Napokon!!!

27.07.2020.

F 60.3
















Nisam namjeravao objaviti post bar ne još neko vrijeme ali jednostavno moram. Isabelčin komentar na prethodnom postu mi je
bio poprilično zanimljiv i potencirao je moj interes da malo izguglam nešto o "posljednjoj piletini" još jedan u nizu od filmova kratke
forme a koji mi je novost. Već je odavno poznato da tražimo film f 60.3 o kojem smo napisali u komentarima razno-razne lamentacije. Da pređem napokon na stvar, guglanjem o "posljednjoj piletini" otvorilo mi je stranicu sa navedenim filmom a što je
još bolje na popisu za reprodukciju je bio i f.60.3! Napokon je film dostupan online i ovim putem ga prenosim ovdje.


F60.3 (HR) from Veleučilište VERN' on Vimeo.



Pogledao na par minuta, poslije ću kompletno, jednostavno sam morao natipkati post. Isabelči zahvaljujem na poticajnom komentaru koji je rezultirao pronalaskom ovog filma.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Opća nedostupnost određenih filmova

23.07.2020.

Ništa novo, kad su filmovi ciljano traženi bilo u slobodnoj prodaji online na platformi filmskom festivalu premijeri... Nažalost to je kod
nas više pravilo nego iznimka a ima ih raznog sadržaja i forme o kojima kad su bili aktualni nisu bili na listi prioriteta u javnoj sferi
niti na filmskim portalima o vijestima da i ne govorim.Niti na klasik tv-u koji je kanal specijaliziran za emitiranje filmova raznih što naših što exyu i novih domaćih. Primijer je film iz A produkcije "igra tucanja" film o paru na zamišljenom putovanju koji u jednoj noći proživljava kompletan životni vijek. Spoj stvarnosti i iluzije granica izeđu te dvije stavke svjetle i tamne
strane egzistencije trenuci nježnosti i okrutnosti izmijenjuju se do neprepoznatljivosti.

U samo 10minuta filma rezimirati masu stavki sa elementima fiktivnih i stvarnih događaja stvarnih i iluzije zapravo izgleda obećavajuće i kompleksno posebno ako se sagleda forma filma od samo 10 minuta a već je jasno da su ovakvi filmovi zbog svog
koncepta kompliciraniji u smislu realzacije. Još jedan u nizu koji nije dostupan niti na stranici specijaliziranoj za ovakvu formu filma
iako ih ima poprilično.




Drugi primijer je zasad još nerealiziran izlazak u distribuciju filma djeca sa cnn-a sniman u
periodu 2017-2018 početkom prošle godine je dovršen a premijera je trebala biti početkom ove godine. Film nastao po istoimenoj
predstavi a radnja u filmu se odigrava 10 godina od događaja u predstavi. Treba dodati da je navedeni film rađen bez kapitala i
samim time njegova realizacija se povlačila 2 godine. Stanje je u distribuciji je uglavnom i dalje zajebano iako nešto ide na bolje
daleko je još od idealnog. Usput, kad smo kod A produkcije evo izdvajam jedan novi film koji je dostupan na croatian film platformi

dijagnoza psihološki triler konverzacija između piromana
i psihijatra.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

PORTRETI

21.07.2020.

Da ne bi bilo da nema ništa novo, iako prethodni post nije pogledan od strane žive (ili možda je a ne znam?) da objavim nešto kad
se već očekuje. Danas mi se ne da previše tipkat pa će postovi o filmovima na čekanje još koji dan više-manje. Ovim putem ću
podijeliti jednu stvar koja mi je bila otkriće, novitet prije 3 godine. Creepypasta- naracija izmišljenih horor priča evo jedna od njih.

Oznake: naracija

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Pogledano

10.07.2020.

