Mistress Ninella : In My Room

utorak, 06.11.2007.

World Is Mine 2

kako bi bilo lijepo da živimo u svijetu bez lešinara.

bez onih koji bi iskoristili i zadnji atom snage samo da nam napakoste.
samo da nas povrijede.
samo da nam učine zlo.
samo da nas iznerviraju preko svake mjere.
samo da bi se mi - zbog njih - osjećali loše.

tja...

emocionalni vampiri.
već neko vrijeme postoji taj pojam koji označava - stigmatizira, kategorizira - osobe koje se hrane našom energijom.
dave nas, pričaju o svemu i svačemu, uglavnom o sebi i o sebi, o banalnostima i svemu onome što ne volimo. nakon razlaza sa takvom osobom, ona se osjeća dobro, odlično, puna energije - dok smo mi iscrpljeni i almost dead.

poznajem takve.
znam ih jako puno.,
možda i ja tako djelujem na nekoga?
nemoguće. ne družim se s nikim, pa ni ne mogu dovoditi ljude u takvu situaciju - okolnost, stanje.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

uzela bih te za ruku i posjela.
blindfoldala bih te i vezala.
a onda bih ti čitala.
tiho, baršunastim glasom kraj uha, da osjetiš moj dah.
rekla bih ti da te mrzim.
rekla bih ti da te istinski mrzim zbog onoga što mi činiš.
izvukao si onaj dio mene na koji ne želim ni misliti.
za koji sam se iskreno nadala da je davno mrtav.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

uzela bih te za ruku i posjela kraj sebe.
blindfolded i gagged.
tied and tortured.
i rekla bih ti ...
da mi je stalo?
definitivno.
da te V?
vrlo moguće
.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

danas je divan dan.
dok sjedim u contu i pijuckam svoj macchiato i pišem ovaj post, vani je nebo ledeno sive boje. zrak je hladan i savršeno čist.
rječina je neke nedefinirane boje, a golubovi su se mirno posjeli na ogradu.
kakva idila!!!
voljela bih se šetati danas.


affranchie? definitivno!!

06.11.2007. u 10:34 • commentsprint#

<< Arhiva >>

Photobucket - Video and Image Hosting

In My Room je posvećen prvenstveno istinskim ljubiteljima D/s-a i bdsm-a, a zatim svim ostalim znatiželjnicima i slučajnim prolaznicima.

Priče su u velikoj većini napisane po istinitom događaju, iz vlastitog iskustva.



Miss N.

Photobucket - Video and Image Hosting




Discover Depeche Mode!

Free Counter
Free Counter
MODE DEPECHE lyrics
Collarme.com - Free BDSM personals and Chat

Domina!
BDSM/Dominas community page

Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Mr. Dave Gahan Himself
Paper Monsters - 468
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting











Add Me! Bloggers Unite - Blog Action Day