njupalice https://blog.dnevnik.hr/njupalice

nedjelja, 14.11.2010.

RESTORAN ''ŠPILJA'', Otruševec 17/4, 10434 Strmec Samoborski

utorak, 10. 11. 2010

Špilju mi je otkrio šef s posla, još prije dvije godine, kad je svoju malo brojnu ekipu odveo na redovni team building. U međuvremenu, u Špilji sam bila još jednom prilikom, ali ovo je prvi put da, osim što jedem, pišem o svojem posjetu.
Restoran nije baš usputna postaja običnom namjerniku, jer je smješten boguizanogu grada Samobora, a i nema svoju direktnu web stranicu tako da vas tamo moraju odvesti dobri poznavaoci samoborskog kraja. Ili dobri poznavaoci fine papice.
Photobucket

Restoran broji nekih 50ak sjedećih mjesta, u katastrofalnom interijeru, ali to je inače jednini minus cijelokupnom restoranu. Narančasti zidovi, uređenje bez tematike, svakojaki detalji; od pučkonarodnih pjesama do imitacije Meštrovićeve skulpture; eklekticizam stilova i pretjerivanje, ali u restoran se ionako ide zbog klope, a ne dizajna sretan
Za razliku od interijera, posluga je izvrsna; simpatični i susretljivi konobar, preporučio nam je najbolje i imao razumijevanja za sve naše nedoumice i hirove.
Photobucket

No, krenimo s aperitivom; izvrstan liker od borovnice, iz kojeg sam lovila kuglice borovnice po čaši, prethodio je predobroj juhi od buće.
Photobucket

Obožavam guste juhe od povrća, a ova je bila apsolutno fantastična. Gusta, zasitna, s bućinim uljem i vrhnjem te puna bućinih koštica koje su davale onaj neki poseban okus.
Photobucket

Probala sam i juhu od kopriva, ali mi nije sjela nakon ove juhe, jer je jako rijetka, pa je izgledalo kao da jedem vodu. No, ni ona nije bila loša.
Photobucket

Što se glavnog jela tiče, dvoumila sam se između bifteka u papru, jer ga već duže vrijeme želim probati, ali su me ostali uvjeravali da je gazdin odrezak puno bolji. Malo mi je bila sumnjiva kombinacija mesa punjenog šunkom, svježim kravljim sirem i hrenom, ali ispostavilo se da izbor uopće nije bio loš. Na tanjur mi je stigla ogromna porcija od dvije kriške pohanog telećeg mesa punjenog navedenom smjesom. Uz to sam dobila njoke u gorgonzoli, koji su više nalikovali na šufnodle po domaći ( dugačke debele njoke od krumpira ). Standardni njoki, po meni, su mali i debeli. Umak od gorgonzole je bio malo preblag za moj ukus, jer znam da gorgonzola inače ima jaki šmek, tako da i umak mora biti takav. Vjerojatno se radilo o nekoj domaćoj gorgonzoli.
Photobucket

Photobucket

Probala sam i komadić teleće koljenice koju su naručili dečki. Meso je bilo izvrsno pečeno, naprosto se topilo u ustima i podsjetilo me na mamino teleće meso kuhano u nedjeljnoj juhi sretan
Photobucket

Iza pola pojedenog glavnog jela, jer su porcije fakat ogromne, tako da sam dio odnijela doma ku'aru na očevid, stigle su predobre palačinke s borovnicama i sladoledom od vanilije. Kiselkasti namaz od borovnica izvrsno se složio sa sladoledom, koji, prepostavljam, nije neki Ledov, već baš fini kremasti....trebala sam pitati čiji je, baš me kopka....al tko bi se punih usta borovnica sjetio pitati takvo što? sretan
Photobucket

Uz jelo se pijuckala litra i voda, a koje vino je bilo, ne bi mi puno značilo, znam samo da me fino omamilo i uspavalo i srećom da je Nixa vozila do Zagreba, jer sam ja nakon ovakve večere mogla samo puhati kak sam se dobro najela.

Nadam se da ćemo ponovo u posjet Špilji, jer me zanima kakav je jelenji odrezak u borovnicama i okruglice od kruha u umaku od brusnica...heheh....a ne bi bilo zgorega ni posjetiti famoznu Špilju po kojoj je nazvan restoran :D

Grgosova špilja, nalazi se na početku sela Otruševec, 5 km od Samobora. Špilja ima dvije dvorane, a visinska razlika od ulaza do dna iznosi 19 m. Špilja je dugačka oko 30 m i bogata sigama. Kroz nju je izgrađen put i postavljena električna rasvjeta. Na ulazu su vrata, a ključ je u gostionici "Špilja", vlasnika Josipa Grgosa, koji je - kopajući kamenje za gašenje vapna - 1973. god i otkrio špilju. Bogatstvo sigama (stalaktitima i stalagmitima) pridonijelo je da Grgosova špilja - najljepša špilja sjeverozapadne Hrvatske - već 1974. god. bude proglašena zaštićenim geomorfološkim spomenikom prirode.
Špilja je otvorena od uto-ned od 10-17 sati, a vođenje se organizira svaki puni sat. Cijena ulaznice: odrasli 15 kn, djeca 10 kn.



14.11.2010. u 11:26 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.