KNJIGE

09.07.2021.


slika: digital art

Izdat ću ukupno 21 knjigu... 18 samostalnih i 5 zajedničkih sa drugim autorima je izdano, sad radim paralelno 3 knjige i onda ću stati...

Zašto 21 knjigu?

Zato, jer je moja mama rođena 1921. godine i zato jer joj je 21.6. imendan i njoj sam (u sebi) obećala da ću izdati ukupno 21 knjigu ... sve ostalo, ako ću izdavati, bit će nešto spontano, ali 21 knjiga - dok sam živa - bit će izdana sretan

E, daa... sve knjige sama financiram - i digitalnu objavu i tiskane knjige, ako ih tiskam.

Sad bih rekla nešto o izdavanju knjiga i kako to danas više nije "Božje slovo" tj. kako je bilo jako teško prije par godina izdati knjigu.

Ako čovjek ima inspiraciju pa zašto ne bi objavio knjigu? Jednu, dvije, tri, 33? Pa ako je to i "štancanje" knjiga kako neki pričaju sretan ok, ja ih onda "štancam'' i jako sam sretna zbog toga. sretan

Dostojevski je izdao preko 40 knjiga, Krleža u kojega se svi zaklinju je izdao oko 80 knjiga, Lenjin oko 60 ili 70, Matoš je imao u sabranim djelima negdje oko 25, a što se tiče Ranka Marinkovića, on nije češće pisao valjda, jer nije imao što reći, tako da je to ostalo jedno prilično tanko djelo.

To je slučaj sa mnogim našim uglednicima pa onda kada naiđu na plodnog pisca, onda mu se podsmjehuju i komentiraju malo čudno kao što je bio slučaj Balzaca, Ujevića, Prousta, Camusa i mnogih drugih.

Ta su djela jako velika, Tolstoj, na primjer, je izdao preko 150 knjiga, jer je imao što reći, Hemingway je izdao oko 50, Churchill je isto izdao 45 knjiga, veliki broj su ih izdale i Vesna Parun i Vesna Krmpotić koja je izdala preko 100 knjiga, ali se ne može reći da su svi oni pisali budalaštine!

Prema tome, ta stvar je okončana i ne uzrujavam se oko toga što će netko reći o broju mojih izdanih knjiga ili hoće li neka moja pjesma ući u neku zajedničku knjigu/zbornik/zbirku ili ne.

Ja se ne vodim brojem napisanih knjiga, već time što i koliko toga imam reći, a imam puno toga još za reći kao što sam i napisala u uvodu, do 21. knjige i objavljivat ću knjige, dok god mi inspiracija teče sretan

Do sad sam izdala 18 samostalnih zbirki i 5 zajedničkih sa drugim autorima. Mnoge moje pjesme se nalaze u našim i inozemnim zbornicima, a kako sam navela, pišem paralelno 3 knjige: jedna knjiga sadrži fantasy priče, druga knjiga je zbirka poezije, a treća je posebna i najposebnija.

"Ponekad ljudi oko tebe neće razumjeti tvoj put i to je u redu. Ne moraju, nije za njih." - nepoznati autor







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.