AnaM

petak, 11.12.2020.

Ostani doma…


Preporuku ostani doma pogrešno sam shvatila.
Ostala sam, ali u kuhinji i posledice su se pokazale.
Teško nabavljam morsku ribu, sem one koja je zamrznuta u srednjem veku. Rečnu ne volim, pa sam jela ovakve


U horoskope ne verujem, ali, kaže vodenjaku, smanji grickalice.
Mislila sam na one kineske kojima neko secka nokte. Očito nisu mislili na to. Nabavila sam divne kutije za slani badem, kikiriki, a one zavodljive čokoladne bonbone uvek su u ladici koju zovem Greh.
Pre desetak dana, naređenje, ne preporuka, gurnuti sat tamo ili vamo, nikad ne znam gde, pa sam gurnula vagu… i pokazuje neću reći koliko kilograma više.
Tako da ovu haljinu neću moći obući za Novu godinu… Previše bih potrošila dragocenog materijala.

Za Božić će se sakupiti društvo u stilu Ostani doma…

Budite vi meni zdravi veseli i debeliškasti, ja već jesam…

- 08:46 - Komentari (32) - Isprintaj - #