AKI RAHIMOVSKI - POČIVAO U MIRU BOŽJEM

22.01.2022.


izvor: internet



"Ma što da želim sve je tako daleko
i sad mi žao sve bih opet ponovo
najljepšu pjesmu tebi bih pjevao
hej, kamo sreće da sam pjevat' mogao

Ptice u bijegu, tišina gradi zidove
zvoni zbogom, riječi kazne Božje
te tvoje usne opojne, još uvijek sanjam
kako su me ljubile

Jesen u meni tuguje,
zašto sanjam čemprese
moje ceste ne vode nikuda bez tebe
jesen u meni caruje, a u tebi proljeće
ni Sunce ne može, ne može kroz oblake
rano moja, hej

S' kime sada putuješ
ma što da bilo nemoj da mi tuguješ
najljepšu pjesmu tebi bih pjevao
hej, kamo sreće da sam pjevat' mogao"


autor Husein Hasanefendić - Hus.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.