njupalice https://blog.dnevnik.hr/njupalice

četvrtak, 27.02.2014.

TRILOGIJA, Kamenita vrata 5, Zagreb

utorak, 25.02.2014

 photo 1_zpse65e48a1.jpg

Kako bolje proslaviti položeni ispit nego objedajući se i opijajući? Ajde, dobro, bili smo i gladni i trebalo je nešto izist, a Trilogija nam je već duže vremena bila na popisu, no nikako nismo uhvatili vremena vidjeti i probati što nude, tako da smo odlučili banut, pa što bude bude. Konobar nam je kasnije rekao da su rezervacije inače poželjne jer bi, da smo došli dan prije, lijepo izvisili, ali taj utorak nije bilo žive duše. Švrćo se čak i bojao ući jer inače ne voli jesti ako je restoran prazan. Profesionalna deformacija, valjda. No, ono što smo na prvi pogled vidjeli ( prazno predvorje ili natkriveni ulaz ), pretvorilo se u nešto sasvim drugo kad smo ušli u restoran. Ni vrit ni mimo prvo pa Nina Badrić. Ae reko, ako je ona ovdje, mora da valja.

 photo 2_zps037390f0.jpg

Konobar nas je ipak smjestio u natkriveni haustor, između bačve i zida, tako da se Švrčo jedva ugurao. Siroče. Možda ne bi trebao više jesti? rofl

fotka Dobra hrana, Jutarnji list
 photo 3_zps87acd2a9.jpg

Intimnu atmosferu (čitaj, još jedan par u našem redu stolova i prigušena svjetla) razbila je neka vrst istočnjačke glazbe kojoj nisam našla svrhu (mislim, nismo u turskom restoranu), no svidjela su mi se djela Nikoline Ivezić iako bi im neki drugi ambijent možda bolje stajao. No, onaj koji voli sise, voli ih bilo gdje belj

 photo 4_zps127a387a.jpg

 photo 5_zpse10e9702.jpg

 photo 6_zpse9fd79f2.jpg

 photo 8_zpsf23cab52.jpg


Uljudni konobar nas je prvo ponudio aperitivom, pa se obećao vratiti izrecitirati menu. Ja sam tražila martini, ali su me otkantali jer se restoran više orijentira na vina i rakijice za otvaranje apetita. Dobro, onda, nek bude borovnica (između ponuđenih likera od višnje, šumskog voća i da, to je to). Švrćo je uzeo bisku. Zelo fino. Slatko i pitko. Moje. Njegovo nisam htjela ni probati.

 photo 7_zpse5bf6f2c.jpg

Kad smo se odlučili posjetiti Trilogiju, svugdje sam tražila meni, ali bezuspješno. Nije da nam je to nešto bitno u životu, ali volimo znati što nas može čekati. Ili ne. Pravi razlog tome saznali smo na licu mjesta od samog konobara. Naime, kako nam je gospodin rekao, šef kuhinje svaki dan pohodi Dolac i kupuje svježe i sezonske namirnice od kojih kasnije slaže meni. Izvrstan potez, složili smo se. Kanije taj isti meni konobar svakom gostu / paru ponaosob iznese i objasni jela na meniju. Radi se o svakako divnom i osobnom pristupu gostu, ali opet, ne vidim razlog zašto svaki dan ne bi mogli apdejtat stranicu na webu s dnevnim menijem ili jednostavno isprintati stranicu teksta s jelima. Praksa ‘’recitiranja’’ menija postoji i kad su u restoranu dva gosta i njih dvadeset. Ne želim znati kak to zgleda kad niste jedini koji čeka na red no
Kako god bilo da bilo, nama je konobar izbiflao četiri predjela i četiri glavna jela, a mi smo se odlučili za sljedeće;

moje predjelo bio je lički sir škripavac na žaru, poslužen na komadiću kruha i pašteti od tartufa i gljiva. Maestralno. Kad sam dosolila, naravno.

 photo 9_zps776c3ad3.jpg

S tim da su cijelu kombinaciju u potpunosti preuzeli tartufi, ali tako je s tim gljivama. Smrde i ružne su do boli, ali, brate, što su fine njami Sir je škripao, ali nije imao neki okus, osim gumenast.

 photo 10_zps221b304a.jpg

Švrćo je uzeo takozvani paketić od ragua s komadićima bifteka umotanog u tijesto i zapečeno u pećnici. Gospon se potužio da mu je paketić bio nezačinjen, a umaka premalo i bez (rečenog) šafrana. Stvarno, okus mu je bio po običnom vrhnju. Šteta. Šafran mnogo fini začin.

 photo 11_zps4be2aaa1.jpg

Za glavno jelo uzela sam rižoto s mangom i kozicama za koje je Švrćo tvrdio da su bile prekuhane. Meni su bile ok, ionako ne volim gnjecave kozice, ali mango je bio neosjetljiv. Ne znam jel se radi o nekoj slabijoj nedozreloj verziji ovog voća, ali mango nije imao onaj okus koji inače ima.

 photo 12_zps92e01606.jpg

Rižoto nije bio kremast kako bi trebao biti, ali dobra vijest je da je riža bila al dente. Jupi!

 photo 13_zps9df26437.jpg

Švrćin izbor za glavno jelo bio je medium rare ramstek s umakom te domaćim kroketima. Medium rare je zapravio bio blue što je Švrći više odgovarao, a ni meni nije bio loš. Ta sirova mesa su mi uvijek muka za žvakati, ali ovo je bilo čist solidno, jedino što mi se kroketi nisu svidjeli. Previše pireasti. Njemu su bili dobri. Ja sam odrasla na kroketima u studentskoj menzi. Onim kroketima koji veze nemaju s pireom nego su u biti njok uvaljan u jaja i mrvice. Ah ta menza i njihova specifična hrana. sretan

 photo 14_zpseba745b9.jpg

Umak je bio neka kombinacija vrhnja i pancete s tim da se Švrćo potužio da mu panceta nema okus sve dok ju debelo ne zagrizeš. Moram priznati da sam se složila s njim.

Što se tiče deserta na izboru su bili cheese cake s umakom od jagoda, pita od jabuka sa sladoledom i kocke od maka s čokoladom. Ziherica. Osim ovih kocaka s makom. To nisam jela jedno sto godina, pa sam odmah zaslinila za tim, dok je gospodin uzeo apple pie.

 photo 15_zpsa308e878.jpg

Kocke od maka imale su čokoladnu glazuru i bile servirane s reduciranim umakom od naranče i slatkog vrhnja, ako se ne varam. Upravo su te naranče digle cijelu kombinaciju, al ja sam se svjedno naložila na taj mak, pa mi je bilo skroz svejedno. Spavala sam kao beba smijeh

 photo 16_zps405b4b89.jpg

Švrćo nije bio u potpunosti zadovoljan svojom pitom jer mu se činila nepečena. I doista; ili nije bila ful pečena ili se tijesto smekšalo od vode u jabukama. Nešto nije bilo dobro, pa je sve bilo pregnjecavo. Ali ajde, sladoled je spasio stvar.

 photo 17_zps5f233296.jpg

 photo 18_zps3ba451d1.jpg


Što se pijače tiče, vinska karta ne postoji jer restoran nema stalnu ponudu vina, već vlasnik stalno isprobava nova i mijenja postavu na šanku. Vinsku postavu, mislim. Prednost daju malim i nepoznatim proizvođačima, što je za svaku pohvalu, a i nije im nikad dosadno s tim eksperimentiranjem.

Pili smo tako Grota malvaziju (ja) što je bio pun pogodak jer sam tražila nešto slatkasto i pitko. Definitivno pitko.

 photo 20_zps28593a3c.jpg

Švrćo je pio Plavac mali Volarević, crno vino bogate voćne note, ali jako blagi, po njegovom sudu. Po mom; smrdilo je na aceton. Toliko o voću. Ali ja nisam mjerodavna za sud o vinu.

 photo 1_zps1ca8a968.jpg

Za kraj, dok smo čekali račun i razglabali o smislu života ili kako najbržim putem do auta, pa u krevet, konobar nam je prišao i ponudio Teranino, tj liker od crnog vina. Neka naša produkcija, ali predobro; slatkasto, pitko, mirišljavo...veličanstveno. Izvrstan zaključak večeri. I ovog teksta.

 photo 19_zps74af6dbb.jpg

http://www.trilogija.com/

27.02.2014. u 00:45 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.