AnaM

četvrtak, 09.12.2021.

Jake žene…

Jake žene…
Posle susnežice granulo sunce, pa sa prijateljicama pijuckam kavicu na obali reke.
Splav kao splav, ništa naročito. Jedina je razlika što gosti imaju podbradak (čitaj masku), a stolovi razmaknuti. Oni malo prigluvi se deru da ih čuje pola restorana. Poštujemo i mi mere samozaštite, što će reći, sedimo kao da smo se posvađale.


Žali se prijateljica sveže rastavljena
-Muškarci su postali nemogući. Evo ja sam uspešna na svakom polju, imam dobar posao, stan, auto. Ne mogu naći pravog muškarca.
-Možda previše tražiš.
-Ma, ne, znaš mene gde god se uhvatim ja uspešna, ali ne vredi.
-Previše tražiš sigurno.
-Ne, istina je muškići se plaše jakih žena.Ja sam preveliki zalogaj za njih.

I tako se mi žalimo na muškiće, kao sve normalne ženskice. Ona posebno napala jednog da joj nije ni za mali prst, a opet se nešto prenemaže, neće ni vezu, a o braku ni pomenuti. Za susednim stolom, nekoliko muškaraca prisluškuje razgovor. Ne mora se previše ni truditi, sve se čuje. Jedan nešto mrmolji sebi u bradu. Jednog trenutka više nije mogao izdržati, pa će
-Ne plaši se on tebe što si jaka, nećete ruke obarati, nego se ti njemu ne sviđaš.
Pogledasmo se zabezeknuto, i brzo odosmo da šetamo. Mi smo jake žene, neće nas izbaciti iz takta jedan slabić. Ili hoće??

- 18:26 - Komentari (28) - Isprintaj - #