AnaM

ponedjeljak, 09.12.2019.

Siguran alarm…


Da li vam se dogodilo da dok mirno kuckate i skakućete po internetu osetitite čudan miris izgorelog??
Primetila sam da je kuhanje krompira i pisanje posta u direktnoj inkotabilnosti. Moje lepe šerpice čim čuju da kuckam, izbace vodu i ostave siroti krompir da izgori. Očito se neka zaljubila u vatrogasca, pa ga doziva.


Kad sam ostala samo na jednoj šerpi i to veličine kazana, jer je zaglavljena u špajzi pa je ne mogu izvaditi, odlučila sam se na drastične mere. Kupila sam novo posuđe, i alarm koji zvoni čim voda iskoči iz šerpe. Pokazalo se nepouzdano. Kad je počelo zvoniti, znala sam da imam još dva minuta, a ideje su samo vrcale. Ako odmah sve ne zapišem, odoše nekom drugom. Za dva minuta se može napisati ihahaj…
Nekako se ta dva minuta volšebno skratila i… Vatrogasci nisu došli, ali susedi su počeli otvarati prozore.Kašljem, suze vrcaju od dima.
Moram nešto funkcionalno uraditi.
U kompletu je bilo tri šerpe… sad su u smeću i po njima skakuću izgladnele ptičice jer neko nije zatvorio kontajner.
Ptičicama donela komad kruha, kupila novi set šerpi i šta sad??
Alarm!!

Kakav alarm kad svi imaju vreme koje nestaje??
I genijalac se seti.
Uzmem vrećicu, napunim je sa dva kilograma krompira i obesim oko vrata. Jedan krompir držim u ruci (kucam jednim prstom).
Vrat me zabolio, onaj krompir iz ruke ukočio prste, ali alarm radi… još koji minut i skidam jaram sa vrata, krompir gotov.
Izgleda da sam uspela, ili sam nabavila šerpe koji ne vole vatrogasce.

- 20:04 - Komentari (30) - Isprintaj - #