MANIFEST

31.12.2015.


Image and video hosting by TinyPic


8.03.2011. je jedna pametna i divna žena napisala ovaj Manifest na jednom portalu, a svaka riječ ovdje, koju je napisala, može se primijeniti na svakog od nas.


Image and video hosting by TinyPic

''1. Svojim pisanjem i komentiranjem govorim o sebi.

(Predstavljam moje osobno viđenje, moje trenutne osjećaje i mišljenje ili stav.)

2. Ne uzimam preosobno komentare upućene meni.

(Komentari drugih ljudi su odraz njihovog doživljaja napisanog. Oni mi otvaraju i onu drugu stranu mene koja mi se ponekad možda ne sviđa, ali je tu...)

3. Snosim odgovornost za sve što kažem.

(Kamo me vodi put pisanja, komentiranja, razgovaranja, stvar je moje odluke i odabira.)

4. Prihvaćam različitosti.

(Poštujem pravo svakoga da misli, govori i izražava se drugačije. Svatko je unikat.)

5. Pišem s povjerenjem.

(Pišem ovdje upravo zato jer osjećam da se mogu otvoriti i biti onakva kakva jesam.)

6. Zabavljam se.

(Zabava ne isključuje mogućnost da nekom drugom trenutno nije do zabave, i da nemamo svi jednako poimanje zabave, ali što je tu je...)

7. Suosjećam s drugima.

(Svjesna sam da nije svaki dan svakome i uvijek sretan i dobar dan.)

8. Verbalna grubost, podcjenjivanje, zajedljivost, psovke i vrijeđanje ne spadaju u moj vokabular.

(Dovoljno je znati da ovo mjesto nije smetlište, ali ni istresanje otpada ne funkcionira uvijek po dogovorenim pravilima... )

9. Kritika je ljudska.

(Pogledaj pod 2.)

10. Ne zamjerim ništa nikome.

(Odnosim se prema drugima onako kako želim da se drugi odnose prema meni, ali sam svjesna da smo svi samo ljudi a ne programirani strojevi i da nam se ponekad "omakne"...)


Autorica manifesta: biby


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59539


Image and video hosting by TinyPic







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.