četvrtak, 26.09.2024.

Dobri ljudi

"Važno je naglasiti da mi vas ne smatramo lošim ljudima!"

Rečenica iz proglasa desetočlanog predsjedništva mladeži stranke njemačkih Zelenih koja mi je upala u oči i izmamila osmijeh na lice i čak bila simpatična, iako nimalo ne žalim zbog njihovog atipičnog političkog poteza, naime cjelokupno predsjedništvood deset članica/članova je ne samo dalo ostavku na članstvo u predsjedništvu nego i napustilo stranku. Mogu na svom primjeru berlinskog gazde, kod kojeg sam stanovao zadnjih desetak godina i sad smo i prijatelji, posvjedočiti da je izvanredan čovjek, no to ne umanjuje odgovornost za katastrofalnu nerealističku politiku koju dijelovi stranke sprovode, stranke koja je od svog početka podijeljena na dva teoretski nepomirljiva djela fundamentaliste i realiste i koja zasad usprkos toj nepomirljivosti opstaje, ovo im je sad prva velika kriza. Predsjedništvo mladeži ne odlazi zato što je shvatilo grešku nego zato što bi oni još radikalnije griješili i mislim da je dobro za njih što odlaze iz realne politike dok je vrijeme, mada će se neki od njih vjerojatno pridružiti ovima što se prosvjedujući lijepe po ulicama i zračnim lukama.
Druga važnija ostavka "dobrog čovjeka" me pomalo rastužila jer je ostavku na dužnost dala i supredsjednica stranke Zelenih Ricarda Lang, koja vjerojatno zahvaljujući, ja bih rekao, pretjeranoj autonomiji lokalnih ogranaka snosi izuzetno malu odgovornost za ono što se Zelenima događa. Ona je također potpuno atipična političarka, jedna od rijetkih koja mi je bila zanimljiva pa je pratim i na privatnim profilima javnih mreža. Nikad se nisam slagao s retorikom, pojedinac je ništa, stranka sve, druga mi je krajnjost kad stranka njeguje kult ličnosti kao BSW Sahre Wagenknecht ili vladajuća stranka kod nas. Ipak ni BSW ne bi sigurno bio tako uspješan kao ni HDZ kod nas da nije zadnje riječi u svemu svog predsjednika. Pogledajte samo koga su oni imali i imaju među ministrima.
Sad nek mi se u opisu osobe Ricarde Lang dopusti jedna riječ koja će mojim emancipiranim prijateljicama možda djelovati politički nekorektno, Ricarda Lang je simpatična debeljuca koja je prošla Njemačku uzduž i poprijeko putujući vlakom i obilazeći članstvo te diskutirajući s njima. Već legendarne su fotografije nje nikad previše raskomoćene iz kupea vlakova, zadnju godinu se nazirao i jedan tip za kojeg sam ja razočarano pomislio, eto i ona kao predsjednica uživa pokazivati svog bodyguarda, no uspostavilo se da joj je to muž s kojim se tajno vjenčala i naknadno fotke s vjenčanja podijelila s javnošću. Nadam se da će imati sreće u ljubavi i kad se pogase svjetla pozornice jer ljubav je, nije fraza, neusporedivo važnija od politike, te kad izgubi tisuće nepouzdanih pratitelja na društvenim mrežama uključujući i mene :D.


07:27 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.