četvrtak, 20.12.2018.

Advent u Ljubljani

Nakon Bleda, nastavljamo autobusom prema Ljubljani.
Pogledom kroz prozor uhvatim zanimljivu registraciju.
Hmmmmm...hoćemo li potvrditi ili opovrgnuti predrasude?





Ljubljana je živahna, puna ljudi, restorani, kafići, štandovi na trgovima
sa kojih se širi miris kuhanog vina.
MI smo se na preporuku lokalne prodavačice
odlučile za restoran u kojem smo našli obilnu,
ukusnu klopicu po pristupačnoj cijeni.






Zaista se ovom lijepom gradu može uživati svim osjetilima
i nije uopće problem potrošiti novce.
Pažnju su nam dodatno zaokupila dva policajca
na konjima koji djeluju tako moćno i uz koje sam se morala
fotkati te komentirati im, na što su mi odgovorili da
"Doma nisu tako moćni",
istovremeno se čudivši mojoj obleki i govoru.
Naime, crna šubara, moj modni zimski izričaj,
evo već drugu godinu, zbunjuje sugovornike.
Misterija riješena!
Policajci oduševljeni priznaju da vole
Istru i naše Primorje, ja razbila još jednu predrasudu
Ljubljano, vraćam ti se!








17:52 | Komentari (10) | Print | ^ |

srijeda, 19.12.2018.

Advent na Bledu

Nas pet prijateljica rezervirale smo ovu subotu
za jednodnevni izlet sa jednom riječkom agencijom.
Destinacija: Bled-Ljubljana.
Kao u davne školske dane, nas pet djevojčica na
začelju autobusa.
Sve one pozitivne vibracije vam ne mogu dočarati,
puno smijeha i veselja, opuštenosti,
ali donosim par fotki koje su mene privukle.










Nisam si priuštila magnet za frižider koji se prvi red do jezera
prodavao po cijeni i od 17 eura,
ali po slaganju prioriteta ako me pitate cijenu "kremne rezine"
nemam pojma, ali okus je dobar.
Tri sata su nam premalo za potpuno guštanje i
istraživanje svakog kutka,
a malo nas je i strah nervozne vodičkinje
koja polako gubi kontrolu nad pedeset odraslih
putnika koji su se samo došli odmoriti bez kontrole.
Sutra Ljubljana zapisom.
Nasvidenje!


17:46 | Komentari (10) | Print | ^ |

četvrtak, 13.12.2018.

Pozdrav iz Njivica

Često živimo u krajnostima jer...
dug je put do ravnoteže.
Ovaj put nas je poslom doveo do obližnjeg Krka i Njivica.
Druga krajnost napućenih turista je prazno mjesto,
a to nam baš odgovara.
Nakon kavice na terasi okupanoj suncem na
izvrsnoj proljetnoj temperaturi u
kalendarskoj jeseni, valja protegnuti noge, opustiti um.






Čisto more odaju ježevi na dnu, a kalendarsku jesen
otpalo lišće na površini.
Red je da se svi odmore od bogato posjećene sezone.






Sadašnjost između prošlosti i budućnosti...
mijenja se vrijeme, vlast, navike,
a sve to promatra more u svojoj ,također promjenjivoj, prirodi.







Prozori i oči kojima promatramo,
um kojem robujemo stvaraju sliku svijeta kojeg vidimo izvan sebe,
nesvjesni koliko je u njemu projekcije naše nutrine.
I kamen ima dušu.

P.S. Pozdrav i zagrljaj,
javljam se iz druge krajnosti gdje me nema...
jer me bilo previše. kiss















15:55 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.