ponedjeljak, 28.04.2014.

Samo rijetki nađu rijetke...

Dok sam pila kavu u svom lokalnom kafiću, naišao je stari poznanik.
Znamo se još iz onih vrlo mladih, ludih i dosta razigranih dana. Nešto stariji od mene, nekako umoran i rastresen.
Nedavno smo pričali u svijetu virtuale, jer sam pisala kolumnu o lokalnim bendovima.
Svira gitaru, punker je..

Znala sam otprije da je radio svašta. Umjetnik je u izradi namještaja, ali je zbog situacije odustao od svog sna. Radi to za sebe, za dušu..
Nikada nisam vidjela niti jedan njegov komad, ali sam sigurna u njihovu ljepotu.
Kada mi je pričao kako je radio 10 mjeseci na groblju i kako se nagledao zaista mučnih stvari, ja sam osjetila divljenje. Mogao je, ne raditi to. Mogao je reći, ne mogu.

Ali radio je i poslije se liječio zvukom gitare.

Rekao mi je kako voli pisati i kako mu se jako sviđa moje. I ono kolumnističko i ovo drugo, poetizirajuće.
I u čemu je štos s tim riječima? , pitao je zamišljeno.
Kao da se boji...

Da njegova priča neće značiti, da neće biti ispričana pravim riječima, da će se izgubiti u njoj..
Rekoh mu :"To ti je sve stvar vježbe, što više pišeš, pišeš bolje. Nema puno filozofije."

Mom čuđenju nije bilo kraja, kada je spomenuo da ponekad čita Ujevića i Matoša. Punker nježnog srca.
A između toga vježba mozak igrajući šah.

Njemu treba poticaj da napiše svoju priču, a ja oduvijek želim znati onako odlično, igrati šah.

Pisanje je poput šaha. Nadmudruješ se sa svojim riječima.
Ali nema uvijek šah mata.

Smijali smo se mnogo, pričali tako lako, raspravljajući o mnogim problemima u ovoj našoj provinciji, u kojoj smo zapeli.
Oduševljena što postoje duše u muškome tijelu koje razmišljaju pametno, govore s duhom, ne boje se ničega pa ni posla s mrtvacima, i nisu izgubile osmijeh, ja sam osjetila sreću.
One duše koje govore iskreno i to osjećaš, jer se ne može sakriti i koje ti čak i svoje strahove, serviraju na pladnju.

"Ponekad znam napisati pjesmu. Probao sam priču, ali se izgubim u dužim formama", rekao je on, niti ne sluteći, da svoju priču piše tako lako, tečno i slojevito.
Iskreno i autentično.

"Moraš, moraš probati", rekla sam mu sa velikom željom, da tu svoju ispričanu priču, samo napokon stavi na papir.

Neki znaju pisati.
Neki imaju dobru priču i samo moraju naći dobre riječi.

U ovom ludom svijetu, ponekad osjetim veliku sreću.
Kada sretnem ČOVJEKA.
Autentičnog, iskrenog i velikog srca.
Onog koji se ničega ne boji, koji kopa i grebe i ne odustaje nikada.

I takvi, rijetki ljudi, imaju zaista veliku priču. Možda neće biti zapisana, možda neće biti nikada ukoričena, možda će pasti u zaborav, ali je potpuno njihova. Predivna.
I veća od života samog...








- 23:36 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos