ŠUŠKA - KAD BOLEST ZAKUCA NA VRATA

12.11.2015.



Image and video hosting by TinyPic
slikano 18.10.2015.

ŠUŠKA JE BUBINA, ima 13 godina i 9 mjeseci:



''DIJAGNOZA:
- Omarthosis pedis dextri;
Arthrosis articuli cubiti dextri;
Sponylosis deformans vertebrarum thoracalium

NALAZ

- Na standardnim projekcijama desnog ramenog zgloba, humerusa i lakatnog zgloba diferenciraju se blaže sekundarne koštane reakcije u ramenom i lakatnom zglobu;

- Koštana maktostruktura humerusa RTG je intaktna;

- Znakova svježe traume ne može se izdiferencirati;

- Opisana otečenja i zasjenjenja u opisanom području pripadaju opsežnim tvorbama u mekim tkivima aksilanog i sternalnog područja;

- RTG vidljivih promjena u vratnoj kralježnici ne može se izdiferencirati, u grudnoj kralježnici kaudalno se diferenciraju sekundarne spondilotične promjene (primjereno dobi i pasmini).''


*************************

sad smo bile vani, nas 2 same, suprug radi, do sad ju je on uvijek nosio van pa ona stane nekako, izvrši nuždicu se i on je nosi gore...

a sad sam išla ja ... ajooooj... ona ima oko 19 kg, a ima i taj lipom na torakalnom dijelu... i još se opusti... ja je ne mogu dignuti

i mozgala sam ovih dana što i kako i uzela sam jednu plahtu, prerezala je na pola, suprug je svezao veliki čvor i tako sam provukla tu plahtu ispod nje i nekako smo izašle do lifta pa liftom sa 1. kata dolje pa onda tih paklenih 6 stepenica, nekako smo se kotrljale i kad je izašla van, odmah je izvršila nuždu... i opet smo se nekako kuglale uz te stepenice pa do lifta pa u stan...

moj mali junak!!!

sve je izdržala, još mi je pomagala hodajući sa nogicama, a prva desna joj je bolna... u ponedjeljak uopće nije mogla stati na nju, već mi ju je samo dizala u zrak i pokazivala i cvilila, kako je boli

danas je bolje... nekako već dođe do mene tu gdje sjedim pa legne, a sad je ispod kreveta...

javila sam suprugu i rekla, da je to stvarno bilo vatreno krštenje, jer je ovo šok za mene, Šuška je malo teža, ja je ne mogu dignuti, jer mi je kičma u rasulu, a i ona se opusti tako da 19 kg baš se ne može lako dignuti...

suprugu je lakše, ali što kad on radi od 16h do sutra ujutro?

smislila sam tu plahtu i sad smo bile vani i sad je gotovo do ujutro, a ujutro dođe suprug, on će je odnijeti, a ja idem uz njih i vabim je na nuždicu

samo neka je moja Šuškica živa i zdrava, zdrava relativno ... dajem joj te njene tablete, koje mora piti, a dajem joj i pola ''voltarena forte'' na dan i vidim da joj je bolje .. u odnosu na ponedjeljak, kad nije mogla stati na tu nogicu - ovo je sad super...

samo, krv joj se ne zgrušava pa je ''voltaren'', kako kažu, nekako opasan za nju, ali što da radim? dajem joj i ''Silimarin'' za jetru i još neke antibiotike radi zuba i tako nekako krpamo se...

kad oboli član obitelji, a ona to je, sve zvizdarije padaju u vodu, sva prepucavanja se čine tioliko irelevantna i nevažna, da je to nezamislivo!

evo, nisam mogla vjerovati, ali opet me je digla i bile smo vani

ovo je inače njeno vrijeme, oko pola 8 i toliko je lajala da smo morale izaći van .... malo je pi-pi i ide ona doma!, ali ovaj puta je bilo bolje... išla je bolje i kretala se puno sigurnije...

čim je vidjela tu plahtu, jače je lajala, a i ja sam sad znala sa čim se suočavam...

prvi put nam je trebalo skoro pola sata, a sad smo za 15 minuta bile gore..

Šuškini lijekovi:

Cosequin HA za zglobove

Rycarfa Flavour 50 mg za bolove

Antibiotic Stomorgyl 20 za zub oteklina

Silimarin za jetru

Flogo mast za guzu, prokrvarila okolo

Peptoran eventualno kad joj dajem ˝ tabletice “Volteren forte”




Image and video hosting by TinyPic
zamišljenost

Image and video hosting by TinyPic
poslije kupanja

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.