Iskustva mame Palčića..

29.03.2016., utorak

Strah je vrag.

Bio je ovo buran vikend. Baš kad sam mislila da sam se opustila i da spremno čekam nove izazove, eto nama još jednog iznenađenja s našim zekom, našim Palčićem. Bila je srijeda. Dominik je bio u virozi i iako ga za tako "malene" stvari ne nosim doktoru ovaj put sam odlučila otići jer se bližio dugi blagdanski vikend. Mislila sam samo provjeriti krv i okrenuti se Uskrsu. A možda je to ipak bila moja intuicija.
Doktorica je potvrdila da je riječ o virozi i mi smo mirno čekali nalaze krvi. Otišli smo kod naše bakice vidjeti moju drugu ljubav, moju dušicu Cvitu. Dominik je trčkarao po dnevnom boravku i kuhinji i odjednom čujem mili glasić kako viče "bu buu buuu". Dođem do njega i vidim da se drži za bakinu pećnicu i ne može pomaknuti desnu nogicu. U tom trenutku ulovila me dobro poznata panika i samo sam ga primila i počela vikati "ajme napad". Eh, da, javio se taj moj strah od epilepsije. Moj Dominik nikad nije imao napadaj, ali ja kao da već dvije godine odgajam dijete s epilepsijom. To je strah. Umjesto da komentiram djetetov zglob, kuk, pogled, ja panično vičem da je napadaj. Čudan je taj strah, paralizira sve; znanje, razum, emocije. Ja kao da cijelo vrijeme čekam taj napadaj, kao da on putuje k nama i lovi Dominika. Evo i sad dok pišem ovaj post na ovaj način, mislim da ću ga dozvati, da stiže. E pa ne dozivam te i stani tamo gdje jesi, jesi me čuo. :) Luda glava, luda mama.
Šalu na stranu, uspjela sam u toj situaciji staviti Dominika na noge, no on nije mogao napraviti svoje koračiće desnom nogom. Ta desna nogica nam je inače jača i dominantnija nogica. Ja sam mislila u tom trenutku da nikad više neće moći hodati i mislila sam pa zašto baš nama, zašto baš njemu. Nazvali smo hitnu i uputili se prema Zadru. Dominik je za to vrijeme bio opušten i nasmijan, držao je didu za ruku. Ja to kao da nisam vidjela. Vidimo ono zapravo čega se najviše bojimo. I iako mislimo da smo to negdje posložili, emocije učine svoje.
Hvala Bogu naši doktori u kriznim situacijama učinili su svoje i uspjeli me smiriti do Zadra i uvjeriti da Dominiku nije ništa ozbiljno. No, smirila sam se na kratko. U bolnici sam opet panično govorila o napadu i čekala da me i naši liječnici uvjere da će Dominik biti dobro. Molila sam Boga za onu virozu zbog koje sam se to jutro preplašila. U bolnici je Dominik hodao, ali je štedio nogicu, pa bi stao. Bolilo ga je. Nakon neprospavane noći i nekoliko pretraga otpušteni smo s dijagnozom sinovitis kuka. E pa drage mame Palčića, to je stanje koje je češće kod dječaka nego li djevojčica, i obično se javi nakon respiratorne infekcije. Dakle, molim vas, ako bebu zaboli noga sjetite se da postoji i to. I da, i dalje se pitam pa zašto baš nama. Kao da nam nije dosta dijagnoza i pretraga. No opet, možda je ponekad dobar takav šok jer onda se opet veselimo virozi i onim benignim dječjim bolestima.
E da, zeko je nakon dva paracetamola i dugog sna trčkarao bolnicom i lovio doktore. :)
- 21:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Listopad 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Veljača 2019 (2)
Rujan 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Srpanj 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (3)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (6)
Kolovoz 2015 (1)
Lipanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi