ponedjeljak, 02.04.2012.

Kako sam te pisala...

Pisala sam te kroz praznine među riječima
Kroz trotočke i zareze, razmake i upitnike
Pisala sam te kroz sve rječite rečenice i one šutljive koje govore puno
Kroz sve stihove o ljubavi i kroz one koji kao ne govore
Kroz množinu i jedninu, kroz sva lica i zamjenice

Pisala sam te kroz sve dodire
Ispreplitane prste, uzdahe i ushite
I onda kada više nisam mogla pisati i nisam željela
I kada su mi se lomili prsti a riječi bile tako potrošne
Pisala sam te i ispisivala do zadnjeg daha

Pisala sam te kroz slobodu, ples po rubu, tunel koji se zove tuga
a pisala sam te da izgubiš svaki smisao i svaku riječ
da ne budeš niti u prazninama
niti u točki koja je kraj


Pisala sam te da te obrišem, ispišem, odsanjam
da te svedem na bezrječje i besmisao
pa ćeš izgubiti svaku riječ i slovo
i postati netko bez postojanja

Pisala sam te kroz sve odbljeske u dječjim očima
kroz sve satenske dodire kojima su me dodirivali
kroz sutone i izlaske duše
sjene i odraze, prepuštanje i predaju

Pisala sam te i dalje kroz riječi koje nisu bile upućene tebi
kroz zanosne stihove upućene na drugu adresu
kroz čežnje i snove jer sam te jednostavno morala
ispisati, odsanjati, zaboraviti svaki pogled, dodir i riječ


I kada sam ispisala pet tisuća i tristosedamdeset riječi
i kada sam te odsanjala i svela na nepostojanje riječi
na neopisivost i prazninu
postao si misao bez misli, riječ koja ne postoji
samo točka bez značenja
upitnik koji više nije pitanje



- 23:00 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos