Doza humora

28.03.2018.

Malo ću se odmaknut od ozbiljnih tema.Ovdje donosim scenarij iz predstave dnevnik Bosanca u Kanadi.


12. AUGUST
Uselili smo se u novu kuću u Kanadi. Tako sam uzbuđen. Ovdje je tako lijepo. Planine su prekrasne. Jedva čekam da ih vidim prekrivene snijegom.

14. OKTOBAR
Kanada, to je najljepša zemlja na svijetu. Lišće je poprimilo sve one divne nijanse žute i narančaste boje. Vozio sam kroz prirodu i vidio par jelena. Tako su graciozni. To su najljepše životinje na svijetu. Ovo mora da je raj. Volim Kanadu.
11. NOVEMBAR
Dan sjećanja (kanadski državni praznik). Lov na jelene počinje uskoro. Ne mogu zamisliti da netko može ubiti tako divnu životinju. Nadam se da će uskoro snijeg. Tako je divno.
2. DECEMBAR
Noćas je pao prvi snijeg, Ustao sam i vidio sve prekriveno bijelim pokrivaćem. Izgleda kao najljepša razglednica. Izašli smo napolje, očislili stepenice i prilazni put, a onda smo se grudali. I ja pobijedio. Kada je prošla grtalica, morali smo ponovno očistit kapiju. Koja divna zemlja, volim Kanadu.
12. DECEMBAR

Nocas opet snijeg i opet prosla grtalica i zatrpala kaplju. Ovdje je zaista prekrasno.
19. DECEMBAR
Noćas opet snijeg. Nisam mogao izvesti auto da odem na posao. Ovdje je zaista divno samo sam malo umoran od lopatanja, opet jebena grtalica.
22.DECEMBAR
Ovo bijelo govno opet je padalo čitavu noć, a dobio sam žuljeve od lopatanja i leđa me bole. Onaj majmun s grtalicom, k'o da se krije iza ćoška i čeka da ja očistim ispred kapije. Šupak.
25. DECEMBAR
Sretan jebeni i usrani Božić. Još malo usranog snijega. Ako mi ikad padne šaka, ubit ću onog pedera s grtalicom. Mater im jebem, što ne posipaju više soli da se ovo govno prije otopi.

27. DECEMBAR
Noćas opći snijeg. Ne izlazim već tri dana osim što čistim snijeg kad prođe onaj kreten s grtalicom. Ne mogu nikud ići. Auto se zaglavio u brdu snijega pred kapijom, a i hladno je. Kažu da će noćas napadati 30 centimetara onih govana.
28. DECEMBAR
Prognoza je bila loša. Palo je pola metra. Ako ovako nastavi neće se otopiti do ljeta. Grtalica se zaglavila i taj šupak došao do mene da traži lopatu. Rekao sam mu da sam skršio već šest lopata čistući ta govna s vrata što ih je on nabio i zamalo sam mu je slomio o glavu.
4. JANUAR

Najzad sam izašao iz kuće. Otišao sam do prodavaonice da kupim nešto hrane i kada sam se vračao udario sam kolima jelena. Tri hiljade dolara štete na kolima. Te jebene nemani trebaju biti ubijene, svugdje ih ima. Što li ih lovci, jcbcm li im mater, sve ne pobiše jesenas.

3. MAj

Odvezao sam kola do mehaničara, nevjerojatno koliko su zahrđala od jebene soli što je posipaju svuda.
10. MAJ
Selim na Floridu. Pun mi je k.... svega. Ne mogu zamisliti kako neko noramlan može živjeti u toj jebenoj Kanadi.




život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

8.Povjerenik

25.03.2018.

Ovo je po meni film godine inače sniman 2016-e a objavljen ove godine kad je i bila njegova premijera.Radi se o prepotentnom političaru bahatom koji dobiva premještaj na Trečič najudaljeniji hrvatski otok.Film je spoj komedije,drame i tragedije i sve u svemu vrijedno gledanja.Evo još ću probat ubacit video trailer ako me opet ne zajebe.Usput JEBEM TI UPLOAD INTERNET I YOUTUBE NIŠTA NEĆU UBACIVAT.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Nedjeljom ujutro subotom navečer

24.03.2018.

