AnaM

petak, 09.07.2021.

NEMAČKA PERILICA…

Blogeri gde ste??
Ko će me komentirati ako ste svi na kupanju??


Zove me prijateljica euforično.
-Gde si ti?? Odmah dolazi, poslao mi sin perilicu iz Nemačke. Fantazija.
-Krećem.
Sin joj radi vani, pa pokupi stvari koje Nemci odbace kupujući nove. Donese ovde i zaradi. Perilica kao perilica. Ne vidim nešto.
-Može sve. Ima program za svilu.
Od svilenih stvari imam jedne gaće koje ne nosim jer me žuljaju. Imam i prekrasnu svilenu posteljinu kupljenu po savetu reklame da je odlična za one male slatke bezobrazne stvari. Probala, nije da nisam, ali kliziš po krevetu kao da si na toboganu. Više si na podu nego među zvezdama.
-Ima razne programe. Sve nacrtano, ne treba prevod. Leptiri se peru na 30 stepeni. Pa program za ovce, pa za ručno pranje, mašina svaštara. Vrhunac je što sve sama radi. Sama uzme prašak, omekšivač, sama sortira rublje.
Videćeš.

Perilica nema gumbe, nego digitalna. Ima onu pipkalicu kao televizor. Mora da ima i radio program, pa ne tandrče nego peva. Nema centrifugu da skače po kući kao kučence, nego voda odlaze negde na misteriozni način. Moja kad završi sa pranjem doskakuće da mi javi. Nestrpljivo očekujem kako to sve radi. Za prilog ne znam da li da dam papirnatu maramicu, da vidim gde ona spada u leptire, rublje koje se pere ručno ili u otpad, sigurno ima i to kad je tako svemoćna.
Prijateljica uzima pipkalicu, menja baterije, koje padaju na pod, traži u ladici druge i sve je tu.
Krećemo.
Sad očekujem da perilica ode do korpe za rublje, pokupi ga, sortira, ode na livadu po ovce i leptire, u radnju po praškove.
Ništa od toga.
Nešto očito nisam shvatila. Ljubim ti moju perilicu. Malo skačem ja dok kupim veš, neki put vodu, jer kad stavim omekšivač, ona pljucne napolje zaostalu vodu, pametnica. malo igra twist ona dok centrifugira. Posle skupa popijemo kavicu, ja pijem, ona zadovoljno mrmolji, nema dara za glazbu pa ne peva.
Mora da smo obe mnogo staromodne.

- 12:30 - Komentari (31) - Isprintaj - #