Sewen

31.03.2016., četvrtak

JA SAM TE VOLIO

Ja sam te volio kad drugi nije.
Nadao da se u tebi krije.
Isti žar.
Što je ljubav, što je poštenje?
Sad mi je ostalo to iskušenje.
Na dar.

Jedna bi prepirka opet dobro sjela.
Jer ne da se tvoj broj iz mobitela.

Ja sam te volio bez zagrade svake.
Dekintiran opet pa ni za žvake.
Ma bit će.
Gdje sadašnjost hoće dok proslost vuče.
Izvuci me opet iz staklene kuće.
Na piće.

Jedna bi prepirka dala licu sjaj.
Opet mi onih 50 razloga daj.

Izbrisao bih slike.
Al neće iz mene van.
Jer za ovo stanje.
Nemam nikakav plan.

Tebi sam srce dao.
Tebi je pripala duša.
Što će sad biti samnom.
Kad tvoja me ne sluša...
- 11:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

29.03.2016., utorak

FEJS

Radi nje ja neman želja
Imam pesto prijatelja
Svi na fejsu, svi su face
Često samnom priču bace.

Tili su se curan svidit
Da im profil mogu vidit
Miljun selfija su pukli
Opet deblji kraj izvukli.

Znaš šta mala i sve cure,
Dosta mi je te torture,
A vi bando isprid banke
Ajmo sad na male branke.

Neću fejs ni instagrame
Samo njeno lipo rame
Ako neće, more twitat
Ja ću drugu curu pitat!
- 11:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

NEKA I PREDALEKA

Nisam se okretati htio,
On to nebi razumio.
Zašto mu osvetu dati,
Zašto suze pokazati?

Bilo je to zadnje naše,
Ljubav traži odlikaše.
Mi smo pred ispit pali,
Samo smo vrijeme žrtvovali,

Zazivam te silo, svih sila,
Vrati mi moja slomljena krila.
Kakva su, takva su, al moja!
Želim letjeti bez zastoja.
Želim trajati jer znam da me čeka...
A sad mi je neka i daleka...
- 09:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

SIĆANJA

Opet sam pa na stare finte.
Ti samo rečeš - to ti je to.
I ja sam opet bez ijedne kinte.
U lažne snove otplovio.

Opet sam proda dušu za lipu.
Pa me sad grebe, u žepu žulja.
Uša sam s tobom u ulicu slipu.
A sam sam ispa hulja.

Primija sam se za dušu.
Ka i prilipak sam bija.
Ne mogu priživit sušu.
Fali vode ka i smija.

Primija sam se bez fige.
Ja bez straja sve sam da.
Isprale se moje rige.
Ostala mi sićanja.
- 08:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

27.03.2016., nedjelja

DOĆ ĆU TI OPET U NEDILJU

Sunce će stoput izać i zać.
Ma nećeš od mene boljega nać.
I sve dok zvizde nebom se siju.
Ove te ruke grle i griju.

I svaki osmjeh dalje me tira.
Vidim te, znam da dobro sam bira.
I svaka suza nek se sasuši.
Toliko vridiš ti mojoj duši.

Evo se smijem da nebi plaka.
Mada mi fali friškoga zraka.
Ja evo pivam ka da si tu.
Doć cu ti opet u nedilju.
- 07:54 - Komentari (13) - Isprintaj - #

24.03.2016., četvrtak

BACI ĆA SVE ŠTA JE LOŠE

Ko to moja svitla gasi
A to neće da ga spasi.
Ko to moje riči minja
A uteče kad me sinja.

Da je u tom svitu mire
I poštenja da je malo,
Da je u čovika vire
Srce bi mi zaigralo.

Umoran od ljudi krivih
Tisi su mi dušu štrukat
Evo hodam, sve preživih
I ne dam se više brukat.

Umoran od izdajica
Ka olovka, svi se troše
Na srcu mi naljepnica
"Baci ća sve šta je loše!"
- 15:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

22.03.2016., utorak

ISPOD TRI AGAVE

Ti to misliš da je meni lako.
A stislo me, pritislo me jako.
Nemoj plakat kad ti stignu glasi.
Ništa nije moglo da me spasi.

U šaci mi zgužvana je slika.
Nasloni se čovik na čovika.
Digod stoji, a digod i klekne.
Kad se čovik, čovika odrekne.

Kad na mene zadnji veštit stave.
I polože ispod tri agave.
Pričat ce se, nesritan sam bija.
Dok sam čeka da sam puno pija.

