AnaM

utorak, 08.12.2020.

Online dostava…


Obožavam online kupovinu. Naročito je zgodno što vidiš sliku proizvoda, i to ti dođe pravo u stan, ni repom da ne mrdneš.
Naručila sam robu, hranu, kod poznate firme. Zašto bih se gnjavila po radnji??
Ne čeka se dugo, cirka pet dana, odmah mi je napomenuto. Znači ništa od današnjeg ručka.
Dobro.
Dan uoči dostave vrišti mobitel oko mog vrata. Obično mi je mobitel tu negde, bolje rečeno daleko od mene, ali sad znam, pa šetam kao čipovan pas .
-Oprostite, nemamo sve što ste naručili, pa ako može zamena. Pročitaću vam moguće izmene i proslediti ih mejlom pa odgovorite.
Hvala što koristite naše usluge.
1Nemamo pileća krilca, mogu li neka druga?
2. Šta da pošaljemo umesto toalet papira?
3.Pivo domaće nema, ali imamo odličan uvozni šampanjac
4. Tomato sa bosiljkom i origanom je nestao, ali možemo poslati sok od jabuke i origano-bosliljak mešavinu.
Odgovori moji, mejlom
1. Može ako imate juneća?
2. Šmirgl papir
3. Cena artikla je ista??
4. Može ako pošaljete i recept za pravljenje sosa.
Umesto robe stiže mejl: Mi smo ozbiljna firma, naruđba vam nije dovoljno precizna.
Jasno, moja greška, nisam stavila od koje firme hoću juneća krilca.

Budite mi zdravi veseli i debeliškasti…

Obavezna zimsko oprema u autu kod Slavonca


- 10:33 - Komentari (26) - Isprintaj - #