Kolegica živa me na nekom od prethodnih postova pitala jesam li gledao "Evanđelje" i evo odgovora, napokon jesam. Prije nego se posvetim postovima
iz kategorije film aj, da rezimiramo i ovo što još "visi u zraku". Napokon sam pogledao i to, pa sad imam još razlog više da mi
bude drago za objavu posta u kom se obrušavam na idiotske komentare razno-raznih trolova koji glupo,i prizemno komentiraju
nešto o čemu nemaju blage veze. Da se vratim na ono važno, dakle kolegica je pogledala navedenu predstavu i u spomenutom
postu ostavila svoju observaciju u vezi iste, komentar je bio sljedeći:

"Pogledala sam EVANĐELJE ....
želim ti ostaviti svoj dojam, ne znam da li si ga ti pogledao

Ja ne znam da li ljudi ne žele vidjeti ili ne vide koju poruku je on ovom predstavom prenio.Ja sam je doživjela na svoj način gdje on jednostavno prikazuje kako ne živimo kako treba – kao sad korona nastala je Pandemija gdje ljudi ne priznaju da se rade razlike među ljudima i da je sve više nasilja i trebamo se probuditi .Po meni stavio je naglasak kroz sve te dijelove da se trebamo zapitati i promjeniti gdje sami sebe istrebljujemo svim načinima pa i plastikom koja obavija sve... .Na djelu gdje se na pozornici pojavljuju prvo ona dva čovjeka koji su očito ne prihvaćeni u društvu svojim izgledom da to ne bi smjela biti prepreka kakvi smo izvana a zatim pred kraj još jedan u opernom djelu .Ne znam, ja sam doživjela na svoj način i meni je to umjetnost. Njegov glas prenosi još jednu jačinu- vičući BARABA i cure..zakucala je vikanje Violička zna se tko je bio BARABA. Violička je rasturila, majke mi u ovoj predstavi...odlično je prenijela sve što vlada svijetom ... dijele naznaku na širenje ljubavi a ne ta sranja koja nas sada okružuju sve više.
Ovo je moj doživljaj i super mi je drago da si mi to proslijedio- hvala ti od srca, jer za mene je ova predstava genijalna...
S tim talijanskim govorom kroz djelo mi baca na Da Vincijev kod od Dan Brovn-a pa sam se još jače uživila ha ha ha joooj hvala tiiiiiii !!!!"


U periodu kad iz kojeg je ovaj komentar već je koji tjedan predstava bila online aktualna, prekidao sam desetke puta gledanje
napola,zbog zajebanog tona. Slušalice su ipak bar donekle imale efekta i spasile stvar, iako se večina predstave svodi na naraciju koja je na talijanskom,a ekipa uglavnom ima scenski pokret. Hrvatskog je dosta malo.

Bez prijevoda, mi fali materijala da svedem neki konkretniji zaključak o čem se zapravo radi, iako ima u dubokoumnih poruka
(to mislim na ove koje su u hrvatskom scenariju jer samo njih razumijem) a i sam scenski nastup dosta govori. U svakom slučaju, nema "blasfemije" i sličnih pizdarija ispisanih u komentarima ispod. I pored toga, što mi fali prijevod sa talijanskog
da bi stvari bile jasnije složit ću se sa komentarom. Neku sličnu poruku sam isčitao iz same scenske interpretacije . Još bi dodao, da pošto je ta predstava od onih koje se daju interpretirati
na razne načine, da se ovdje možda i radi o nekoj svojevrsnoj introspekciji a ista postavlja pitanja koja se reflektiraju na kompletno društvo.Sa svim situacijama koje su aktualne u današnjem vremenu,a što je i u samom sadržaju dotične predstave. Kreativna i zanimljiva suvremena predstava. I što je još važnije u njoj se svi mogu prepoznati. Za čudo ovdje mi čak ni tonaliteti iz povremenih opera nisu iritantni, nekako je njihov spoj sa dramom
usklađen. U svakom slučaju isplatilo se nešto više od sata masakrirat uši slušalicama :)

Evo i još fotki usput, neke na kojima su one ključne scene, od kojih su neke i navedene u komentaru.











Usput, gledanje više nije dostupno, upravo otvaram stranicu sa kompletnog popisa videi su pobrisani i označeni kao privatan
zapis.


