Komentari

06.04.2020.

Kako je situacija zajebana po pitanju korone i nema izlazaka pored filmova online su dostupne i razne predstave što sam već i
naveo ranije. Na jednom od prethodnih postova ne sjećam se kojem Isabelči mi je u komentaru postavila pitanje o predstavi "Evanđelje" koja je objavljena na youtube kanalu pred
2 tjedna. Predstava se svodi na spoj Evanđelja rata i problemu izbjeglica,ovo nije klasičan stari komad nego suvremeni projekt
u kojem su sve aktualne stvari u talonu. Navedenu sam predstavu gledao samo na preskoke ubila me naracija talijanskog dok
ekipa uglavnom prati samo scenski pokret teksta je dosta malo koliko se moglo na preskoke ulovit. Nije niti to problem problem
je "kvaliteta" zvuka čak se i pozadinski zvukovi čuju bolje od scenarija jedino se naracija čuje donekle.

Uglavnom, iako sam gledao na preskok praktički ništa ispod videa nije falilo komentara,nebuloznih paranoičnih i kretenskih.
"bolesno","zbog ovakvih stvarise gradovi tresu", "koje li vi blasfemije stavljate" i slične pizdarije koje veze s vezom nemaju.
Sad je i umjetnost "razlog" trešnje gradova,blasfemija i boleština. Čisto s psihološke strane ti komentari dolaze upravo od
bolesnika, i blasfemičara jer samo bolesnici i blasfemičari bolest i blasfemiju vide tamo gdje je uopće nema. O njihovoj
upućenosti neću ništa niti govorit, o percepciji još manje očito je da se nisu bili u stanju informirati što uopće projekt znači
a i u ograničenim umovima ne postoji šira slika.







U dramu je ukoncipirano sve i svašta od naracije,scenskog pokreta do opere koja je po meni jedina falenga ovdje uz grozan
zvuk naravno.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.