utorak, 09.09.2014.

DOKAZUJ SE SEBI,NE DRUGIMA!
Zahvalna životu što mi je dao šansu da se upoznam.
Da se suočim sa svim svojim manama da bi prepoznala svoje vrline.
I što me to ne čini drugačijiom,ne čini me boljom.Ne odvaja i izvaja od drugog čovjeka.
Čini me voljenom!
Konačno –voljenom!
Od sebe same.Prihvaćenom.
Do jučer sam i ja bila manja od zvijezde,manja od drugog čovjeka.Skrivala se iza jačih,nadvisivala slabije.
Danas sam samo čovjek.Č O V J E K.
I to ću i ostati.Ne savršena,ne potlačena.
Samo čovjek.Prihvaćena od sebe same.Voljena.Konačno sretna.
Tko je budan,razumije.
Tko spava,probudit će se kada shvati da su neprijatelji ,ustvari prijatelji. ;)
Ne dokazuj se,ne uzvisuj se,ne opravdavaj se.
Daj drugima što daješ sebi


13:43 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.