Nakon što sam nahvalio reality show-ove ponovo se vračam pisanju i recenziranju filmova predstava serija što je i bit ovog bloga kao i drugih blogova njemu sličnih.Ovaj ću put post posvetit humorističnoj seriji novijeg datuma točnije iz 2012-e.Radi se o jednoj od meni osobno najboljih serija koje su ikad bile snimane i odskaču po specifičnom humoru u odnosu na druge serije sličnog tipa.Iste te godine kad je navedena serija bila snimana,bile su servirane raznorazne priče da će biti i druge sezone(zaboravio sam navest jedna epizoda traje svega 25-30 minuta što je jedina zamjerka) ali kako sve što vrijedi kod mase ljudi nema prolaza nije niti čudo da snimanje nije bilo nastavljeno.Jedan od najboljih primjera,neću previše skretat s teme ali ipak da navedem je bosanska serija lud zbunjen normalan koja je kroz 13 godina snimanja napravila 13 sezona.Znači ipak ljudi u Bosni prepoznaju kvalitetu i cijene svoje samo Hrvati po svome pljuju i seru a uzdižu raznorazne američke idiotske serije i filmove.Jer da večina ljudi zna prepoznat kvalitetu Hrvatskog filma ili serije nedjeljom ujutro subotom navečer možda nebi imala 13 sezona ali bi ih imala bar 5. Isto tako su raznorazne novine pisale o toj seriji da je svojevrsna verzija mamurluka što je totalna kretenarija.Mamurluk je kurčina od filma i teško sranje kojem je jedina dodirna točka sa ovom serijom samo to da je početna scena nedjelja ujutro,koje počinje bez ikakvog smisla a kako epizoda ide dalje vrača se film na subotu navečer i onda je sve jasno.To je jedina stvar koja je poveznica između ove serije i mamurluka.Naš je humor konkretno u ovoj seriji totalno specifičan i nije isti kao u običajenim humorističnim serijama.Da ne govorim o tome da je meni osobno američki humor takva kretenarija koja samo može biti smješna samo tom istom američkom idiotu koji ju je izvalio.Zato ne priznajem tu glupu teoriju da kopiramo jebene amerikance ne mi smo napravili nešto svoje što je možda i slično ali to ne znači da je isto.Hrvatska je uvijek prednjačila po kvaliteti filmova,serija glumaca i svega šta ide uz to.Još nadodajem da je bilo dosta ljudi koji su prepoznali poantu ove serije i samim time i njenu kvalitetu.Bilo je i raznoraznih pitanja hoće li se snimat i dalje jer je ta prva i nažalost jedina sezona završila na način da je ostalo još poprilično prostora za još materijala da se još masa epizoda snimi.Ali kako sam već naveo malo je nas koji prepoznajemo kvalitetu hrvatske glume režije i kinematografije pa zbog toga uopće i ne čudi da je ta sezona bila i jedina.Ove serije koje dolaze danas posebno one turske su dno dna i jako me nervira da ta šugava sranja ljudi gledaju dok po našem seru.Ipak drago mi je da postoji bar ovaj mali dio ljudi koji ipak prepoznaje kvalitetu naše kinematografije i da istu cijeni.Ovim ću putem još jednom uputit sve pohvale klasik tv-u koji emitira isključivo takav sadržaj.Trebalo bi uvest još kanala sličnog tipa i bombardirat ljude sa njima kao što nas bombardiraju politikom crnom kronikom i raznoraznim sportskim kanalima.Jer da je situacija takva sigurno bi više ljudi hrvatske filmove i serije gledalo.Malo sam se udaljio od teme,sve u svemu nedjeljom ujutro subotom navečer je sigurno jedna od najboljih i najkvalitetnijih humorističnih serija.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Uvođenje zakonske zabrane na reality show-ove

20.03.2018.

