četvrtak, 22.06.2023.

Blog pionir(i)ke

U svom starom stanu predviđenom za iznajmljivanje, al eto nikad love za osnovna dotjerivanja je još i moj stari upotrebljivi komp, za kojeg dugo po preseljenju nisam ni znao gdje se nalazi. U dokumentima je i preslika moje davne interne cool liste, teško da bi zvanične Dariove ikad ikom išta značile, pa možda bi bilo zanimljivo napraviti kratak osvrt, s dobrim dijelom sam ostao u kontaktu, a većina ni povremeno ne svrati više na blog.
Parasitic imate na aktualnoj listi desno dolje kao dizajnericu, zadnje je bila crnimaslacak i link joj radi, a najprije the darkknightkik, kad je još išla u osnovnu školu i radila moćne dizajne i za moj blog. Ona je danas poznato ime u svijetu SF ilustracija, svake godine je pozivaju i na veliki međunarodni sajam u Opatiju, dobitnica mnogih priznanja, koliko se sjećam ovdje nije bila ni almost.
Heroine ili Ponikin, otkako se udala za poznatog književnika nisam joj više na tragu, inače i van bloga je to bilo veliko prijateljstvo, jednu novu godinu smo dočekali zajedno, a pamtim i mjesec dana Berlina.
Neurotic je izdala Lp ploču sa svojim tadašnjim bendom, sad živi u SAD-u i često putuje.
Alje je kao IT stručnjak mislim svojevremeno radio i u vladi svoje države, poslije je bio sukreator mnogih uličnih galerija.
Manta predaje na fakultetu u Splitu i često se hvali uradcima svojih studenata.
Pseudo živi i radi u Kini.
Tramtinčica je dugo bila u Izraelu, sad ponovo živi u Zagrebu.
Berlinerica koju sam tamo i upoznao sad valjda još živi u Londonu.
Kulerica je s obitelji u Beču, Bugenvilija s kojom sam rado ratovao u Bavarskoj.
Propheta nemo bi trebao raditi na faksu u Nizozemskoj, Xiola je u Škotskoj. Satie nije imala sreće pa cijeli život poput mene radi u srednjoj školi, dobro, oboje smo izdali neke knjige.
Na listi kasnije su bili Danielaland, Sewen i Trill poznata i nagrađivana poduzetnica.
Od početka je na listama bila Papalagi, česta junakinja mog bloga kao autorova Drugarica.

Mene još uvijek vesele na instagramu fotke osoba koje pratim, a kakve sam ja nekad na blogu objavljivao i dobivao kritike kao ova aktualna. Jutros čitam da je neonacista, muškog šovinista i ultrapopularnog autora i pjevača grupe Rammstein, protiv koga sad mediji vode hajku, zbog dugogodišnjih orgija nakon njihovih koncerata koje su tek sad isplivale u javnost, a imao je taj idol konzervativaca i tekstove pjesama u stilu "ti si kobila, jahat ću te", njega je od svega kao najviše pogodila rečenica jednog novinara i povremenog sudskog vještaka, teško je moguće da bi on u "svojim" godinama i kondiciji bio sposoban za ponavljanje kaznenog djela, da, to je velika uvreda, provjerio sam, od mene je mlađi četiri godine, pa da nije sposoban, ej ;).

Bilder hochladen

p.s.
Fotka uzeta s jednog javnog instagram profila.


10:27 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.