Da se sami uvjerite iako je kazalište online polučilo izvrsnu gledanost, i ispostavilo se praktično ne samo za gledanje nego i populizaciju dramske umjetnosti, ovaj online projekt je polučio više interesa za gledanje predstava uživo, a u planu je bilo da se
ta tendencija realizira na duže staze, jebiga negdje je zapelo. Ovo je usputna digresija. Da ne bude sve crno ima i pozitivnih vijesti, ljudi od voska i i tko pjeva zlo ne misli su u jesenskom
repriznom programu.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Vis a Vis

04.07.2020.

Iako još nije rezimiran film iz prethodnog posta, objavljujem novi, ionako možemo polemizirat i o show must go on i o ovom filmu
koji je sad na tapeti, a zapravo je i film iz prošlog posta potencirao ovaj drugi. Prvo se zahvaljujem Isabelči na informacijama o izvrsnom filmu istog redatelja kao i show must go on-a.



"Comic sans" film koji još nisam gledao se bazira na Vis a vis-u
ovo je zapravo film o snimanju filma prethodnik comic sansa igrani film o filmu u nastajanju. Nema nekih poveznica sa show must
go on, zapravo po meni ima u jednom pogledu reakcija pod pritiskom iako su situacije dijametralno suprotne. Ovdje glumci nemaju
uloge ne glume film po principu likova unutar filma su kao ekipa koja radi na scenariju, redatelj zove glumca za ulogu sina što potencira neku vrstu pregovora, a Vis je redateljeva inspiracija za film. Neka svojevrsna poveznica između realitya iz prethodnog
filma i ovog ovdje (osim redatelja naravno) je izolacija. U oba slučaja su polučene razne reakcije što je u neku ruku spoj između
ova 2 projekta. (Da Isabelči sad mi je jasno na što pucaš sa onim komentarom :)) ) Razlog dolaska na vis je priprema i realizacija
scenarija a kako su u izolaciji ista ta izolacija osobe frustracije dolaze na svoj vrhunac.

Još jedan u nizu koji mi se svidio, film na kojem je baziran drugi koji je komedija iz 2018. Film o pisanju scenarija za drugi a opet
film zasebno bez žanrovske poveznice sa comic sansom. Za kraj da prenesem link na kompletan film sve u svemu i to gledam ponovo da se poslože detalji.

A prvo na listi prioriteta je malo crnog humora u zagorskom specijalitetu

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Realistično, vrijedno gledanja

01.07.2020.

Prije 2 godine imao sam post o prvom domaćem Sf-u koji nije klasična pizdarija na kakve se svode oni iz američkih spektakala. Drugi
slučaj je bio post iz ove godine sa dodatnim informacijama o filmu i kako je u neku ruku ispao vizionarski projekt, pošto
je radnja istog smještena u ovu tekuću godinu, a nešto se iz kompletne priče realiziralo u stvarnosti iako ne tako drastično.
Doći do navedenog filma bio je žešći zajeb (nema ga u slobodnoj prodaji,online niti išta slično) ipak sam uspio naći načina da
ga dodam u svoju privatnu kolekciju filmova. Isti je slučaj bio i sa filmom ćaća imam svoje metode kako do njih, ipak je film moj teren. Tek koju
godinu nakon nabavke oba filma su dostupni online. Drugi navedeni je linkan u nekom od ranijih postova, da se vratim na show
must go on.

U periodu kad je počela pandemija,objavljen je na webu, kompletan film je na ovom linku koncipiran je na način projekcije istih scena više puta, što ovdje nije problem štoviše.






10 godina u budućnosti, radnja se odigrava u ovoj godini, zapravo film se svodi na pitanje koje je možda danas i najaktualnije
gledanje samo svog interesa i u kritičnim situacijama kao što je ova iz filma i što sve (negativno) rezultira iz politike. Kao i donošenje odluka u ime drugih. Sve realne situacije koje bi u stvarnosti bile i daleko gore. Ignorancija pravih problema zaokupljenost realitijem. Koji je u toj situaciji jedini izlaz i distanca od stvarnosti. E sad, link na film imate pa da rezimiramo...podijelimo dojmove.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.