Osjećam se prozvano napisati i koju konstruktivnu osim samog recenziranja.Obrušit ću se na goruči problem u našoj državi a to su svakako reality show-ovi.Post ovaj put neće biti teatralnog tipa pa niti ne očekujem da se svi slože samnom.Što se navedenih show-ova tiče njihov koncept je uglavnom godinama isti i ne mijenja se.Vidi se iz priloženog (dovoljno je i onih 5 sekundi) gledanja da se svati kakvi imbecili u iste te show-ove ulaze.Radi se o najobičnijim kretenima koji uglavnom neznaju spojit tri suvisle riječi koji su nezaposleni i hrane ih roditelji a u big brother i njemu slične show-ove ulaze zbog neke potrebe za eksponiranošču i glavne nagrade koju realno nitko od njih ne zaslužuje.Najbolji je primjer big brother koji je trenutno u punom jeku.Ja nemogu upalit određeni kanal bez da više puta vidim glasaj nominiraj i slične gadosti i pizdarije.Pitam se jesu li veći idioti oni koji to izbacuju u javnost ili krebil koji će uzet mobitel potrošit popriličnu cifru para i glasat za određenog idiotskog kandidata tog maloumnog showa.Da sam ja neka kurčeva vlast u ovoj državi brzinom svjetlosti bi donio odluku o prekidu snimanja reality programa.Razlog za to je poprilično jednostavan.Tamo se nemože vidjeti ni čuti ništa pametno radi se o kompletnom okupu totalnih debila koji ni kad se svađaju ni to nisu u stanju propisno i kako treba napravit.Osim svega toga unazad par godina,što se big brothera tiče masa ljudi je o tome pričala,komentirala redovito su novinske naslovnice svake godine kad je tako nešto bilo snimano bile pune svakojakog idiotskog reality sadržaja i to je odvlačilo pažnju dok sve ono važno ili nešto zanimljivo i pametno je bilo svrstano u drugi plan.U neku ruku nije se ni za čudit jer ima ljudi koji takav sadržaj gledaju,ali nemoraju druge trovat svojim debilizmom jer davno sam zaključio da u realityje nikako nemogu ulaziti ljudi koji imaju kvocijent inteligencije u prosječnoj razini.Najgore od svega je to da isti ti ljudi koji to prate gledaju kao idiote,kretene i imbecile nas koji takva kretenska sranja ne gledamo.Koncept se svodi uglavnom na ono da je to sigurno dobro jer masa ljudi to gleda.Može biti obrnuta psihologija,ali za mene nije ni manje ni više nego realnost.To što tolka cifra ljudi tako nešto gleda to samo pokazuje na kojem je intelektualnom nivou večina naše države i pokazuje pravo stanje u njoj.Još jedan od potencijalnih primjera bila bi vijest da je snimljen novi film a na naslovnici novina umjesto toga kompletnu pažnju dobiva big brother.Ko da mene zanima ko se je s kim pojebao pred kamerama ispred 4 milijuna ljudi ili kako su se posvađali oko najgluplje moguće stvari.Stvari kao što su takvi show-ovi po mojem stajalištu stvaraju totalni debilizam i dekadenciju kod ljudi i treba ih zabraniti jer imaju izraženo loš utjecaj na ljudsku inteligenciju.Ali kako je sve nenormalno postalo normalno netreba ništa posebno očekivat,sljedeči put ponovo pišem o filmovima,predstavama i serijama ali sam morao napisat i par riječi o ovome.To bi bilo sve od mene za sad.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Top 20 domaćih filmova

13.03.2018.

U ovom postu donosim listu najboljih domaćih filmova(meni osobno najboljih) Navest ću ih po sjećanju tako da ih neću svrstavat prema njihovoj kvaliteti jer su svi kavlitetni t teško je nešto izdvojit


1. 8.POVJERENIK
2. ZBOG TEBE
3. ĆAĆA
4. CRVENA PRAŠINA
5. ZAGORSKI SPECIJALITET
6. ZA SREĆU JE POTREBNO TROJE
7. ISPRANI
8. CARVER JE MRTAV
9. ZLATNE GODINE
10. KUŽIŠ STARI MOJ
11. VLAKOM PREMA JUGU
12. ŠTO JE IVA SNIMILA
13. RUSKO MESO
14. TRANSMANIJA
15. FLEKE
16. HITAC
17. SONJA I BIK
18. THE SHOW MUST GO ON
19. PREZIMITI U RIJU
20. S.P.U.K (SREĆA POJEDINCA USPJEH KOLEKTIVA)
Ovo su po mom mišljenju neki od najboljih domaćih filmova.Ima još nekih kojih se trenutno nemogu sjetit pa sam naveo ove koji su ostavili najbolji dojam i kvalitetu.Sve navedeno je isplativo pogledat i nadam se nekoj skorašnjoj distribuciji u slobodnu prodaju.I kako sam već naveo u jednom postu ranije sramotno je da je slab izbor domaćeg filma dostupan po dućanima.Ipak volim optimistično razmišljat pa ću zaključit sa time da će se navedeni filmovi uskoro nać po dućanima i da ih neće biti nikakav problem nabavit.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Tko pjeva zlo nemisli-predstava

10.03.2018.

Ponovo ću se malo prebacit na predstave jer je filmvima već posvećeno dovoljno postova.Iako je ovo i ima na neki način veze sa filmom jer je navedena predstava adaptacija filmskog klasika.Predstava u odnosu na film je meni osobno puno bolja iz sljedećih razloga više je humora i interpretirano je na jedan drugačiji način ekipa je uživljena sa publikom a to je ono što je kod toga (osim kvalitete važno) ima toga i još ali razlozi su uglavnom osobni pa ih neću navodit.Dobra je vijest ali isto tako i loša da je predstava rasprodana 2 mjeseca unaprijed dobro je to iz razloga što je masa ljudi ipak prepoznala kvalitetu i izdvojila slobodno vrijeme da ga konstruktivno iskoristi.U drugu ruku je opet sranje jer nema više ulaznica za nas koji bi isto htjeli pogledat.Ali sve u svemu oslobodit će se mjesta do 4 mjeseca bit će još nastupa pa se previše ne brinem.Meni je u svakom slučaju bila više od očekivanog(a imao sam vrlo visoka očekivanja) koja je ova senzacija prekardašila svaka čast i sigurno ću ponovo pogledat.

