"TAJANSTVENA NOĆ" - Željka Jotanović & Jadranka Varga

30.03.2022.





Stigla nam je još jedna tiskana zbirka poezije koju sam pripremila i obradila za tisak i to zajednička zbirka poezije koju smo napisale pjesnikinje Željka Jotanović i ja (Jadranka Varga), a osvrt na zbirku poezije je napisala književnica iz Rijeke, blogerica Angelija - Anđa Jotanović:


OSVRT NA ZBIRKU „TAJANSTVENA NOĆ“
ŽELJKA JOTANOVIĆ i JADRANKA VARGA



Kad dvije pjesnikinje isprepletu svoje stihove kao što se isprepliću ruke dragih osoba, tada nastaje jedna poetska ogrlica u obliku knjige koju su odlučile napisati dvije prijateljice, moje drage pjesnikinje Željka Jotanović i Jadranka Varga.

Željka Jotanović je pjesnikinja koja svojim iskrenim i emotivnim pisanjem već dvije godine jako uspješno dotiče poetsko nebo pišući iz dubine svog iskrenog srca tako da je do sada tim srcem ispisala lijepi broj knjiga što samostalnih, a što zajedničkih sa drugim pjesnicima pa kao mlada ptica savija svoje gnijezdo tajanstvenim izričajem svoje jednostavnosti i duboke emotivnosti.

Jadranka Varga dubokim poniranjem u svoju dušu ispisuje te misli i kako sama piše: „Mi pjesnici smo takvi kakve nas je Bog pomilovao svojim stihom, inače bi na svijetu nedostajao najsjajniji roj zvijezda na noćnom nebu. Mi pišemo drugima o sebi i onda ti drugi sebe nalaze u nama.“

Pjesnikinje su nam u ovoj knjizi predstavile svoje lijepe stihove pa se i ovom knjigom nastavlja jedna lijepa suradnja Željke Jotanović, da sa drugim autorima piše zajedničke zbirke poezije, jer se iz tih kratkotrajnih momenata opet zatvara jedan krug otvarajući novi krug traženja onog u sebi što svi tražimo, a to smo mi sami ogledajući se u očima voljene osobe što su naše pjesnikinje i ispisale svojim lijepim pjesmama.

Sve je to poezija duše, sve su to titraji srca iz kojih i izviru ovako lijepi stihovi koje nam daruju pjesnikinje Željka Jotanović i Jadranka Varga svojom zajedničkom knjigom „TAJANSTVENA NOĆ“.

Anđa Jotanović, književnica,
Rijeka, 08.03.2022.





TAJANSTVENA NOĆ - Željka Jotanović

Noć se polako spustila
i svoj tamni plašt je raspustila,
a ja te čekam do noći
kad se nadam da ćeš mi doći.

Tajanstvena noć će te dovesti
i kroz moje snove provesti,
a dok moje misli luduju
oči se iskrom sreće raduju.

Tajanstvena noć i ti
nezamislivo je, ali stvarno
u zagrljaj ću ti poletjeti
i poljubiti te gladno.

Tajanstvena noć je došla,
dok sam sva treperila
pokucao si na moja vrata
i zaustavio sve kazaljke sata.

Tajanstvena noći,
hvala ti na tvojoj moći
što si mi ga dovela
i zauvijek ga uz mene zadržala.






https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2022/04/1631970544/knjige-koje-sam-pripremila-za-tisak-i-eknjigu-ili-samo-za-tiskanu-knjigu-uz-pisanje-recenzija.html







U S K O R O ... NOVA ZAJEDNIČKA ZBIRKA POEZIJE i NOVA SAMOSTALNA ZBIRKA POEZIJE

22.03.2022.





Dvije pjesnikinje, dvije prijateljice odlučile smo izdati zajedničku zbirku poezije

ŽELJKA JOTANOVIĆ i JADRANKA VARGA

TAJANSTVENA NOĆ


... i ovu knjigu sam kompletno obradila i pripremila za tisak, knjiga će uskoro biti tiskana pa - uskoro više o ovoj lijepoj zbirci ...






U S K O R O ... NOVA SAMOSTALNA ZBIRKA POEZIJE koju je napisala mlada autorica

JELENA PETKOVIĆ

"POEZIJA I SLIKE U SRCU"


... i ovu knjigu sam kompletno obradila i pripremila za tisak, knjiga je na ćirilici i bit će tiskana u 5. mjesecu 2022. pa - uskoro više o ovoj lijepoj zbirci ...

Sretno, draga Jelena!








