petak, 09.10.2015.

2 u 1


Prijateljica nas je zamolila da joj kamiončićem prebacimo građevni materijal do vikendice pa mužić i ja bez razmišljanja pristajemo.
Putem poberemo zajedničkog prijatelja Mirka.
Mislila sam biti pasivan promatrač i moralna podrška, ali malo tjelovežbe na današnji neradni dan ne šteti.
Mirko, prijateljičin muž, moj muž i ja smo se pokazali kao ekipica za čistu desetku u prebacivanju paketa laminata s gornjeg kata kuće po stepenicama do kamiona.
Ja sam bila prva u lancu, dodavala dečkima do stepenica, a dečki na kamion gdje je Mirkec pedantno slagao i okretao zapakirane pakete laminata da kroz poderani najlon ne promoći kiša koja hoće pa neće.
Iduća postaja je na drugom kraju grada i rabljeni kožni trosjed. Tamo se uz gazdu koji prodaje trosjed priključio i prijateljičin sin pa je i ta akcija uspješno obavljena. Nastavljamo dalje u bijelom kamiončiću kojega moj muž vozi bolje nego neki automobil i blizu smo velikom centru s odjelom građevinskog materijala. Preuzimamo pregradne stijene koje nam zaposlenik dovozi na viličaru i s paletom odlaže na kamion. Mirko je gore, preslaguje materijal koji je zapakiran previše u visinu. Iznenađujuća je njegova okretljivost i pokretljivost za godine koje se bliže pedesetima i život koji živi.
Naime, Mirko je moj dugogodišnji frend . Upoznali smo se preko prijatelja i iako se kroz godine društvo pomiješalo, obnovilo, jezgra je ostala ista pa nas je nakon nekoliko godina neviđanja život opet spojio na raznim radionicama i seminarima. Mirko je zanimljiv tip van svih kalupa.
Obavljena je i zadnja stanica te krećemo put Gorskoj Kotara i prijateljičine vikendice, moj muž, Mirko i ja u kabini bijelog kamiona. Po konstituciji Mirko djeluje poput našeg djeteta. Nas dvoje supružnika, veliki i jaki ljudi, a Mirkec kao mali dječarac s pedesetak kila i visine našeg mlađeg sina.
Nismo stigli marendati pa putem kupujemo kilu pečenog odojka i dvije lepinje. Muž inzistira da mu napravim sendvič koji će jesti dok vozi. Meni to izgleda kao nemoguća misija dok s ljepljivim i masnim prstima pokušavam odvojiti meso od kosti i krskave kožice, ali muž pun volje i gladi dovrši radnju kad stane sa strane i složi sendvič od lepinje i pečenog odojka.
„Evo, Mirko, ovo mi je i krema za ruke“ govori dok gušta u svojoj marendi,a Mirko kaže da mu kao vegetarijancu ne smeta što jedemo kraj njega, samo da ga ne tjeramo da jede i on. „Ma ne daj Bože, Mirko“ izgovaram i zadovoljno odgrizam komadić koji mi nudi moj voljeni s mislima kako je dobro što Mirko ne jede meso jer će nam ostati odojka i za kući.
Nije mislio jesti, govori,ali mu je sada gušt uz nas govori dok odgriza veliki burek sa sirom.
Inače se par dana ne sjeti uopće jesti, živi od energije sunca, a frka mu je za ovako oblačnih dana.
Hrana mu je totalno nebitna stvar u životu, pojede tek kad osjeti slabinu i ne može izdržati.
Objašnjava nam tipove ljudi kroz drevne teorije kojima nisam zapamtila imena pa ispadne da se muž i ja savršeno nadopunjavamo.
Njemu paše masna nezačinjena hrana, meni začinjena i mogu podnijeti veće količine alkohola, dok on ne. party
Ni naša tjelesna konstitucija nije slučajna. Muž je idealan s obzirom na česte fizičke poslove koje radi, a ja u višku svojih kila savršeno uravnotežena veselim karakterom i živahnosti. Kaže da su ljudi mojih gabarita obično tromi i pasivni, a ja imam sreću jer mi se to nešto dobro posložilo. Nešto i svašta, mi zadovoljni i ispunjeni Mirkovim zanimljivim pričama.
Muž ga pita za ženskice i ljubav jer znamo da nije oženjen na pragu svoje pedesete. Znam puno samaca koji guštaju u svojoj slobodi i puno rijetkih brakova koji žive individualnost u zajednici parova.
Kaže“ Imam dvije ženskice. Jednu za nježnost, drugu za sex“. Priča o osuđivanju društva na njegov izbor što je samac i o mučenju sa samim sobom jer u jednoj ženi nije našao ženu za sve. Prihvatio je konačno da neće ulaziti u brak da bi bio društveno prihvatljiv i odlučio živjeti svoju slobodu i slušati sebe.
Ženskica za sex nije zadovoljna s njegovim imovinskim stanjem pa ga ne voli pokazivati u javnosti .Imaju različite interese, pokušali su živjeti zajedno, ali nije išlo. „ Za gram poštovanja, morao sam joj davati tonu pažnje i to mi je prekipjelo. Oslobodio sam se onaj dan kad sam se pomirio da se slažemo jedino u krevetu“. I jedino tako i tada se viđaju.
Druga za nježnost, nije za sex. Staromodan tip, ograničenih svjetonazora, ženskica koja sex smatra nečim jako prljavim, zadovoljna je u zajedničkim šetnjicama, večerama i izlascima.
Iskren je prema njoj jer je prvenstveno iskren prema sebi pa drugo niti ne traži, a ni ne očekuje od nje, kao ni ona od njega.
Muž i ja oduševljeni Mirkovom filozofijom i izborom koji ga čini sretnim u trenutnoj situaciji dok ne naiđe žena 2 u 1, zaključujemo da je jedino mana što moraš ići okolo da bi to sve našao.
U ovom životu nas dvoje to imamo kući, ali se slažemo da bi bilo zanimljivo probati i ovo u jednom od idućih života. Zanimljivo! Ili je Mirko jednostavno tako zanimljiv i živi život s lakoćom, ne optrećuje se društvenim normama ni okvirima, udovoljava sebi, pritom ne zavaravajući nikoga.
Niti jednoj ženskici ne daje lažne nade, ne vara, ne mulja, ne laže. Prije svega, pošten je i iskren prema sebi i svom životu.




09:59 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.