Ma nikome za te nisam reka.
Čije ime ja sam samo čeka.
Sad kada je osta samo dim.
Ja se nadam moć ćes živit s tim.
- 16:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

19.03.2016., subota

I DOĐE DAN

Povuklo se more,
Kao i ja
To što je vrijedilo
Ne valja.

Bili smo ptice
Bili smo zrak
Sad nema svjetla
Sada je mrak.

I dođe dan, kad shvatiš da,
Nisu sretni oni što sve imaju
Ne odgovaraš na pitanja
Jer te odgovori ne zanimaju.

Povlačim se
U odaje svoje
Što bilo je moje
Više nije tvoje...
- 08:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

17.03.2016., četvrtak

NE PITA ONA CIJENU ZA MOJE

Oboje smo griješili samo,
Prošlosti davno sad pripadamo,.
Ne nosiš više sjećanja stara
A moja prijete još sa ormara.

Kutije pune slika i slova
Nekih odavno nesanjanih snova
Suho sam lišće, herbarij žuti
Za mene nećeš nikada čuti,

Tek smo slabići, nismo junaci,
Na ovu tugu pjesmu nabaci,
Nek muzikaši zarade svoje
Ne pita ona cijenu za moje...
- 12:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

PRIPADATI

Nisam nikada išao tako daleko.
S tobom sve!
Naklonih se fortuni što me,
Prepoznala je.

O kako sam se prevario,
I obećanje pregazio...

Nitko me nije povrijedio kao ti,
Nisam se dao.
Igrao na sreću da bih je,
Duboko zakopao.

Sreća, fortuna,
Na mene ne računa.

Srce je za tobom vapilo.
Srce se zbog tebe napilo.
Ja ne biram, kratko, dugo.
Zagrli me sada tugo.
Evo, tebi sve ću dati.
Samo želim pripadati.
- 08:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

16.03.2016., srijeda

DA SE RAZUMIMO

Da se razumimo,
Ni nesritan ne znas posteno bit.
Ni nacina, ni takta za ostavit...
Nemas ti nista ispod starog kapelina.
A glas ti lipsi i od grdelina.

Da se razumimo.
Niko te nije na nista nagovara.
Ja sad se grizem za vrimena stara.
Ma koja vrimena, neke tuzne panorame.
Sad otvaram vidike, mozda neko pripozna me.

Jos je puno toga tvoga.
Ispod noktiju, nek se zna.
Ka da nosim tvoj DNK.
Razocaraj me opet i napisi.
Onu kratku poruku - a di si...
- 11:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

14.03.2016., ponedjeljak

SLABA NAVIKA

Ja sam kao i vrijeme
Al zadnjih godina kiši.
Ne zovu usne nijeme
Mene više ne piši!

Ja sam stvorio priču
Održala se nije.
Dani ko taoci viču
Ta gomila mi se smije.

Bio sam na sto strana, moja si navika slaba.
Sad mi se čini sve je, besmisleno, džaba!
Sve što sam imao jučer u jednom trenu presta.
Sad u krevetu mome ima više mjesta!
- 07:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

11.03.2016., petak

RADIM NA SVOM SLUČAJU

Želim nekom nedostajati,
Da me se obično voli.
Želim konačno postojati.
Dok spavamo čisti i goli.

Bježati viśe ne želim.
Želim francuski pričati.
Da dan za danom dijelim.
Želim nas samo veličati.

Moji okovi lakśe pucaju.
Radim na svom slučaju.
Kao pobjednik ću se razvijati.
I sve ću porazbijati.
Pa zatvoriti vrata prostoti.
I onda proslaviti stoti!
- 16:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

10.03.2016., četvrtak

HAREM

Ovako sjetan
Ko nepokretan
S rukama na čelu
U tamnom odijelu.

Za tebe kriv
Pravim se živ
Poruka je glasna
Pouka je jasna.

Uvijek si za svađu imala nos,
I dala dozanja tko je tu Boss!
Moje su granice premeke bile
Grubo mi sukno mekše od svile.

Eh da magija to nije barem,
Mogu suzama stvoriti harem...
- 18:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

09.03.2016., srijeda

SJEBAT ĆU SAMOĆU

Stidljivi ljudi upravljaju svijetom.
Zato se nekad osjećam metom.
Umoran vec sam od sviju jada.
Odavno moja pala je vlada.

Umrijet je lako, al mi se živi.
Previse jak sam da me se skrivi.
Želim tu ruku pa iz početka.
Bez ijednog ispaljenog metka.