NOVA KNJIGA "MOĆ DUHOVNOSTI" - ANITA VUKOVIĆ

15.03.2022.



Prva knjiga Anite Vuković koju sam pripremila za e-knjigu, a obradio i objavio je gsp. NENAD GRBAC




http://www.digitalne-knjige.com/avukovic.php



Anita Vuković




"Rođena sam 1974. u Zagrebu, završila sam srednju ekonomsku školu kao i Ekonomski fakultet u Zagrebu 1996. i kao dipl.oec radila u privatnom sektoru sve do otvaranja vlastite savjetodavne i investicijske tvrtke 2011. Duhovnošću sam se počela baviti zadnjih 8 godina i u potpunosti sam se predala tom putovanju na otkrivanju sebe i svoje duše. Ovo je moja prva knjiga i kao takva predstavlja moja dosadašnja saznanja i iskustva prema boljem životu i shvaćanju istog.
Nadam se da ćete uživati u čitanju i otkrivanju svojih novih početaka

Od Srca,
Anita Vuković"


"Nova knjiga na portalu http://digitalne-knjige.com/


"MOĆ DUHOVNOSTI", Praktičan životni priručnik za početnike Anite Vuković

Digitalnu knjigu "Moć Duhovnosti", Anite Vuković, predstaviti ćemo vam uz pomoć manjeg dijela recenzije knjige:


OSVRT NA KNJIGU "MOĆ DUHOVNOSTI" Praktičan životni priručnik za početnike ANITE VUKOVIĆ


Kako čovjek doživljava duhovnost? Možda zatvorenih očiju pa potopljen u njoj izranja i obavija ga poput najfinije svile? Ne znam, sve se to događa na vrlo osoban način svakom čovjeku, ali mogu reći, da sam u duhovnost zaronila kao u duboki beskrajni plavi ocean i više se ne želim vratiti na neugodnu površinu površnosti.

Iz cvijeta života čovjek uvijek otrgne jednu laticu i baci je prema zlatnoj zori, mnogi ljudi otkidaju te latice života bacajući ih prema crnoj pučini samoljublja, srebroljublja, sebeljublja, sveljublja, mnogi ljudi kao bezglave kreature gomilaju svoj životni prostor masom materijalnog bogatstva zaboravljajući pri tome, da se bez srca ne može živjeti, da se bez osjećaja Ljubavi i Života ne može disati i ta čudna pohlepa oduzima im komad po komad srca, lomi ga na tisuću komadića i baca u beskraj Svemira otkud ne dolazi odgovor.

Anita Vuković je napisala svoju prvu knjigu "Moć duhovnosti" kao Praktičan životni priručnik za početnike koji tek kreću putem duhovnosti. Teško se riješiti starih obrazaca ponašanja, života, razmišljanja, a to je Anita iskusila u svojih 7,5 godina traganja upravo za samom sobom koristeći razne tehnike iscjeljivanja svog bića, raznih nametnutih normi koje stječemo odgojem, školstvom i socijalnom komunikacijom u okolini gdje živimo.

Taj put traženja sebe je dug, ali kad se jednom krene tim putem, onda nema stajanja, nema prekida - nešto nas uvijek tjera da idemo dalje i dalje, jer svakim novim otkrivanjem dolazimo do dubljih uvida, a to se može postići uz pomoć raznih tehnika koje je Anita ovdje navodila.

Najvažnije je prihvatiti sebe u sebi - shvatiti svoju potrebu za boljim i shvatiti da nešto ne valja i da se nešto mora promijeniti i to iz korijena. Upravo o tome Anita i navodi čitatelja i tragača da krene takvim putem, jer jedino na taj način - dubljim uvidom u sebe i prihvaćanjem svojih negativnosti koje će se pretvarati vremenom u pozitivnost i obilje ljubavi, Anita daje čitateljima korisne savjete, jer je i sama prošla baš tim trnovitim putem. Na tom putu je Anita imala podršku supruga, prijatelja, ali i nevidljivih pomagača, anđela čuvara i arhanđela koji su je tihim glasom vodili u toj njenoj intuitivnosti za promjenom sebe u sebi.

Izuzetno sam oduševljena ovom knjigom koja za mene nije priručnik, već jedna lijepa knjiga o traganju za duhovnošću koju svi u sebi imamo i tražimo, ali je tražimo na krivim mjestima.

Samo duboka iskrenost može čovjeka pokrenuti, da krene drugim putem života i zaroni u taj beskrajni ocean svoje unutrašnjosti, a to je Anita i učinila, jer napisati ovakvu knjigu, to može samo ona osoba koja je postala tragač i na tragu je dubljeg značenja života, ljubavi, Boga i svega što nas okružuje.

