srijeda, 15.02.2023.

Druga odnosno jedina domovina



Bivša šefica Piratske internacionale i moja prijateljica porijeklom iz Rusije upravo je na fejsu objavila da je dobila češko državljanstvo i stavila status uz sliku:"Tu je moj dom." Jako me to obradovalo, u stavovima u vrijeme kad su pirati bili relevantan faktor, u Češkoj iznimno još jesu, imaju dogradonačelnika i ponajjača su stranka u Pragu, dakle u onovremenim stavovima ja sam bio radikalniji od nje, al eto ona je "muški" napravila radikalan korak. Ja još uvijek pod stare dane samo javno iznosim svoje stavove, kao najnoviji, da se sramim što živim u državi u kojoj djeluju razni pernari.
p.s.
Ovih doslovno par starijih blogera po stažu ovdje možda pamti našu nekadašnju piratsku fotografiju iz Praga objavljenu na blogu, na kojoj je pirat Jin čak i nju fotogeničnu zasjenio.


12:01 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.