ponedjeljak, 12.06.2023.

Tko kaže da nema slatkih fotki

Bilder hochladen

Upozoren sam da dio čitateljki nije na fejsu, nego isključivo prati moj blog, te da bi i one željeli vidjeti naše gastro čašćenje, pa evo, prenosim i slani dio rođendana te tortu, kolače ste mogli pratiti, barem ovaj mjesec je na tom slatkom terenu drugarica bila u formi.

Bilder hochladen

Bilder hochladen

Bilder hochladen

Ako me pitate kako sam, malo sam živčan, al nije to samo do mene, rano ustajanje, filozofija oko referenduma o prihvaćanju povećanja plaće, referenduma koji ništa ne odlučuje, jer povećanje nije kao dodatak kolektivnom ugovoru, nego je premijer donio u vidu novoizmišljotine "memoranduma", valjda će tako ubuduće postupati, kao činom njegove milosti.
Kao što vidite na prvoj fotki ovdje ŠČtrend još traje, na pauzi između satova sam malo skoknuo do centra.








17:39 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.