Uložit ću u sebe, tebe,
I prihvatit cu rizik, neka steže.
Samo da me uz tebe priveže.
Ako na tom polju pronađem mirnoću.
Sjebat cu samoću.
- 16:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

07.03.2016., ponedjeljak

DRAČA

Samo sam mamuran od vina
Pa se osjećam ko stranac.
Jutros sam krstio sina,
Večeras sam opet samac.

Stiskam na grudi tugu
Proljevam svu stečenu sreću.
Ni za vladara, ni za slugu
Ništa dobiti neću.

Nagonski padam na leđa
Dočekaj se na mene
A tebe i to vrijeđa
Dok igraju se sjene.

Opet je sve po tvom,
Opet ćeš biti jača.
Branim se šutnjom zlom
Dok raste oštra drača.
- 20:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

06.03.2016., nedjelja

ŠEMPREŠOLA

Gori na vrh strmih skala.
Stoji kuća puna bola.
Cili život je ostala...
Sidi, čeka Šemprešola.

Tvrde škure oči kriju.
Skupile se usne modre.
Da se nikad ne nasmiju.
I da nikoga ne bodre.

Pogled joj u porat biži.
Suzni pogled, svakog dana.
Ostale na srcu friži.
Nema njenog kapitana.

Srce to je zavit dalo.
Svakog dana od uranka.
Za njega je zakucalo.
I jos sidi, čeka Anka...
- 18:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

02.03.2016., srijeda

OBEĆAJEM

Nakratko smo obećali sve.
I ono sto se ne obećaje.
Sve su to prolazne laži.
Ako nisu, dokaži...

Na brzinu sve smo htjeli.
Al oblaci se razletjeli.
I nebo nam osta prazno.
A to je zarazno...

Slomit ću srce i ovaj put.
Bacit ga negdje u prvi kut.
Kad zaprijeti sunce da opet će zaći.
Obećajem da me nećes pronaći...
- 19:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

50%

Prošao sam opet krivim smjerom.
Zanio se nekom lažnom vjerom.
Nekom nadom koja ne postoji.
Pa me lomi, kada sve se zbroji.

Potrošio sam život s krivim licem.
Propucao srce prvim hicem.
Sad ispirem minute vinom bijelim.
I nikako, nikako da zacijelim.

Sjedim sam zaustavljen na pola.
50% ostalo je bola.
50% sreće brzo blijedi.
Pa se pitam, čemu život vrijedi?

Sjedim sam, za godinama žalim.
50% naših slika palim.
50% ostavljam da blijede.
Kao ove moje vlasi sijede...
- 08:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.03.2016., utorak

HEJ LJUBAVI MOJA STARA

Sutra kada novi dan ostane.
Zavidat ću svome srcu rane.
Njemu ruku ja ću dati.
Da je s osmjehom prihvati.
Njemu bit ću najmilija.

Zadnji put ću s tobom blagovati.
Vise ti se neću radovati.
Ti sto taknes sve pokvaris.
Uvijek sreću zanemaris.
Život ti je čista tragedija.

Ne volim te nista manje.
Al ne glumi čestitara.
Ovo moje je vjenčanje.
Hej ljubavi moja stara.

Ja sam srce zaključala.
Razum dusu da zavara.
Ja sam tako odabrala,
Hej ljubavi moja stara.
- 19:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2025 (4)
Travanj 2025 (7)
Ožujak 2025 (6)
Veljača 2025 (5)
Siječanj 2025 (6)
Prosinac 2024 (5)
Studeni 2024 (5)
Listopad 2024 (5)
Rujan 2024 (6)
Kolovoz 2024 (6)
Srpanj 2024 (6)
Lipanj 2024 (7)
Svibanj 2024 (6)
Travanj 2024 (7)
Ožujak 2024 (7)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (6)
Prosinac 2023 (7)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (9)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (10)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (7)
Svibanj 2023 (8)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (19)
Veljača 2023 (15)
Siječanj 2023 (10)
Prosinac 2022 (6)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (7)
Rujan 2022 (8)
Kolovoz 2022 (12)
Srpanj 2022 (10)
Lipanj 2022 (10)
Svibanj 2022 (9)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (9)
Veljača 2022 (13)
Siječanj 2022 (16)
Prosinac 2021 (13)
Studeni 2021 (13)
Listopad 2021 (10)
Rujan 2021 (15)
Kolovoz 2021 (16)
Srpanj 2021 (12)
Lipanj 2021 (12)

SEWEN

  • IMG-20220629-091428
    IMG-20220629-091413
    IMG-20220629-091357
    IMG-20220629-091343
    IMG-20220629-091329