Želim dragoj Aniti još puno novih puteva u njenom traganju i nalaženju dubokih uvida i znam, da će čitatelji ovu knjigu prihvatiti jako pozitivno baš kako sam je i ja prihvatila dok sam je čitala.

Jadranka Varga, pjesnikinja
Zagreb, 28.02.2022.






Onako usput ćemo spomenuti da je i ta knjiga dostupna i u Epub i PDF formatu (formati namijenjeni čitanju knjiga na tabletima i mobitelima).

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link:



http://www.digitalne-knjige.com/avukovic.php

te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu


http://digitalne-knjige.com/

priznaju kao objavljena djela. Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala

http://digitalne-knjige.com/ "




ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-355-280-7 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

KONTAKTI ANITA VUKOVIĆ gdje se knjiga može nabaviti:

anita.vukovic001@yahoo.com

https://www.facebook.com/Glas-Srca-111894123840015/

https://www.youtube.com/channel/UCYXFhjoNT8SQ5AoKp1bQ6dw

https://www.instagram.com/_glas_srca/?hl=en


https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2022/04/1631970544/knjige-koje-sam-pripremila-za-tisak-i-eknjigu-ili-samo-za-tiskanu-knjigu-uz-pisanje-recenzija.html







USKORO ... MOJA NOVA 20. ZBIRKA POEZIJE

11.03.2022.

Uskoro izlazi moja 20. zbirka poezije... knjiga je pisana godinu dana, pisana je polako i inspirativno i to baš onako kako su se stihovi slijevali, ja sam ih zapisivala.

Knjiga izlazi na jedan poseban dan... sređena je i bit će poslana mom izdavaču gsp. Grbac Nenadu za portal

https://digitalne-knjige.com/ .








PREDSTAVLJANJE TISKANE KNJIGE

09.03.2022.




Predstavljam knjige mojih prijatelja pjesnika i književnika u čijoj pripremi i obradi knjige sam sudjelovala:



ALEMKA BRAZZODURO: SUNCE MOJE DUŠE
(prošireno reizdanje)



Posveta u ovoj lijepoj knjizi je: „Jutro je, plešemo u ritmu tišine koji postaje dah, zatim zahvalnost i napokon ljubav.“ Monia Pin



Alemka Brazzoduro

O AUTORICI


Rođena sam 17.02.1954. u Rijeci (Sušak). Nakon 42 godine kao član Opernog zbora Hrvatskog narodnog kazališta „Ivana pl. Zajca“, otišla sam u mirovinu od 01.03.2018.

Prve stihove sam napisala kao 16 godišnja djevojka lebdeći u oblacima zanesena prvom ljubavi. Nakon puno godina životnog iskustva pronašla sam svoj osobni izričaj u pisanoj riječi. Dušom i srcem ispisala sam stihove uvjerena u postojanje Ljubavi koja je izvor života, sreće, zadovoljstva i blaženstva.

Svi smo mi Božja djeca i vođena izrekom “Kad je tuđa sreća tvoja sreća, to je prava ljubav.“, ispisala sam stihove o njenoj moći, jer smo stvoreni iz Ljubavi, da širimo Ljubav kao što je to navedeno i u mojim knjigama „Čežnja“ i „Jesen života“, a i u ovoj trećoj zbirci poezije „Sunce moje duše“.

Ne znam je li dovoljno reći hvala svima koji su mi do sada pomogli u izdavanju moje tri zbirke poezije, ali kad se srcem piše, Duša uvijek ima nešto za reći.

Hvala svima od srca,

Alemka Bazzduro, pjesnikinja



SUNCE MOJE DUŠE

Kolike noći sam probdjela
izvirujući kroz prozor
u prazninu stvarnosti!

Vrištala mi je duša umorna
brojala sam uzdahe njene
i sanjarila sam budna
zaustavljajući kazaljke sata,
da ne prate
slapove slane.

Ležala sam
u naručju sudbine
milujući suze turobne,
udahnula sam mir
želeći dočarati ljepotu
mirisa usnulog života.

U praznini slutnji
odjednom ti,
sunce moje duše!

Žuboriš kao potočić
i šumiš kao usnulo more
svjetlom i toplinom
i kao sunce
ogrijao si me
pripadanjem koje traje
sve dok ljubav se daje.

Tijelo mi opet drhti,
usne spojene
u nedostajanju
i u nevjerovanju,
da pripadamo
jedno drugome.

Ti, sunce moje duše,
izliječio si dušu moju
koja sad ne plače,
već sjaji izgarajući
od ljubavi čiste.






