Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

četvrtak, 21.10.2021.

Đavolji triler




Ipak, kad malo bolje razmislim... Te osobe koje su mi činile loše (čitaj nešto protiv moje volje), ne mogu ih tretirati kao neprijateljima, već kao svojim učiteljima. Od njih sam naučila kakva ne treba da budem...ali ako su mi nanijeli nepravdu to ne znači da trebaju sa tom istom nepravdom da nastave, jer ja sam spoznajom ko su oni sasvim dovoljno naučila od njih. Koliko god se trudila da se predstavim kao osoba širokih vidika, prvo samoj sebi, što je i najbitnije, nikad neću moći razumjeti ljude koji svjesno nanose zlo drugima. Ja duboko vjerujem da, kako postoji dobro, tako postoji i zlo. Postoje i ljudi koji potpišu pakt sa vragom i rade u njihovoj sluzbi misleci da se nikad razotrktiti neće, pa se skrivaju iza maski , glume svece, a ustvari su samo šaka jada. Zamislite kad radite u službi vraga zato što vam je obećao novce, žene, život na nivou, koliko to ima veze sa realnošću, smislom i iskrenošću i koliko u tome moze uzivati neko ko je spao tako nisko? Nimalo. Mozda i moze trenutno, ali to se plaća. Ko zna čime... Neki ljudi su spremni na sve. Biti spreman na sve nije garancija sreće, pogotovo kad znaš da to tako inače ne bi bilo....

P.S. 1- Odgledati film „Egzorcist“, ko nije....

P.S.2- Fotka nosi simboličan naziv "Oslobođenje"

21.10.2021. u 20:33 • 27 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.