AnaM

ponedjeljak, 04.01.2021.

Marketing meca…

Marketing meca…

Pre mesec dva, načvrkala sam neku knjigu… To je bio najlakši deo posla.
Cirkus oko korica, pazi ovo, dizajna, i odabir nekih gluposti koje niko ne gleda, brzo prošao. Kako ne živim u Americi sa izdavačima koji šalju dalje finalni proizvod, t.j. knjigu do čitaoca to sam uradila manje više ja (štampala baš i nisam).
Nisam izdala pola miliona primeraka, ni sto hiljada, no nećemo o tome i brzo se raspodelilo što u poklone, što neki kupili. Očito sam se za broj potcenila Najveći uspeh je kad neko pročita i sledeću knjigu, iako je već imao u rukama prve četiri. Našlo se i takvih…
Elem… doštampah još, sad prepotentno, knjiga. Računam, krenuo bitnis.
I STOP… ni makac
Sad ću udariti marketing i zaraditi velike pare.
I jesam… nije da nisam, marketing, ne pare.
Sve je bilo u stilu, obradujte svoje voljene, porodicu, partnere, mačku, psa, zlatnu ribicu, iznenadite ih poklonom za Božić, nastupajuću godinu, dajte im… i to velikim slovima napišem ime knjige…
Ne znam gde sam pogrešila, ali, niko ne naručuje, dapače, nagrde me još… kao nisu to očekivali od mene.
U čemu je problem?? Bolje išlo bez reklame.
Ne verujem da ime knjige igra neku ulogu, ali, nikad se ne zna. Čudni su ljudi.
Knjiga ima aktuelni naslov KOVID 19…

- 08:56 - Komentari (30) - Isprintaj - #