ZAGREB, MOJ GRAD

31.05.2020.



slika: internet

Moj grad je danas tih
i kao da traži od mene neki stih,
ali za njega stihova nemam,
jer samo ljubav u srcu spremam.

Moj rodni grad danas slavi
svoj dan, kao slavljenik pravi,
a ja se radujem zajedno sa njim,
jer mi smo oduvijek pravi tim.

Moj grad danas ima ranu
kad se tresao u tom hladnom danu,
kad su zgrade ruševine postale
i kao takve nedirnute ostale.

Hoće li se obnoviti moj grad,
pitala sam se i pitam se sad,
hoću li opet šetati Ilicom
bez straha u oku svom?

Moj grad je danas tih,
a ja sam za njega napisala ovaj stih,
da se njegovo vrijeme uvijek slavi,
jer Zagreb je jedini grad pravi
gdje sam rođena i gdje živim,
gdje hodam ulicama njegovim
i znam, tu ću i srce da umirim.


napisano: 31.05.2020. u 10:00h, sastavni dio 18. neobjavljene zbirke poezije


slika: Jadranka Varga







NEPRAVDA

22.05.2020.



Iskrenost danas nije baš popularna, ali kako biti drugačiji kad si takav kakav si? Jednostavno, biti to što jesam, jer druga ne mogu biti, a i neću.

Vrlo otvoreno iznosim svoje mišljenje, iznosim i nepravde koje se događaju, pišem o mnogim stvarima ovdje na ovom blogu, često i komentiram sukladno tekstu, ali kad znam za nepravdu i kad sam je i sama doživjela na svojoj koži ne mogu i neću ostati pasivna bez obzira što tko mislio o meni ili raspravljao ili komentirao!

Nepravda je jedna i drugačija ne može biti, nego nepravda - može se ona umotati u raznorazne snishodljive i vrlo klizajuće riječi i rečenice, ali istina uvijek izbije van, a to je da je nepravda - nepravda.

Volim se ovakvu kakva sam bez obzira na to što će tko misliti, ali uvijek sam bila i ostat ću za pravdu, čistoću, iskrenost - to me puno puta u životu koštalo, ali jasna informacija ne može naštetiti nikome, osim osobi koja je učinila nepravdu prema bilo kome.

I što koga briga kakav život vodim i kakva sam?

Bitno je biti pravedna, iskrena, osoba koja nikome ne želi zlo, ali na nepravdu reagirati vrlo pravedno i željeti da poštenje zavlada svijetom, a tako ga je malo, na žalost, zbog ljudi koji vrlo manipulativno, nehumano, snishodljivo i vrlo vrlo proračunato manipuliraju masama. Samo biti to što jesi, jer i ne možeš biti drugo, nego - ti!


- ovo sam ostavila kod jedne blogerice kao komentar, na njenom postu: srijeda, 13.02.2013. "NEMA SMISLA" i nalazi se u mojoj 6. zbirci "DUŠA ANĐELA":

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php







DRAGA TEUTA, ŽELIM TI SRETAN ROĐENDAN

18.05.2020.



Draga *t e u t a* želim ti sretan rođendan, uz pregršt lijepih želja, ljubavi, sreće, zdravlja, dobrih financija i još boljih vibracija sretansretan







KOCKA

13.05.2020.

Montage stvorio Bloggif

hvala, draga *teuta*

Montage stvorio Bloggif







ODNOS

12.05.2020.


Šuška i Davor

"Obično ne prosuđujem ljude, ali pažljivo promatram kako se odnose prema životinjama.

To puno govori o njima."

Stephen Littleword



Šuška i Davor

slikano u Gajnicama







PISMO PRIJATELJICI

11.05.2020.



slika: internet


Hvala ti što si uz mene
i razumiješ one tajne akorde
koje duša iz dubine svemira sluša...

Hvala ti što si uz mene
kad mi srce zadrhti od brige
i kad ne zna kamo bi se okrenulo,
da se ne bi zaboravilo.

Hvala ti što si uz mene
i kad me radost obuzima
pa caruje životom,
hvala što si uz mene
i dijeliš svoj život
tvojom duše ljepotom.

Hvala što si uz mene
i kad te nema,
ali tvoja duša je pokraj moje
i tiho se priklanja sjeni mojoj
kao što se i moja priklanja tvojoj.

Hvala ti što znaš
i što me poznaš
onakvu kakva sam,
a ne kakvu me vide
neki čudni ljudi
hladnog i distanciranog srca,
hvala ti za sve,
prijateljice/prijatelju moj(a) ....


napisano: 19.07.2017. u 13:55h iz jedne moje knjige kao trenutna inspiracija i zahvalnost za iskreno prijateljstvo


slika: internet







MAMA - U RATNOM ZAGREBU, II SVJETSKI RAT

10.05.2020.





mama - lijevo



mama - desno





rođena je u Mandaličinoj 13... postoji još jako puno njenih slika iz ratnog Zagreba, ali ove sam izdvojila







#OSTANI DOMA - 3. PUT

06.05.2020.



moj suprug Davor, slikano prije šišanja sretansretansretansretan prije 4.5.2020. sretansretansretansretan







GRANICE i V I J E S T I

04.05.2020.



''Ljudi se međusobno varaju, lažu jedni drugima u lice, obmanjuju se laskanjem i prozirno pretvorljivim udvaranjem, a to im često pošteno ljudski izgleda nerazmjerno hrabrije, nego da jedni drugima kažu golu istinu.''

Miroslav Krleža






i.... upravo sam poslala moju 16. zbirku poezije mom izdavaču za objavu na portalu

https://digitalne-knjige.com/


http://www.digitalne-knjige.com/izrada.php







JORGOVAN... NAJLJEPŠE CVJETA U MAJU

01.05.2020.







<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.