„SUNCE MOJE DUŠE“ ALEMKE BRAZZODURO


Kad riječi zaplešu svoj zanosni ples virtuozno lebdeći na usnama pjesnika, a moćno pero zabilježi njihove titraje, nastaje nešto lijepo, istinito, plemenito, dobro, nastaje ono što čovjek stvori svojom maštom, da oslika svijet i opiše ljubavne čežnje u očitovanju duše koja opaža svijet najnježnijim osjećajima srca, a tako svoju poeziju piše pjesnikinja Alemka Brazzoduro.

Iz dubine srca izvire čisti izvor ljekovitog sadržaja, čas hladno osvježavajućeg, čas toplo okrepljujućeg. Njena treća knjiga pjesama „Sunce moje duše“, grije toplo nježno, poletno, istinito, životno i uzbuđuje sva čula. Dok pažljivo čitam njene pjesme koje nose jasnu poruku proživljenih iskustava, miriše mi ljubav miomirisom najljepšeg cvijeta, osjećam značenje riječi kao sočnu hranu svom umu, dodirujem cijelim svojim bitkom ljubavne događaje koje iskreno opisuje, slušam odjek stihova u prostranstvima duše i vidim svijet njenim očima bistrog pogleda.

U njenoj pjesmi „Učinilo mi se“ plešu stihovi koji potvrđuju moj unutarnji uvid subjektivnog promatrača.


„Učinilo mi se ili nije
kao da neka mila ruka
na grudima udara ritam
ljubavne etide
sve bolje i bolje,
skoro pa savršeno je?“



Meni se nije učinila skrivena tuga u stihovima niti mi se učinila nedosanjana sreća i osujećena ljubavna priča zvana čežnja za istinskim osjećajem punine u srcu i osjećajem u duši. Alemkine pjesme imaju posebnu notu nostalgije za prohujalim vremenom ovjenčanim gorko-slatkim iskustvima nevoljene i voljene žene.

U pjesmi „Igra sudbine“ oslikava se čežnja za drugačijim i poželjnijim životnim iskustvima koji u sebi nose poštenje, privrženost, savjest, požrtvovnost i podršku u trenucima koji život znače.


„Čeznutljivo se gledam
kao da tečem i žuborim,
a srce me bodri da se borim
makar snovima
i da vrijedilo je ljubavi
svaku moju pokoru.“



Vrijedilo je ljubiti i biti ljubljen svim osjećajem srca i kao zarobljena ptica u krletci duše skupiti bisere suza u tuzi nedostatka slobode i osmijehu sreće u srcu ovjenčanom umilnom pjesmom melodičnih stihova ogrijanim toplinom pomirene duše.

U stihovima ove lijepe knjige pjesama Alemke Brazzoduro „Sunce moje duše“ pjesnikinja nam je velikodušno ispovijedila dugo čuvane tajne i olakšala nama koji još nismo tako slobodno otvorili svoje srce za dijeljenje naših istina i osvijetlila je put, da se poistovjetimo s iskustvima koja nam je lako prepoznati kao naša vlastita.

Čestitam Alemki Brazzoduro na trećoj knjizi pjesama i zahvaljujem joj što sam dobila još jednu priliku, da među prvim čitateljima pročitam i upijem ove divne stihove koje sa ljubavlju preporučujem kao pitko štivo koje umiruje i potiče na duboko promišljanje života u njegovoj biti.

Anđa Jotanović, književnica,
Rijeka, 03.06.2021.









ISBN broj kod NSK RH 978-953-48417-1-6



https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2022/04/1631970544/knjige-koje-sam-pripremila-za-tisak-i-eknjigu-ili-samo-za-tiskanu-knjigu-uz-pisanje-recenzija.html







TAKO MORA BITI

08.03.2022.

Ne znam zašto, danas mi - kao slučajno - dođoše ove riječi u goste i zaviriše u moje oči:

''Vrati mač na njegovo mjesto, jer svi koji se mača laćaju, od mača i ginu ili zar misliš, da ja ne mogu zamoliti Oca svojega i eto umah uza me više od dvanaest legija anđela?

No kako bi se onda ispunila Pisma, da tako mora biti? Kao na razbojnika iziđoste s mačevima i toljagama da me uhvatite? Danomice sjeđah u Hramu naučavajući i ne uhvatiste me. ''

(Mt 26,52-55)


Objavio Klaudio Krtalić 29th May 2009







PREDSTAVLJANJE TISKANE KNJIGE

02.03.2022.




