Znao si i ono što sad još ne znaš

04.03.2010.

Image and video hosting by TinyPic

Od usana do usana, od brzine do smiraja živimo isti dan. Očarana stojim ispred tebe, analiziraš moju dušu kroz elemente sna, tvoj dio mog tijela prosipa se između ruku i pada kao prah u prah. Osvježena izvorom promjena, nakon dugog maestralnog umiranja, ogrnula sam se tamnim plaštem noći i odlutala kroz magnetno polje tvojih očiju prema novim ranama duše, prema novim putevima. Upitao si "kome si to napisala", odgovorila sam "samo tebi". Upitao si "koga si to dozivala", odgovorila sam "samo tebe". Zagrlio si me očima i nisi me više ništa pitao. Znao si sve. Znao si i ono što sad još ne znaš, ali znat ćeš. Osjetit ćeš. Dugi su dani ispred nas. Nešto će se okrenuti od svoje suprotnosti prema identičnosti i zaustaviti među nama.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (2) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.