ponedjeljak, 12.12.2016.

Advent u Opatiji

Ovu nedjelju šetnjica Opatijom, mojim susjedstvom.
Zanimljivo kako nešto što drugi doživljavaju lijepo
i primamljivo, mi možemo doživljavati suprotno i
ne vidjeti ljepotu koji drugi vide, ako smo npr.
išli četiri godine autobusom u školu i osim dobre ekipe,
nema nekih lijepih uspomena vezanih za tu "bajnu ljepoticu."







Ugodno društvo, prekidala sam povremenim fotkanjem
jer sam u trenutku pomislila na blog
i to kako ću nekome iz drugog grada
pokazati nešto što neće posjetiti uživo,
kao što ja ni ove godine neću na Advent u
Zagreb poput mase mojih sugrađana.
Možda jer nisam masa ili što su mi vikendi popunjeni,
ali uz svu ljepotu, sve manje volim gužve.
Za one koji ne vole gužvu, Opatija je odličan izbor.





Dan je čudno oblačan i tmuran, terase prazne,
ali ni kavana lijepog hotela nije nešto krcata ljudi.
Zadovoljna sam komadom torte
bijele čokolade s malinom,
kao i osobljem, mladi, lijepi ljudi,
Mimoilazimo se s gradonačelnikom i
njegovom suprugom, slučajno je
njihova pozadina na jednoj od fotki.





Još je jedan razlog zašto u Opatiji nisam tako često koliko bih mogla biti.
Sunce brzo zađe za Učku pa mi šetnja Kostrenom pruža duže "guštarenje".
Za mene bi ti bio istok i zanimljivo kako mi i istočnjačka filozofija
sve više leži.
Hmmm!


12:10 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.