CRVENA RUŽA

15.05.2010.



Ako sam je osjetila, osjetila sam je…

Bol, tamnija od noći, probila me oštrim kopljem ispod desnog rebra i bacila mrtvu sjenu na crvenu ružu moga svjetla.

Nije mi svanulo jutro boje ruže...nije.

Oči ne zrače toplinom, a ispod Mjesečevih velova prekrila sam probodeno mjesto i stavila crvenu ružu na ranu da postane još crvenija.

Nemir te najavio, nemir te i odnio…

Bilo bi dobro probuditi mrtve duše razasute po nebu i zapaliti cijeli taj beskraj.

Upoznao si me, potrošio zelenu boju u nekom plavom snu, zatvorio vrata i bacio ključ.

Pretačem sol i dobivam more.

Iz mora izranja lice sjene i baca drugu mrtvu sjenu na moj život.


napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.