeti na dar.


napisano: 15.09.2013. u 14.00h i 16.01.2014. objavljeno na portalu Magicus , iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA“
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=103060



http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






I DOK...

29.08.2019.



slika: digital artist

Kao što iznad dubokog oceana Mjesec visi i raspaljuje svoje blijedo svjetlo, mene razgaljuje zaljev vječne ljepote koja se objavljuje svaki puta kad udahnem tvoje ime.

U daljinama se proteže jedan pravac besprijekornih linija i vodi do tebe, dok mi se noć zavlači u grudi, dodiruje usne i zakriljuje oči.

Živim sama u tom rascvalom cvijetu snova, krv se ledi i sneno padam u moje bezdane dodirujući negdje tvoje ruke.

Ne znam za kraj i kao što iznad dubokog oceana Mjesec i dalje raspaljuje svoje blijedo svjetlo, uvlačim se u bijelo, zamotavam svoje srce i u tankoj svili finih emotivnih niti poklanjam ga samo tebi.



slika: digital artist

16.02.2006. u 13:14h | objavljeno na portalu iskrica-weblog iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=86496&order=desc

15,08.2009. objava na portalu Magicus pod naslovom "Ne znam za kraj":
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/ne-znam-za-kraj

08.12.2009. objava na blogu pod naslovom "Ne znam za kraj":
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2009/12/1627090094/ne-znam-za-kraj.html

sjena duše3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7673-60-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PJESNIK

28.08.2019.



slika: digital artist Jadranka Del Ponte


beskraj, Vječnost...

sve to traje i daje

i iza nas ostaje,

a stihovi su

tek nemoćan alat

kojim pjesnik

opisuje doživljaj

beskraja i Vječnosti


napisano: 02.10.2017. u13:12h | pjesma je iz moje 12. zbirke poezije "GLASNICI"



http://www.digitalne-knjige.com/varga12.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-076-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (38) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAGRLI ME

25.08.2019.



slika: digital artist

Stavi mi šal na ramena, a pred moju tamu stavi svjetlost svijeće bilo kojeg porijekla, mirisa ili boje, zagrli moju dušu svojom, da u večernjoj igri zlata i tišine ispišu tvoje ime slovima zlatne prašine pa uroni rukom u ruku, dotakni dlan prelomljenih linija te iz njih pročitaj sudbinu za ovu lijepu večer.

Kamo me vodi sutrašnji pravac kretanja dijametralno suprotan od svakodnevnog?

Moje lice u ogledalu polako skida masku ovog lijepog dana i presvlači se u lice duše, a iz ledene dubine moje tame opet lomim komad i na staklu vremena ispisujem gorku šifru tvog imena.

To staklo vremena više nema naš odraz, nema svoj komad neba, jer to je bilo sve što nam treba, a ja opet umirem pod staklima noći pred vratima raja sa željom, da me tvoj plavi pogled rafinirano osvaja.

I tako, dok se tama polako provlači prema mom balkonu, na oltaru noći zapalih svijeću, bilo koju, bez porijekla, mirisa ili boje, jer sve te boje su oduvijek bile – samo moje.

napisano: 07.10.2009., iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/zagrli-me-6


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/03/1631754265/zagrli-me.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-83-8 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (34) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






GODINE

23.08.2019.



slika:digital art


pokrit će me bijelo jutro,

obavit će me guste magle,

skupit ću se u sebe

i pitati se,

jesu li me

godine stigle?



napisano: 09.11.2017. u 19:17h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZBORNIK VEČER POEZIJE SRCE ISUSA I MARIJE

20.08.2019.










Dobila sam danas ZBORNIK 8. gornjostubičkog pjesničkog duhovnog stvaralaštva (kapelica sv. Vinka, Modrovec, Gornja Stubica, 11.8.2019.) gdje se na 33. strani nalazi i moja pjesma "Skriveno u momentu smiraja", a koja je poslana na natječaj.

hvala gđi. Tatjani Hikec na lijepoj knjizi





SKRIVENO U MOMENTU SMIRAJA

To beskrvno jutro
zaustavilo se,
pogledalo me
i smiješeći se provuklo
između mojih očiju
ostavljajući nedorečene misli
i napuštene korake.

Kad me pokrije
bijeli zimski neprozirni veo,
srce se umiri,
a tišina se skupi kao astral,
dok nestajem u bjelini
gdje je nešto skriveno
koje se tek otkriva
i sve prekriveno
tajnim mislima.

Rečenica zadire
u velove ispod nečega,
rečenica koja prolazi
ispod radara života
i spaja se sa Nevidljivim,
da bi u tebi, moj Gospodine,
pronašla mir,
dok se odsutnost
ne ispuni u Tvoju prisutnost.

Zov na tišinu,
način lutanja
između napuklih glasova,
a sve se to događa
u momentu smiraja.


napisano 21.12.2018. u 12:03h, iz 15. zbirke poezije u objavi


napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






POETSKA NOĆ

19.08.2019.



slika: digital artist


sumrak mi se dovlači

i kroz granje drveća me uvlači

ne da mi da pogledam u oči

ovoj mojoj poetskoj noći




napisano: 28.07.2017. u 20:40h, a iz 12. zbirke "GLASNICI"


http://www.digitalne-knjige.com/varga12.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-354-076-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



http://www.digitalne-knjige.com/varga13.php

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MOŽDA DA... MOŽDA NE ...