Oznake: more

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Malo relaksacije

07.03.2018.

U prethodnim postovima se bavim ozbiljnim temama filmovima,predstavama i kritikama na idiotizam u pojedinim američkim filmovima.E u ovom donosim malo predaha.Jedan od najjačih mc-ja u povijestih hrvatskog hip-hopa EL BAHATEE jedna od njegovih prvih pjesama dame i gospodo PS obavezno preslušati do kraja https://youtu.be/U_p8EvQRmQI

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Kretenizam u američkim akcionim filmovima

05.03.2018.

Iskoristit ću prigodu da popljujem američku akciju kao žanr.Ovdje ne govorim o uspješnim akcijama kao što su Staloneovi,plačenici ili John woo-ova slomljena strijela.Najbolji i najočitiji primjer apsolutnog kretenizma su u principu najviše filmovi Dolpha Lundgrena.U njima ima realnosti (jer je i bit filma u suštini da prikazuje neki realan događaj i da to uvjerljivo bude odrađeno)Naravno ti događaji koji bi trebali biti u filmu interpretirani kao realistični i stvarni,realistični su u rangu sa crtićima za malu djecu u kojima ne postoji gravitacija dok se ne pogleda dolje.Primjer jedne nebulozne scene je i film obračun u malom tokyu sa gore navedenim u glavnoj ulozi.Po kretenizmu odskače scena u kojoj autom dužine limuzine idu na njega a on skače 3 metra u zrak i preskače kompletan auto.Scenarij je isto tako ne da je loš nego nemože bit gori.Neuvjerljiva gluma pitam se gdje su studirali,vjerovatno na promotivnoj kampanji kad su snimali reklame za snickers.Zaključak je da se takvi filmovi snimaju bez interesa da to ispadne kvalitetno,bez smisla i realnosti samo da bi se prodalo u kino distribucije i okrenulo brutalnu količinu para takvi filmovi se ne rade da uđu u povijest filmskog klasika nego samo i isključivo zbog krupnog kapitala.Najbolje od svega je da ja osobno čak i volim povremeno slične filmove i pogledat samo da vidim koliko ima debilizma u njima.Na sreću mi u Hrvatskoj prednjačimo nad Amerikom kvalitetom svojih filmova što starih,što novih i kod nas se sve radi sa srcem,dušom i kvalitetom.Dakle imamo najbolje filmove,predstave (a zaboravio sam da Amerika predstave nema jer im nije potrebno s obzirom da se kod njih snima toliko filmova godišnje od kojih su bar 50% teško sranje) uglavnom prednjačimo sa navedenim stvarima i ima nas dosta koji to znamo prepoznat.Sve u svemu uskoro dolazi još naših fimova pa će bit i recenzija nakon što i pogledam.


ŽIVJELA HRVATSKA KINEMATOGRAFIJA!!!

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

Ljudi od voska-predstava godine

02.03.2018.

Evo da napišem i par riječi o predstavi.Sa zadovoljstvom obznanjujem da je predstava ljudi od voska proglašena predstavom godine.Naravno sa dobrim razlogom jer je jedna od najboljih koje sam imao prilike pogledat.Rijetko gdje sam vidio tolku količinu tragičnosti i humora kao jedan spoj da je istovremeno i smiješno i tragično.Sve se svodi na život dramskog pisca u 3 priče koja počinje sa time da u njegov stan dolazi obožavateljica s kojom je imao aferu kao mladi glazbenik(prije nego je postao dramski pisac) koja mu obznanjuje da imaju zajedničkog sina koji je upao u kriminal i policija ga traži a ona dolazi kod njega da ga traži da se ovaj kod njih sakrije.Dalje neću otkrivat (ima tu još dvije stavke,selo Ričice,i završna ponovo u stanu) da ostavim dozu tajanstvenosti jer kog zanima neka obavezno pogleda preporuka broj 1.Oni koji su predstavu pogledali u principu znaju o čemu pričam tako da nema potrebe da radim kompletnu recenziju jer iskreno niti nemogu sve polovit jer ima dosta detalja kojih se nemogu sjetit.Sve u svemu ova predstava je s razlogom proglašena predstavom godine i drago mi je da su baš ljudi od voska pokupili status predstave godine.Ako netko još nije pogledao svakako preporučam da pogleda jer je jebena zabava,crni humor i u neku ruku i brutalna realnost i rezolucija društva u kom obitavamo.Na repertoaru HNK je 5.3. u ponedjeljak.Uskoro kreću i recenzije filmova u narednim postovima i neke druge zanimljivosti.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.