Predstavljam knjige mojih prijatelja pjesnika i književnika u čijoj pripremi i obradi knjige sam sudjelovala:



Kika: POEZIJI S LJUBAVLJU
(prošireno reizdanje)



Posveta u ovoj lijepoj knjizi je: „Ako svaki dan padne u svaku noć, postoji zdenac u kojem je jasnoća zatvorena. Moramo sjesti na rub izvora mraka i strpljivo loviti palo svjetlo.“ Pablo Neruda



Kika

O AUTORICI


Mjesto rođenja Visoko, BiH, prebivalište Zagreb, RH. Poeziju nosiš u sebi... puno toga ne staviš na papir... To mi je ljubav od najranije mladosti, ali pisanju sam se značajnije posvetila zadnjih par godina pa i sa vama (koji volite nježno istkanu pisanu riječ) evo, dijelim nešto svoje...Poezija je i šapat i vrisak duše... Oslobađa i grli. Emocija pronalazi misao, a misao riječ... i pušta pjesmi da poteče...

Poeziji i Vama, s ljubavlju...
Kika



SVEGA IMA U MOJOJ BOSNI...

Svega ima u mojoj Bosni ...
još kad te uspomene povuku... svega ima,
a najviše raširenih ruku
kad ti bujrum kažu,
u osmijehu se čita
jeste li za kafu?

Tamo se ne pita!

Taj magični komadić svijeta
gdje i cvijet prkosno
po svome cvjeta
pa se diči... usred ljeta
poseban sam, kome to smeta?

A kad se razliju mirisi i boje
modrim rijekama, zelenom šumom...
po planini... gradu,
ma, svega ima u mojoj Bosni!,
da je ne kradu...
samo da je ne kradu
kako da se za Bosnu ne veže
stiskaju je... zaboravljaju,
a Bosni je uvijek dva puta teže!






OSVRT NA PROŠIRENO IZDANJE PRVE ZBIRKE POEZIJE
„POEZIJI S LJUBAVLJU" AUTORICA: KIKA



Ponovo se susrećem sa prelijepim stihovima koje je napisala pjesnikinja Kika, ali ovaj put je to reizdanje njene 1. zbirke poezije.

Ova knjiga obuhvaća stihove iz 1. zbirke, ali i nove pjesme koje su pisane nakon izdavanja prve knjige i opet sam ostala sam jako ugodno iznenađena ljepotom, zrelošću, dubokom refleksivnošću i ljepotom novih stihova.

Znala sam što je autorica pisala, dok je pisala svoju 1. zbirku i pitala sam se je li to bilo prije ponoći ili nakon nje, ali nepoznato mi je? To je ostala jedna tajna koju nikad neću saznati, ali nove pjesme koje se nalaze u reizdanju 1. zbirke ne slijede pravocrtnost koju sam osjećala, dok sam čitala 1. zbirku, već se putovi novih stihova isprepliću kroz razna vrata života: vrata tišine, vrata buke, vrata pitanja, vrata bez odgovora, ali svi ti odgovori se sami nameću čitatelju i kao da puštaju krik: “Ja sam taj odgovor. Ova knjiga je taj odgovor.”

Sve se opet događa u predvorjima bijelih stihova, nostalgičnih slika iz mladosti, neispunjenih snova i želje, da autorica konačno prođe kroz ta vrata tišine koja su pritvorena, ali njena plahost se još uvijek ne usuđuje pitati svoje srce: “Srce moje, a što ti ono želiš?”

Srce dobro zna što hoće i vodi autoricu svojim putovima, ali razum je jak, oprez je jak, plahost je još uvijek sjena koja je opet dalje odvodi od njenog srca, ali odgovori se sami pokazuju, dok noćna tama sjedi u svom kutu i – čeka.

Ta noćna tama je posebna prijateljica: vjerna je kao tuga, čudna je kao dah koji se pretvori u prah, ako se jači izusti i ne voli baš davati odgovore. Tišina je prijateljica tame, tišina je prijateljica tuge, ali sve to svjetlost srca obasja pa se te vjerne prijateljice moraju skloniti i zamagljenim očima pogledati u stvarnost koju autorica ove lijepe knjige isiijava svojim stihovima: ljubav, želja, sjećanje, pripadanje, čežnja, radost, veselje i opet – ljubav.

Kako sam već na početku napisala, iskreno preporučujem svim čitateljima ovu knjigu koji je ili slučajno ili namjerno dobiju u ruke – iznenadit će se onim što piše u ovoj plavoj knjizi.

Jadranka Varga, pjesnikinja
Zagreb, 27.09.2021.












<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.