11.08.2019.



slika: digital artist

Nalazim se u prijelaznom periodu iz jednog doba u novo, u ljubavi treba različitosti pa zbog toga nećeš zalutati u neke druge ulice i nećeš dodirivati pogrešne osobe.

Ljubav je vodič kroz kojeg ćeš naći put, čist odsjaj vatre u noći, zbog nje ćeš imati osjećaj u momentu svog otvaranja, ljubav te pohodila mnogo puta, ali je nisi prepoznao.

Je li to bila ljubav? ... Možda da, možda ne, neću reći ništa.

Sklanjaš mi pramen kose s usana, htio bi doći do mene, do mog srca, želiš, ali se i dalje ludo zabavljaš sa nekim prolaznim ženama svog života... ili nisu prolazne?

Možda da... možda ne... takve su kakve su, poput jegulja iskliznu iz ruku, gibaju se nepravocrtno i ostavljaju tvoju dušu u tišini tebe samog.

Nebo nije zaboravilo tvoj put, zvijezde mog sjevernog neba će te dovesti na pravu stazu obraslu visokom travom, a uz pratnju noći i kiše možda zakucaš na zaboravljena vrata i nježnim namjerama možeš pokušati riješiti tu zagonetku srca.

Možeš mi pričati o prošlim ljubavima, možeš popiti čašu crnog vina i prebacit će te u drugi svijet nimalo muževan i pohotan, ali željen i užaren.

Možda da.... možda ne.

Hoćeš li ipak naći put do mog srca?


napisano 31.03.2006. u 7:34h | objavljeno na portalu iskrica-weblog iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=93653

sjena duše3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/
….

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7673-60-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TE NOĆI

09.08.2019.



slika: digital art Borys Prokazov

Te noći…
na praznoj plaži
gdje je more kao ulje,
a stijena pada u dubinu…

Te noći…
na jednom otoku u Jadranu
gdje sam pobjegla sa tobom…

Te noći…
ležeći uz tebe
spoznah tajnu sna.


jedna stara, stara pjesmica napisana 9.8.1981., pjesma je iz 3. zbirke “GOLA ŽENA”



http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php
….

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7889-34-0. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PITANJE

07.08.2019.



slika: digital art

Latica ruže zalelujala je na jutarnjem povjetarcu, a nježan baršun sa njene unutarnje strane zatamnio se, jer je daleka bijela obala na koje će povesti moju dušu da se odmori.

Ptice su odletjele i odnijele moje misli negdje prema istoku gdje je žuti disk objavio svoje carstvo i polako osvaja plavetnilo neba, dok jedna rijeka nemira teče ispod njega.

Glas kao poklon, pogled kao život, a ja sam se oplela u svoje bijele velove i čujem kako rasplićeš nit po nit ovih mirisa lipa koje svojim krošnjama bacaju sjenu do mog balkona.

Opet ta misao, tanka kao zmija i hladna kao kamen uronjen u dno izviruje i nestaje u modrim daljinama, a iz magle moje mašte duša ipak dolazi do svojih obala pa izbjegavajući oštre stijene odmara se na pustom žalu.

Kroz visoke trave kišne noći, hoćeš li me naći?


napisano 08.03.2008. u 11:51h na iskrica weblogu, pjesma je iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”

https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=229694

i 16.6.2011. na Magicusu:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/pitanje-10

sjena duše3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/
….

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7673-60-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






I DANAS SI MOJA TEMA

04.08.2019.



slika: digital art

Dok je tama umirala, a jutro se rađalo u plavim daljinama, srce je opet preuzelo uobičajen ritam sata i pokazalo se kao nepogrešivi vodič kroz neobjašnjene staze gdje će me danas odvesti.

Proučavam oblik današnjeg dana i ne vidim ništa što bi mi dozvalo osmijeh na usne, obična subota, pomalo smušena, pomalo bahata, jer nastupa uvijek šesta u nizu.

Izmiče mi spoznaja o tebi, gubiš se negdje... sve teže pratim tvoje tragove, a kao i svih ovih dana i danas si moja tema, uvijek si moja tema, pratim iz daljine tvoja buđenja i snove, slušam u blizini kako ti srce ravnomjerno priča o danima kad si bježao iz svog pustinjačkog stana u stare knjige simbola i tražio se u mreži nesuvislih riječi i gluhih noći.

Sagorijevam polako, mir dolazi kroz moje trepavice u ove oči i zaustavlja se, lebdi oko čela, ... da... još si uvijek ti samo moja tema.


napisano 5.4.2004., a na iskrica weblog stavljeno 15.03.2007. u 18:15h pod naslovom "PROZRAČNO I MEKANO" iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=159978
i na portalu Magicus:
24.7.2009.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=26975
13.7.2011.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=65284

sjena duše3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/
….

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7673-60-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






RIJEČI

01.08.2019.



slika:digital art

sve u riječima

što je skriveno,

srcem se ispisalo

na paleti životnog sna ili jave,

a iz riječi izvući osjećaj

pa ga opet umotati u nju,

osjetiti pulsiranje zvijezda

i udahnuti - slobodna,

bilo bi nešto

neiscrpno i neistraženo


napisano: 11.05.2018. u 14:41h, a pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.