AnaM

subota, 30.03.2019.

Spas planete...

Spas planete...
Danas me cekaju velika dela.
Prvo cu da ugasim svetlo u 20.30 na jedan sat i tako spasim planetu.
Nocas treba da se probudim u dva i da promenim vreme. Kako tad uveliko spavam, sat pomeram veceras. Onaj iz kuhinje pomeram u spavacu sobu, a onaj iz spavace u dnevnu. U bastu nosim sat sa police. Od mene dosta.
Nesto mislim, koji sam ja genije ispremestam satove za pet minuta. Zvanicnicima, svetskim, iz Evrope treba tri godine da donesu neke odluke o pomeranju satova, a meni za sve satove pet minuta.
Necu da se hvalim, ostajem na blogu i ako me predloze u komisiju ta usaglasavanje satova sirom Evrope. Ima da bude putopisa i postova sve prste da oblizem. Kad je neko genije tako mu to dodje.
Ova slova nisam mogla da usaglasim jer je testatura malo zbrckana.
Ugodan radan vikend i pazite sta radite. Svetlo gasite samo na jedan sat, da ne bude posle ovi na Balkanu totalno ugasili...

- 08:59 - Komentari (34) - Isprintaj - #